Herkese selam ben Derya 22 yaşında genç bir kızım. Liseden sonra okul hayatımı bitirdim ve özel bir sektörde çalışmaya başladım. Şu sıralar dışarıdan bir Üniversite okuyorum. Erzurumluyum ve 2 kardeşim. Bir tane benden 2 yaş büyük abim var. O da benim gibi liseden terk olduğu için özel sektörde bir işte çalışıyor. Abimle bundan 1 yıl öncesine kadar çok özel bir paylaşımımız oldu. Sizlere bundan bahsetmek istiyorum. Abim Doğuş çok yakışıklı ve bakımlı bir erkek olduğundan peşinden koşan bir sürü kız var. Bu özel paylaşımda bulunduğumuz sıralar ben abimi çok kıskanıyor ve hayatında biri olduğunda çılgına dönüyordum. O sıralar Filiz adında bir sevgilisi vardı ve kızı gerçekten çok seviyordu. Ben onların aşkını gördükçe deliye dönüyor ve kıskançlık krizlerine giriyordum.
Abim hiçbir şeyin farkında değildi ve bu beni daha da çılgına çeviriyordu. Onların arasını bozmak ve ayırmak için elimden gelen her şeyi yapmıştım ve sonunda da amacıma ulaşmıştım. Abim ve Filiz benim yüzümden ayrılmıştı. Ayrıldıklarını duyduğumda mutluluktan havalara uçmuştum ama abimin yaptığı küçük bir araştırmadan sonra bunu benim yaptığım ortaya çıkınca işler fazlasıyla değişmişti. Abim bana çok sinirlenmişti ve benimle küsmüştü. Bir gün onu evde tek yakalamış ve konuşmak istemiştim. Ne yaptıysam benimle konuşmayan abim bana en son çare olarak zorakiliği bırakmıştı. Onu kendi odasına kilitlemiştim ve konuşmaya mecbur bırakmıştım. Abim hala bana direniyordu artık sinirlerim iyice bozulmuştu ve en sonunda yanına hızla yaklaşarak yakasından ateşli bir şekilde tutup benim seni deli gibi kıskandığımı nasıl fark edemezsin dedim.
Abim çok şaşkındı ve ne yapacağını bilememişti. Fırsatı kaçırmadım tabi aynı ateşle bu kez abimin dudaklarına yapıştım ve onu deli gibi öpmeye başladım. Bir ara temas ettiğimde yarağının kalktığını fark ettim ve bu kez üzerini çıkarmaya başladım. Abim artık bana kayıtsız kalamıyordu o da beni öpmeye başladı. Beni kendi yatağına fırlatarak üzerimi çıkardı ikimizde çırılçıplaktık ve azmıştık. Göğüs uçlarımdan emmeye başlayan abim amımın akan sularına kadar her yerimi yaladı. Kendini durduramadığının farkındaydım ve bu benim çok hoşuma gidiyordu. Yarağına kısa bir 31 çektikten sonra amıma kökleyen abim beni deli gibi sikmeye başlamıştı ben o kadar zevk alıyordum ki daha fazla diye bağırıyordum. Köküne kadar yarağını amıma sokan abim kızlığımı patlattı ve bunu görünce daha da azarak bir postada götümden çok zevk almış ve deli gibi ikimizde boşalmıştık.

Sabah uyandığımda zeynep hala uyuyodu. Odaya girip “Kanka kalk öğlen oldu dedim” Akşam nooldu hiç hatırlamıyorum.. Elbiselerim nerde.. südyenimde donumda    yok dedi. Bende gece cok sarhoş oldugunu,onu duşa sokup ayıltmaya çalıştığımı filan söledim. Sen benim heryerimi gördün o zaman deyip yüzünü kapattı elleriyle……..Yanına uzandım..”Çok güzel bi vücudun var biliyormusun” dedim… .    “Göğüslerin,kalçaların adeta mermer bi lahit gibi.””Beni cidden beğeniyomusun?” diye sordu… “Dedimya harika bi vücudun var,oldukça diri,hem yer yanınıda traşlamışsın”deyince hiçbişey sölemeden dudaklarıma yumuldu.Defalarca öpüştük.. elini eşofmanın önüne atıp sikimi tuttu..    Kendine doğru çekiştiriyordu.Yanından kalkıp odanın kapısını kilitledim.Arkamı döner dönmez üzerimde ne varsa çıkardım.Oda üzerindekileri çıkarmaya çalışıyırdu. Eşofman,atlet,don derken çırılçıplak kalmıştı.    Hemen üzerine uzandım. Dudaklarını yer gibi emiyordum.Elini saçlarıma dolamış kafamı kendisine doğru bastırıyordu.Sikimi tutup ileri geri sallamaya başladı o anda.    Üzerinden kalkmadan dudaklarını bıraktım,hafifçe çenesini öptüm.Boynunu,kulak memelerini sonra aşağıya inip göğüs uçlarını emmeye başladım.Bi elimlede göğüsünü yakalamış ucunu sıkıştırıyordum.69 yapalım diye inledi.Hemen sikimi ağzına yerleştirip kasıklarına gömdüm kafamı.Amı hayli sulanmıştı. Ellerimle bacaklarını araladım.Dizlerini büküp bana yardımcı oluyordu.Kasıklarını emdim,amını iyice yalıyordum.Klitorisini emerken elimin iki parmagını amına sokup cıkarmaya başladım.Sikimi daha şiddetli emmeye başladı.Gitttikçe daha azgınlaşıyor altımda kıvranıyordu. Amının suları iyice akmaya başladı.Battaniyenin üzerine damlıyordu.Sikimi ağzından bi hamlede çıkardım.Sırtüstü yattım,”üzerime çık” dedim..Sanki benden emir bekleyen itaatkar bi köle gibi üzerime çıktı.Sikimi    amına hizaladı ve oturdu.Amı öyle kayganlaşmıştıki hiç zorlanmadan içine giriverdim dibine kadar. Ellerini geriye uzatıp diz kapaklarıma koydu.Vücudunu geriye doğru yasladı. Bütün kadınlığı kasıklarımdaydı.Amından çıkan zevk suları kasıklarıma bulaşıyordu. Kendini ileri ittirip bütün erkekliğimi dibine kadar içine almaya çalışıyordu.Öyle şiddetli    şekilde ileri geri gitmeye başlamıştıki inlemeleri arttı.Sanırım ilk orgazmını yaşamaya başlamıştı.Doğrulup kucağıma aldım.Saçlarını yakalayıp dudaklarına yapıştım. Kucağımda hala ileri geri    hareket etmeye uğraşıyordu. Kalçalarından tutup kendime çektim.Öyle şehvetle öpüşüyorduki dudaklarım kopucak sandım.Elimi arkasına dolayıp omuzlarından kendime doğru bastırdım.Taşaklarım patlıycak gibiydi.Birden    kasılmaya başladı.Amı daha beter sıcaklaşmış zevk suları kasıklarımdan taşaklarıma kadar ulaşmıştı.Orgazm oluyordu..Kasılmaları azaldı..ama benim durmaya niyetim yoktu. Hemen sırtüstü yatağa    yatırdım.Bacaklarımı omuzuma aldım. Yastığı alıp götünün altına koydum.”Bana iki deliğinide vericeksin dedim” “Sik beni bitanem.Amımı,götümü sik, bu kadar senedir bu    kadar yakınımdaymışsın nasıl farkedememişim” diye mırıldandı.Sikimi amına sokmadan kabarmış am dudaklarına sürttürmeye başladım.Ben sürttürdükçe o kasılıyordu.”Sok artık lütfen ..Dayanamıyorum akıt içime bitanem” diye inliyordu.Birden bütün gücümle amına girdim.O anda bağırmasın diye dudaklarına yumuldum,nerdeyse iki kat olmuştu ama hala kalçalarımdan tutup kendine çekmeye uğraşıyordu.Sikimle amını zorlarcasına ileri geri gitmeye başladım.Her içine girişimde “evet..harika..harika..oooohh…oooooh..aahh harika..sik beni..acıt.. diye inliyordu.”İyice hızlandım..Boşalmak üzereydim.Bi an sikimi    sonuna kadar kökledim ve öylece kaldım.Boşalmamak için kendimi tuttum.. Nefes alış verişleri felaket derecede hızlanmıştı.. Kalçalarımdan çekip beni kendine doğru    bastırdı..”Sakın boşalma beni daha götümden sikiceksin, bütün döllerini götümde istiyorum” dedi..Biraz daha bekledim.. Sikimi amından çıkardım..Sikimin ucundan damla damla zevk suları akıyordu. Elimi tükürükledim.Kendimi biraz geri çekip sikimi sıvazladım. Amından akan suları elime sürüp göt deliğine bulaştırdım.İşaret parmağımı götüne yavaş yavaş soktum.Biraz ileri geri yaptıktan sonra orta parmağımıda sokmaya başladım. götü gittikçe genişliyordu.Sikim inmesin diye tekrar 69`a geçtik..Taşaklarımdan başlayıp sikimin en tepesine kadar itinayla yaladı.. Bende o arada amını yalarken alttan götüne parmaklarımı sokuyordum. Sikim kazık gibi olunca ağzından çıkardım.Götünün    altındaki yastığı düzeltip bacaklarını yine omuzuma aldım.Sikimi götüne hizalayıp hiç bekletmeden bastırıverdim.Kafası içine girmeye başladığında oooooooohhhhh diye inledi. Yavaşça hiç geri çekilmeden götüne dibine kadar girdim. Sıcacık,ateş gibi yanıyordu.İleri geri gidip gelmeye başladım.Sol elimi amının üst tarafındaki bölgeye koydum ve    amına masaj yapmaya başladım.Bi taraftanda götünü sikiyordum. Altımda bir yılan gibi kıvranıyordu kankam. Ahh..ohh..evet…harika…sik beni.. götümü parçala..erkeğim..sikicim..bitanem diye inliyordu. Bi iki dakika daha götüne girip çıktım..Boşalıyorum diye inlemeye başladım.. Bende .    geliyorum bebeğim,, biraz daha sık dişini bende booşalıyorum hırıltıları arasında    daha fazla dayanamayıp bütün menilerimi götüne bıraktım.. Ben boşalırken oda daha fazla dayanamadı ev kasılmaya başladı.. Bacaklarını omuzumdan indirip zeynepi kucağıma aldım..Sarmaşık gibi birbirimize dolanmıştık..İkimizde harika bi orgazm yaşıyorduk.. O şekilde kaldık 1-2 dakika..Kasılmaları bittiğinde atletimi alıp üzerimden kalktı.Menilerim bacaklarından .    aşağıya süzülüyordu.Atletle götündeki menileri temizledi.Amının sularını sildi. Sonra atleti alıp sikimi temizledi.Dudağıma bi öpücük kondurup “uzun zamandır böyle sikişmemiştim..sağol..harikaydı” dedi..Bende “ne zamandır seni arzuluyordum..demekki yeni yıla nasipmiş..şimdi bütün yılı sikişerekmi geciricez biz” dedim. Gülüştük.. “sen ne zaman istersen seninle istediğin    yerde sevişirim bitanem..Hem ailelerimizde birbirini iyi tanıyor,ne zaman istersek sikişir .    beraber uyuruz” dedi.. dus alıp üzerimi giyinicem,sende toparlan deyip odadan çıktı…Şimdi ne zaman vakit bulsak sikişip sabahlıyoruz. Sizde başınızdan geçen hikayeleri bana yazın :)spymacGönderen: spymac
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Ben 55yasinda bir bayanim. Hayatımda ilk kez yalnız tatil yapıyordum. Bu çok eğlenceli idi. Gerçi zamparalığa gelmemiştim ama, olsa fena olmazdı. Birkaç gündür aynı otelde kaldığım iki arkadaş dikkatimi çekmişti. Ama aralarında seçim yapamıyordum. çünkü ikiside birbirinden yakışıklıydı. onlarda aralarında benim üzerime bahse girmiş olacakki bana olan ilgileri dahada artıyordu. düşündüm seçim yapmaktansa neden ikisi birden olmasındı. Bu çok heyecanlı olacaktı.ikisiyle aynı anda sevişmek (harika) havuz başında güneşleniyordum ve o ikisinin beni izlediğini biliyordum. yüz üstü yattım üst bikinimin arkasını açtım çünkü vücudumda iz olması hiç hoşuma gitmezdi. Askılar yavaşça yere düştü. yan taraftan göğüslerim gözüküyordu. ve bunun çok çekici gözüktüğünü biliyordum.Alt bikinimin arkasının olmaması diri ve dolgun popomu daha da güzel gösteriyordu. Bacağımın birini karnıma çekerek hafifçe amimdaki kılların gözükmesini sağlayarak yattım. Bu rahat anımda yanıma oturan bana değen sıcak bir tenin varlığı ile irkildim. işte iki arkadaştan biri akşam beni içmeye davet ediyordu. yerinde oturan diğeri ise ilgiyle bizi izliyordu. işte şeytani arzularım beni dürttü ve neden üçümüz gitmiyoruz dedim.teklifimi biraz düşündükten sonra kabul ettiler akşam üzerime giydiğim ipeksi, ince, askılı elbise her adımımda üzerimde dalgalanıyor, vücudumun kıvrımlarını ortaya çıkarıyordu. üçümüz birlikte içki içiyor, üçümüz birlikte dans ediyorduk. çalan müzik sambaydı ve sambayı herhalde ilk kez üç kişi yapan bizdik. ben bir tanesinin ensesinden tutmuş, tek bacağım onun bacakları arasında, diğeri ise benim arkamda belimden tutmuştu. vücutlarımız adeta birbirine yapışmıştı. hem önümde hem arkamda iki tane erkeğin sertliğini ve kalktığını hissetmem çok hoştu. bacaklarım hafif bükük vaziyette önümdekinin bacağına oturur durumdaydım, ellerim arkamdakinin başını okşuyor, oda benim kalçalarımı tutmuş, hareket halindeki kalçalarımın kıvrımlarını hissetmek ister gibiydi. önümdekinin dudakları boynumda ve kulaklarımda dolaşıyor, sıcak dili arada sırada dudaklarımı yalıyordu. arkamdaki elini eteğimin altına soktu. elleri popomdan önüme amıma doğru kaydı ve parmaklarını içime soktu. ellerimin biri önümdeki diğeri ise arkamdaki siki okşuyordu. hepimizde daha fazlasını istiyorduk. arka taraftaki tuvalete gittik. klozetin üstündeki sifona oturdum. bir tanesi iç çamaşırımı çıkarıp amımı yalamaya başladı. sıcak dili yukarı yukarı aşağı ilerliyor, en hassas bölgelerini ısırıyordu.dilini içime soktuğunda çığlık bile atamadım. çünkü o anda diğerinin dili ağzımın içinde dolaşıyordu. elleri dikleşmiş memelerimi sıkıyordu. daha sonra yer değiştirdiler ve bir tanesi sikini amıma soktu ben ise diğerinin sikini ve taşşaklarını yalıyordum, önce taşşaklarını yaladım, ellerim sikini tutuyor, yukarı aşağı inip çıkıyordu iki kişi tarafından sikilmek harikaydı. sifonun üzerinden indim benim yerime bir tanesi oturdu, bende onun sikinin üzerine, diğeri arkamdan bana soktu. bende ani bir çığlık, acı ve zevki aynı anda hissettim. hareketlerimiz gittikçe hızlandı, nefesler kesildi ve üçümüz aynı anda boşaldık. içeri girip dansımıza devam ettik.harika bir geceydi. iki kişi tarafından sikilmek müthişti.bunu bir daha yapmalıyım

Ben19 yasındayım güzel bir kız görmüştüm kız 18 yaslarında falandı fakat bu kızla nasıl tanısırım diye düsünürken bi arkadaşım tanıdığını    söyledi ve tanıstık adı pelindi ama çok güzel bi kızdı sonra arkadaş olduk ve sevgilim oldu.Bana güveni sonsuzdu beni bi    kaç kere eve davet etti ve bende gittim fakatöpüsmekten ileri gitmiyoduk oda bazen bize geliyodu.Neyse ben bunu bi gün eve çağırdım oda geldi oturduk falan bişeyler içtik sonra her zaman ki öpüsüyorduk ben buna daha ileri gidelim dedim ve zorladım ama o istemedi neyse ben zorladım ve üzerindekileri çıkardım onu ikna etmiştim ve yataga yatırdım bunun her tarafını yaladım benimki .    dimdik olmustu sonra bunu sokmaya çalıştım fakat girmiyodu zorlayarak soktum ama oda neydi kızdı baktım kanlar geliyodu yatağın üzeri hep    kan olmustu o sekilde iki posta gittim pozisyonu değiştirip götten bi posta daha giitim ama onu sikerken altımda inim inim inliyodu kıvranıyodu ama ben daha fazla zevklenip daha hızlı gidip geliyodum bi gün bana hamile olduğunu söyledi ve çocugu aldırdık    şimdi hergün sikişiyoruz daha sonra dayısının kızını nasıl siktiğimide anlatacam…Gönderen: gamsız
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Müdür ve EşiBen 33 yaşında, 1.68 boyunda, balık etli, iri göğüs ve kalçalara sahip oldukça güzel vücut hatları olan evli, bir kadınım. Popomun büyük ve düzgün şekilli olması en belirgin özelliğimdir. Eşimde 35 yaşında, çok yakışıklı bir erkektir. İkimizde bir şirkette çalışıyoruz. Şirketin genel müdürüyle iyi aile ilişlilerimiz oluştu. Müdürümüz sıradan bir görünümü olan uzun boylu 40 yaşında biridir, eşide güzel olmamasına rağmen sexi azgın görünümlü, 36 yaşında bir kadındır. Onları bir hafta sonu eveimize davet ettik, akşam birlikte geldiler. Müdürün üzeründe oldukça resmi bir kıyafet kumaş pantolon ve gömlek, eşininde her zamanki gibi sıkı bir pantolon vardı. Pantolondan fışkıran büyük poposunun yanakları her zamanki gibi ayrık ve sexi görünüyordu. Biz normal ev kıyafetlerimizleydik. Neyse oturduk sohbet edip bir şeyler içiyoruz, bu sırada müdürün beni gözleriyle yediğini fark ettim ama aldırmadım. İlerleyen zaman içinde içecekleri tazelemeye mutfeğa gittiğimde kıvamını kendi ayarlamak istediğini söyleyip arkamdan geldi. Ben tezgahın önünde içkiyi koyarken tamam demesini beklediğim anda aniden elimi tutup önüne doğru götürdü ve yarağını tutturdu şok oldum hemen elimi çekmeye çalıştım ama bırakmadı ve çok güzelsin seninle sevişmek istiyorum dedi. Ben sessizce olmaz bırak ne yapıyorsun diyerek elimi çektim ve bir şey olmamış gibi salona döndük. Salonda sohbet oldukça hararetli devem ediyordu. Müdürün eşi Nuray içkiden mayışmış baygın baygın kocamı dınlıyordu. Bu arada aklım mutfaktaki olaya takılmıştı kızdığım halde yinede etkilenmiştim. O neydi öyle taş gibi olmuş devasa bir alet. Bu gece öyle sona erdi. Aradan birkaç gün geçmişti işyerinde en son ben kalmıştım ki çıkmak üzereyken lavaboya girdim, aniden arkamdan müdür girdi ve arkama yaslandı ve sürtünmeye başladı. Lavabo tezgahıyla yarağı arasında sıkışıp kaldım. Direniyordum fakat hoşuma da gitti taş gibiydi neredeyse elbisemi delip geçicek. Tam elbisemi yukarı sıyırdı yo önce ağzına almalısın dedi ve beni aşağı bastırarak ağzıma dayadı yo ikimizde evliyiz hem ben istemiyorum dedim fakat dinlemiyordu. Bağırıp rezil olmak ve hayatımızı bir anda karıştırmakta istemiyordum ve tek kurtuluşumun biran önce boşalması olduğunu düşündüm ve büyük bir gayretle ağzıma almaya başladım, tüm ustalığımı kullanarak onu ağzıma boşalttım. Elinden kurtulup eve gittim eşime bir şey anlatmadım. Bir hafta sonra eşimle müdürümüz limanda bir lokantaya gitmek üzere bir program yapmışlar, ben istemiyordum ama bir şeyde diyemedim ve akşam olunca oraya gidip buluştuk. İçkiler içiliyor sohbet koyu sürerken müdürün eşi oldukça sarhoştu bende sıkıldım dışarıya çıkıp temiz bir hava almak istedim ve kalkıp lokantanın liman tarafındaki kapısından çıktım, orada dolaşmaya başladım. Bir iki dakika geçmişti ki birden müdürün bana doğru geldiğini gördüm, niyetini anladım ve diğer taraftan kaçmaya çalıştım. Beni balıkçı teknelerinin yanında karanlıkta yakaladı direnmeye çalıştım fakat beni tutu, limanın kıyılığına yasladı ve eski ağlarla dolayıp arkama geçti, elbisemi ve kılodumu sıyırıp yarağını birden önüme soktu, gidip gelmeye başladı. Bende artık direnmeyi bırakıp zevk almaya başladım ki o anda büyük bir haykırışla eşim gelip müdüre vurdu banda orospuuuuu deyip başını salladı. Yere düşen müdüre vurmaya devam ediyordu, ben kendisine zorla yaptığını benim istemediğimi anlatmaya çalışıyordum ki hee dedi ve yerde yatan müdürü de iskeleye bağladı koşarak gitti. İkimizde öylece yatıyorduk benim altım çıplak müdürün aleti dışarıda büzüşmüş, kocamda müdürün eşini kolundan tutmuş getiriyordu. Bak dedi bende seni kocanın önünde sikeceğim, kadın direnir gibi yaptı fakat direnmek istese de sarhoşluktan gücü ve hali yoktu zaten. Hemen onu kıyılığın üzerine yasladı ve pantolonunu sıyırdı, o kocaman götü ortaya çıkmıştı, müdür hayır hayır diyordu. Kocam aletini kadının amına soktu gidip gelmeye başladı hırsla sikiyordu, bacakları kadının büyük poposuna vurdukça şap şap diye sesler geliyor, göt kabalarının oynaması görünüyordu. Birden aletini çıkardı ve götüne dayayıp bastırmaya başladı kadın açıyla hayır dedi fakat oda istiyordu zaten kocama baygındı. Belirli bir süre sonra kadının götüne boşaldı bir kısmında o büyük göt kabalarının üstüne. Bizi orada öylece bırakıp gitti. kadın bizi söktü bizde toparlandık bende eve gittim. Bir ay geçmişti ki eşim eve gelmiyordu iş yerinde de fazla konuşmuyorduk fakat ilerleyen zamanda benim ve yakın çevremizin büyük çabalarıyla barıştık ve şimdi hayatımıza devam ediyoruz.Gönderen: nejla

adım murat eskişehirliyim pasifim kendimi siktirmeyi seviyorum ve utanmıyorum nedeni bni ibne yapanlar utansın bizim ev çevreyoluna yakın ve yanında küçücük bir park var yanında da arabaların durabilecegi bir yer var bn zaman zaman oraya giderbira filan içer arabaları seyrederim yine böyle bir yaz akşamında oraya gittim biralarım aldım yavaşça içiyordum gömlegim açık yarıya kadar gece saat 10.30 du bir araba yanaştı içinde üç kişi indi onlarda oraya içmeye gelmişlerdi neyse bn biralarımı bitirdim tam eve yöneldim yanlarında geçerken afiyet olsun dedim sagol dediler yüremeye devam ediyordum ki birisi kardeş bi dakika dedi buyurun dedim gel bizimle iç ya ayıp olr sizi rahatsız etmek istemem yok dediler otur sohbet muhabet adamalrdan birisi devamlı bnm memelerime bakıp şakayla karışık el atıyordu bn sarhoşluk deyip geçtim saat gece vaktine geliyordu bir ara adamalrdan ikisi arbanın yanına gitti bir şeyler konuştular sonra haydi şöyle bir gezelim şehiri dediler bn müsade istedim yok olmaz öyle şey deyip bnide davet ettielr hep böyle bir şeyi arzulardım neyse şehiri tur atıyoruz bir ara baktım şehir yolunda çıkmışız köy yoluna girmişiz hayır dedim adamalrdan birisi bnm çiftilik evi var oraya gidelim sonra seni bırakız dedi tabi olr dedim eve geldik her taraf dagnık loş bir ışık var içerde adamalrdan birisi arabaya gidip bira getirdi içmeye başladık içersi çok sıcaktı bnm gömlegimi iyice çıkardım yanımda oturan adam memelerimi eleyip len bunlar kız memesi gibi dedi yalamaya başladı ötekileri ondan cesaret alıp beni bir çırpıda çırılçplak bıraktılar ne yapıyorsunuz dedim sikecegiz seni dediler ama bn ibne degilim dedim daha hiç yarak yemedim dedim iyi dediler şimdi yiyeceksin kaçamaya çalıştım ama olmadı zaten çırılçplaktım nereye gidecektim adamalar bnm elleimi ayaklarımı yataga yüzüstü bagladılarbirisi agzımı kapattı deligime digeri deligime girmeye çalışıyor ama başarmıyordu birisi tükürkle dedi öteki len ibnenin deligi darcık ama ateş gibi yanıyorzorla deligimde içeri girdi ve hemen boşaldı bnm direnmem imkansızdı üçüde bir güzel sikti bni bn tam kurtuldum derken bni yataktan çözüp siklerini agzıma vermeye başaldılar biryandan bni tehdit küfür ediyorlar mecburen agzıma alıp emeye başaldım digeri deligime giriyor o çıkıyo öteki giriyodu her tarafımı ısırıyorlardı bacakalrım memelerimin başalrı çürük içinde kalmıştı bir ara tekrar bni yataga bagladılar hem kemeriyorlar hem okşuyorlardı artık onların karısı olmştum ne isterseler yapıyordum boyuma tasma takıldılar köpek gibi gezdirdiler sonra boyunmada tasmayla siklerini yalatılar deligim genişlesin diye bira şişesi sokmaya çalıştılaryani adamlar bnm üzerimde her türlü fantezilerini denedi son kez sırayla bir kez daha siktiler ve bni bir yol kenarına bıraktılar yüremyordum bacaklarım tutmuyordöl ve götüm kan içindeydi bnlar hep özentim üzerine olmştur şimdi tam bir ibne oldum sevgilrmle

Slm bursadan mert ben yasım 29 bırgun nette dolasırken 40 yasında antalyalı bır beyle tanıstım bursaya kardesını zıyarete gelmıs ev bos goruselım dedı aksam dokuz gıbı eve gıttım benı kapıda bornozuyla karsıladı salonda muhabbet edıyorduk 18 lık sıkı bornozunun arasından sallanıyordu daha fazla dayanamadım ve kucagına oturup dudaklarhna yumuldum bhraz opustukten sonra onune egıldım ve yalamaya basladım ılk defa sıkılcektım sonra benı domalttı ve parmaklamaya basladı ama gotum cok dardı ıyıce kremledhkten sonra sıkını delıgıme dayadı gırmıyor ve cok acıyordu bırden abandı ve kafası ıcımdeydı acıdan gozumden yas geldı ama gıt gele basladıında zevkten ölucektım bes dakıka sonra tum dollerını ıcıme bosalttı bıraz oturduktan sonra 69 yaptık ve bhrbırımızın agzına bosaldık

açık tarzımı bağışlayın lütfen …. huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. odada enaz 10 tane mum yanıyor.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta sizinle.. elimizdeki şarap kadehleri.. şarap tadını dudaklarınızdan alıyorum.. ellerimle kalçalarınızdan sizi kabarık aletime çekiyorum.. dilim boyunlarınızda gezerken parmağım yavaşça kilodunuzun içine kayıyor.. sonrasında sizii yatağa kadar götürüyorum.. ve sadece çamaşırınız üzerinizdeyken yüzüstü yatırıyorum..ayak bilelerinizden başlayarak dilimin sadece ucuyla başlıyorum vucudunuza onlarca resim çizmeye.. kalçalarınızın arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanızın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına..çamaşırın sınırlarında gezdiriyorum dilimi.. etkili bölgeye yaklaşıp çekerek oyun oynarcasına.. sonrasında sizii sırtüstü yatırıp kalçanızın altına bir yastık koyup.. bacaklarınızı dizleriniden size verip önünüze diz çöküyorum.. yavaşça kilodunuzu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığınızın üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp.. dakikalarca sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum .. bu arada parmaklarımda giriyor içinize sırayla..bazen tempolu sokuyorumm dudaklarını emip uzatırken bazende yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yaında altında üstünde yerde duvara yaslayıp üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak…..değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,ve her pozisyon değişiminde tekrar sokmadan azda olsa 3, 5 saniye aranı dudaklarını yalayarakk.. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıyorum.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak..o orgazmın ipini geri kaçırmayarak.. asla yeter demeni istemiyorum..çünk ü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor…..hepimiz kadar iş ve sorumluluğu olan biriyim.. açık tarzım tersini düşündürsün istemem.. çevremize karşı sürekli ciddi ve mesafeliyiz..sexi sadece uyku zamanı akla gelen yatak odasına mahkum edilmiş bir oyun olarak görmüyorum..uzun zaman adabıyla çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde hayalkırıklığı yaşamak insanın dengesini bozuyor.. bende bu sebeple açık olmak istedim.. kimseyle oynamadan kimsenin zamanını çalmadan.. ve anlattığım tarzda sexi yaşamayı seven bir kadın olduğunu hala umuyor ve hayl ediyorum.. iş yoğunluğunun büroya mahkum ettiği günlerde birde burada şansımı denemek istedim..sexin herşey değil fakat çokşey olduğu bilinciyle yaptığım yorumlardan dolayı hayatın diğer renk ve anlamlarını es geçen sığ biri olduğumu düşünmenizi istemem..umarım böyle biri ilginizi çeker …. BU YAZIYI BİREBİR YAŞAMAYA CESARETİN VARSA. VE SIR OLARAK KALMASI SİZİN İÇİN ÖNEMLİYSE.. gerekirse numaranı gizleyip aramalısın.. kimbilir belkide iyiki tanışmışız deriz 0506 295 13 43İsim : akın

Bu olay başımdan geçtiğinde 23 yaşındaydım. Abartmak gibi olmasın ama neo gibi adamım. Birgün otobüste gidiyordum. Arkamda mükhemmel bir kadın duruyordu. Otobüs tıklım tıklım doluydu. Elimi kadının eteğinin altından amını ve götünü okşuyordum.Daha sonra kadının indiği yerde ben de indim. kadının kulağna çok güzelsiniz dedim. Dememle birlikte kadın elimden tutup beni evine götürdü. 3 Kadeh bira içtik. kadın birnın etkisiyle kadının yatak odasına gittik. kadını yatırdım. Benim penis kazık gibi olmuştu. Yaklaşık 25cm olmuştu. Dudağına yapıştım. Daha sonra soyunmaya başladık. İkimizde çıplaktık. İlk önce kızın ayaklarını ozuma koydum ve amını yalamaya başladım ve boşaldım.Daha sonra kadın ustüme çıktı ve seviştik. Daha sonra penisimi ağzına verdim ve 5 dk sonra boşaldım. Daha sonra götten 15dk siktim. Tam boşalacaktım ki ağzına boşalttım. Bütün sipermlerimi yuttu. Daha sonra penisimin üstüne oturdu ve senin olmak istiyorum dedi. Ben ise hayır dedim ama amını penisime sürttü. Bende dayanamadım penisimi tükürükleyip amına soktum.Elimle de memelerini ve götünü okşuyordum. Yaklaşık 10 – 15 dk seviştik. Daha sonra kadının ağzına verdim. Daha sonra çıplakken mutfağa gittik ve birer sandalye çekip konuşuyorduk. Birden o amını ve memelerini görünce tekrardan azdım ve kadını kendime çekip hızla sikmeye başladım.Daha sonra tekrar yatak odasına giderek seviştik. O kadar azmışız ki 2, 5 saat sevişmişiz. Ben zevk aldın mı dedim o evet dedi. Bir anda hızla penisimi amına soktum. Hemen ters çevirip köküne kadar soktum. Daha sonra eve geldim. Ve eve yatağıma gittim ve bugünkü olanları düşünerekten 31 çektim. kadın beni takip etmiş olacakki evin kapısının zili çaldı. Kapıyı açtım ve kadın bir anda içeri daldı. kadın beni yatağa attı. Tekrar dan soyunmaya başladık. Hemen kadının amını yaladım ve hemen boşaldım. penisimi ağzına verdim. Daha sonra göğüslerini sikmeye başladım. Daha sonra kadın gitti…

Dul komşumun içinden geçtim doyurdum.
Seks hikayeleri okuyucularına selam olsun diyerek sizlere güzel bir sikiş hikayemi anlatmak istiyorum. Adım Burak 20 Yaşındayım. Hikayelerini yazan herkes genç olduğunu gördüğümden bende bir anımı paylaşmak istedim. Bu sex hikayem komşumuz Nihal ablayla yaşamış olduğum bir hikayedir.
Kendisi dul kocasından yeni ayrılmış alımlı ve seksi bir afettir. Aramız  Nihal ablayla çok iyidir ona yaptığım iltifatları kocası bile yapmamıştır belki o kadar abartılıyım diyebilirim.Ama hoşuna gittiğini bildiğimden kesintisiz yaptıklarıma devam ediyorum. Uzatmadan konuya geçeceğim. Bir gün kapıda karşılaştık muhabbet falan ettik canı sıkkınmış gel oturalım çay içeriz hemde sohbet ederiz dedi. Tamam dedim ve onlara gittik oturduk sohbet  falan tek başına yaşamak bunaltıcı olduğunu söylüyordu sürekli.
Bana bakış tarzıyla bir şeyler anlatmaya çalışıyordu, Ben ne demek istediğini anlamıştım canı yarak istiyordu gerekeni yapmak için yanaştım oda zaten dünden hazırmış hemen karşılık verdi ve ateşli bir sevişme başladı aramızda, sikim kalkmıştı eliyle pantol üzerinden sikimi okşuyor, okşarken seni istiyorum diyip duruyordu, yaptıklarına daha fazla dayanamadım ve pamtolonu çıkartıp direk bunun da üstündekilerini çıkarttıktan sonra , direk elimi amına atıp parmaklamaya başladım bir süre dudaktan öpüşürken ammını parmakladım ammı sulanmıştı muhteşem bir şekle dönüşmüştü hemen bacaklarını ayırıp araya girdim ve kalın uzun yarrağımı içine geçirip köküne kadar iteledim.
Bağırıyordu kendinden geçiyordu, Bağırmaları beni daah fazla azdırdığından durmak istemiyordum hızlı hızlı pompalıyordum. Altımda çıkardığı seslerle beni kendimden geçirdi, Boşalacağımı hissettim ve çıkartıp göbeğine boşaldım. Bir posta daha isteyince yine sikmeye başladım doymak bilmiyordu 20 dakika kadar o şekilde sikip boşaldıktan sonra amını yalayıp parmaklayarak onuda boşalttım rahatlamıştı. Kendinden geçmişti. Seks bittikten sonra bundan sonra benim kocamsın istediğim an yanımda olacaksın dedi.