basıldım ve birde o beni becerdi

Selamlar Mobil Porno Hikayeleri seks dünyası.Arkadaşl ar bu yazdıklarım tamamıyla gerçektir ancak arkadaşlarıma zarar vermemek için affınıza sıgınarak isimlerinideğiştirdim. Sonbahar mevsimiydi işi gitmek için evden çıktıgımda komşumuz eda hanımla karşılaştım hal hatırsorduktan sonra manalı manalı gözlerle beni süzerek ‘’tekrar görüşürüz olmadı böyle ayak üstü dedi’’ benşaşkın vebirazda heyacanla uzaklaştım yanından işe geldim ve akşama kadar onu düşündüm gözlerini hayal edip düşler kurdum kafamda, akşam olunca eve geldim kapıda görürüm diye traş olmuştum ama tam tersine kocası ile karşılaştık sinirli sinirli homurdanarak yanımdan geçip binayı terk edip arabasına atladı ve süratlice sürerek uzaklaştı. Arkamı dönüp eve dogru 1 -2 adım attıgımda karısının karşımda oldugunu gördüm gözü yaşlıydı geçmiş olsun dedim daha fazla göz yaşı dökmeye hıçkırıklar içinde ağlamaya başladı bende yanına yaklaşıp koluna girerek eve girmesine yardım ettim salonda birkanepeye oturttum ve gidip sokak kapısını kapadım. Olan biteni anlamak için yanına gelip sordum bana kocasının hep böyle oldugunu yıllardır kumar,içki ve kadın gibi kötü alışkınlıkları oldugunu ,kadına kıza gittigini kendiyleilgilenmediğini söyledi. Üzüldüm çünkü kadın 25-29 yaşlarında muhteşem bir varlıktı her her erkegin yüregini yakacak kadar güzel ve narindi. Anlatmaya devam etti ‘’ Abi sen beni bilirsin bende bakılmayacak erkegini mutluedemeyecek bir durumu var kocam neden başkalarına gidiyor ne eksigim var digerlerinden ‘’ dedi. Bende bak edaerkekler ara sıra degişiklik için başka kadınlara gider ama senin kocan işi abartmış bende arasıra kaçamak yapmıyordigilim ama evide magdur etmiyorum dedim. ‘’Ah keşke senin gibi bir kocam olsaydı’’ diyince benim ufaklık birdenhavalanmaya başladı. Kendisinin ne kadar zamandır kocası ile beraber olmadıgını soruverdim ‘’Ke…l abi sen yabancı degilsin haftalardır sevişmedik bile zaten daha önceleride hemen soyunur 1-2 dakikada içime boşalır yatar’’ diyince bende biraz heyacanla birazda utanarak peki sen boşalmazmısın diyiverdim hazır cevapgibi ‘’nerde ben yıllardır boşalmadım bazen kendi kendime yapmak istiyorum ama kocamdan başka erkegin vucudunu da görmediğim için kocam aklıma gelince yaptıgı agır konuşmalar ve kavgalarımız hafızamda beliriyor ve aniden tüm seks duygularım bitiyor’’ dedi bende dur ben sana yardım etmeye çalışayım sana 1 kaç film getirim seyret kocanlada bir ara konişim diyince ‘’aman ke..l abi sakın konuşma onla ama bana film getirirsen sevinirim’’ dedi bende peki o iş kolayama sen nasıl seyredeceksin kocan kızmaz mı diye sordum 2 gün sonra kocasının 2-3 günlüğüne işi için konyaya gideceginisöyledi tamam getirim o halde diyip ayrıldım yanından. 2 gün işe gidip geldim ama kafamda edadan başka bir şey yoktu onu nasıl sikerimdiye hayaller kurup karımıda edayı sikermiş gibi sikip antreman yapıyordum. Kayseride Kale içinde bir cd’ci vardı yanına gidip bana 3-5 tane güzel açık film vermesini orduda bir komutana verecegimi en iyileri olmasını istedim. Çarşıda traş oldum evede gecikecegim diyip planı kurmaya başladım, eczaneden ne olur ne olmaz diye viagra ve pezarvatif de aldım. Birazda yiyecek içecek bir şeyler aldım ve dogru evin yolunu tuttum hava karamış sonbahar oldugu için hava soguktu bu yüzden sokaklar boştu arabamı 2 sokak ileri parkedip paketleri alıp yavaş yavaş komşunu evine kadar geldim. Kalbim yerinden fırlayacak gibi atıyor bir yandan da kapıyı açınca ne söyleyecegimi kafamda tasarlıyordum. Zili çaldım kapıyı açtı merhaba dedim ‘ Aaaaa merhaba gel abi içeri kapıda gören olmasın laf çıkarırlar ‘dedi iyi olup olmadıgını filan sordum, al işte filmlerinde burada bunlarda bende sana hediye diyip torbaları kucagına verdim. Teşekkür ederken telefon çaldı arayan karımdı misafirlikte olduklarını gecikeceklerini saat 23:00 gibi onları almamı söyledi. Edada konuşmaları telefonun sesi yüksek oldugundan dinledi, ‘’aman abi iyi oldu işin yoksa iki çift laf ederiz bende sıkılmıştım zaten ‘’ dedi. Tamam olur dedim cd’ leri torbadan çıkarırken ‘’aman bunlarmı bu sözünü ettiğin cd’ler ‘’ diyince evet dedim ama bir tanesini yarın kasetçiye geri götürmem gerektiğini orjinalmiş çekimi olmadıgı ve iş yeri kalabalık oldugu için kayıt yapamadıgını seyredip gerigetirmemizi istedigini söyledim ‘’ yaaa o zaman dur koyalım birazına bakayım iyiyse seyrederim yoksa hemen sana verim götür’’ dedi . cd’yi çalıştırdı ve ışıgıda söndürüp benim yanımdaki koldugu oturdu film başladı ilk 2-3 dakika yazıydı soyunmaydı derken adamın kadını okşayarak sevmesi filan derken adamın en az 19 santim olan yarragı ekranda örünmeye başlayınca ‘’ayy ke..l abi bune böyle’’ dedi bende ne oldu dedim ‘’ay kocamınki bunun yarısı kadar her erkegin böylemi’’diye sordu bende her kesin farklı oldugunu ama en iyisini 18-23 santim boyunda olanı çok zevk verdiğini filan söyledim‘’seninkide böylemi ‘’ diyince bende oynayan filminde etkisi ile kalmış sikimi pantolonun içinden göstererek evet dedim.gülümsedi az daha filmi seyrettik film gerçekten güzeldi ve adam artık kadının amına yavaş yavaş sokuyorduki dönüp bana’’ ya abi film güzel ama gerçegi gibi degil ‘’ diyince ne oldu etkilenmedinmi dedim ‘’ demin sen kendi penisini gösterirkendaha çok etkilendim ‘’ diyince peki bak sana yardım edim bugün boşalmanı saglayacagım ama bu aramızda kalacak diyeyanına geldim, gülümsedi ‘’tamam sende söz ver’’ dedi, söz deyip kemerimi açtım ve külotumla beraber pantolonu yarıya kadar sıyırdım dimdik yarragımı görünce ‘’ ayy ke…l abi bu ne ya kocaman azman gibi’’ dedi al hadi tutut bir yandan dafilmi seyret dedim. Az sonra benim yarragı öyle bir sıvazlıyorduki nerdeyse boşalacaktım. Eda ya nerdeyse benimki gelecekistersen sende soyun boşalmana yardım edim diyince dünden razıymış gibi üzerindekileri çıkarıp bana dogru döndü nefisgögüsleri düzgün vucudu tamamıyla karşımdaydı daha fazla dayanamadım ve hemen yapıştım birbirimizi vantuz gibi öpüp okşuyorduk azgına verdim öyle bir isterik yalıyordu ki dayanamadım azgına boşaldım. Bir kısmını yuttu bir kısmını daeşarpına sildi. 2-3 dakika dinlendik ve bana sikimi tekrar azgına almak istediğini söyledi bende sönük sikimi azgına verdim. 2-3 dakika sonra benim sik yine dimdik oluverdi bende biraz onun amını yalayıp sırt üsttü yatırıp amınasoktum beni kendine çekerek daha derine girmemi istiyordu.15 dakika sonra içine boşaldım merak etmemem gerektiğinikorunduğunu söyleyince içim rahatladı.kalkıp banyoya gittik birbirimizi yıkadık ve salon kısmına gelip ortalıgı toparlayıpgiyindik. Daha saat 21:30 ‘du gitmememi getirdiğim yiyeceklerden beraber yememizi istedi, olur dedim. Yemekleri yedik bu arada filmin kalan kısmınıda merak ettiğini söyleyerek tekrar açtı sahne o kadar fenaydıki iki erkek kadını aralarınaalmış biri arkadan biri önden sokuyorlardı filmin etkisi ile ben yine azdım viagra aklıma geldi ve lavaboyu kullanmak bahanesiyle içerde bir viagra içtim salona geldiğimde masayı kaldırmış ışıgıda söndürmüş filmi izliyordu yanıa geldimoturdum oturur oturmaz elini sikime attı oynamaya başladı 1-2 dakika sonra fermuarımı indirip yarragımı dışarı çıkardıve yeniden emmeye başladı hadi çıkar üstündekileri dedim tekrar soyunduk ve yeniden başladık yüzü koyun yatırdım veboynundan başlayıp kalçaına kadar emerek somurarak geldim tam kalçasını yalıyordumki salonun kapısı açıldı ve içerikocası girdi. ‘’Lannn oruspu çocukları ne yapıysunuz lann’’ diye bağırmaya başladı. Ben ne yapacagımı şaşırmış kardeş dur bir konuşalım filan diyordum. adam kızması bir yana evin içinde vazo mazo ne varsa yere yere fırlatarak bagırıyordu eda elbiselerini alarak diğer odaya koştu adam salonun kapısını kapatıp‘’Lan amına kodugumun ben senin karını siksem iyimi olur gavat ‘’ filan diyordu bende nmüsade et haklısın ben bir hataettim bununda ceremesi ne ise çekecegim diyince adam sustu ve beni dinlemeye başladı. İstersen vur beni dedim ama yıllarca gidip hapis yatacaksın bak zaten bunların bir kısımıda senin yüzüne oldu sen başka kadınlara gidip edayıyalnız bırakmasaydın bunlar yaşanmazdı dedim adam sinirli bir şekilde beni dinleyip homurdanıyordu, fabrikamın oldugunu biliyordu. dedim bak bu hata benim kabul ediyorum sen ne istersen yapacagım bu işi unutalım bende en yakınzamanda bu mahalleden taşınacagım dedim ayrıca kendisine bu işi unutması karşılıgında 0 bir araba almayı önerdim.adam bir çırpıda yerinden kalkıp boynuma yapıştı ‘’lann fabrikanı versen boş amına kodugumun çocugu seni sikmemi ben’’diyip iki tane yumtuk attı. Yumruklarla yere düştüm az evvel karısının dölümü sildigi türbanı ellerime dolayım sıkıcabagladı içeri gidip hemencecik geldi elinde tabanca vardı birde kendir ipi getirmişti. ‘’Yüzü koyun yat lan’’ dedisilahı göstererek Kendir ipi ile ayagımın birini masaya bagladı diğerinide sobanın ayagına içeri gitti ve karısıile birlikte döndü karısına bagla azgını şu türbanla deyip agzımı zorla baglattı ve karısına döndü sürtük madem azmışsın seks istiyon al sana fantezi dedi oturturdu kanepeye adam soyunmay başladı ben başıma gelecegi anlamıştım ama yalvarmambile mümkün degildi agzımı sıkılca baglamışlardı. Karısını azgına veridi bir az emdirdikten sonra 12-13 santim uzunlıgındaki yarragına krem sürüp götüme dayadı başıyla bol kremleyip götümün deliğine sokmaya başladı zorluyordu birtürlü girmiyordu çıkarıp parmagını soktu acıdan kıvranıyorumki yarragını tekrar götüme dayayıp başını soktu ve anidenhepsini içimde gidip gelmeye başladı kadına soyunmasını söyledi kadın itiraz etti ama ‘’öldürürüm lan seni’’ diyincesoyundu ‘’gel amını adamın azgına getir’’ dedi eda amını burnuma dayadı adam bana ‘’yala lan oruspu çocugu’’derken bir yandan da sikiyordu. 2-3 dakika sonra içime boşaldı. Kalktı beni sırt üstü yatırdı tekrar ayaklarımı bagladı karısına ‘’git siki em’’ dedi eda geldi ve sikimi yavaş yavaş emmeye başladı adamda bizi seyrettiği içinetkilendim sikim dimdik oldu karısına ‘’çık o yarragın üstüne’’ dedi eda yavaşça yarragımı amına aldı ve kalkıp oturmayabaşladı yaklaşık 10 dakika sonra boşalacagımı söyledim ve adam aniden karısını kaldırıp siksim tuttu ve 31 çektirerekboşalmamı sagladı akan dölleri eliyle sıvazlayıp yarragımı 31 çektirmeye devam ediyordu yarragım iyice sönünce götündöndürüp agzıma getirdi ve ‘’yala’’ dedi istemeye istemeye silahın zoru ile yalamaya başladım bu arada sikimle oynamaya devam ediyordu viagranında etkisi ile sikim tekrar kalktı bir yandan götün yalatıyor bir yandanda sikimi sıvazlıyordu karısına kremi al gel dedi ve karısının göt deliğine kremden bol bol sürüp parmagını geçiriyordu. Sonra karısına yarragımın üzerine oturmasını oturmasını işaret etti. Eda götünün deliğini yarragımın başınadayadı adamda sikimi elinde tutarak karısının götüne bastırıyordu yaşça götün girmişti yarragım eda kalkıp iniyor ahlar oflar arasındaüçümüzde zevk alıyorduk bu arada adam sikini okşuyor 31 çekiyordu dönüp sikini agzıma dayadı ve agzıma almamı söylediben karısını götten gözünün önünde sikiyordum agzıma aldım sikini yavaşça yalamaya başladım 2 dakika geçmediki agzıma bastırarak boşaldı bütün döllerini ağzıma boşaltıp ‘’yut’’ dedi yutturdu midem bulandıama karısını daha hiddetili sikmeye başaldım sikerken bir adamın gözüne bir kadının oturdugu yarragımla kadını götünündeliğine bakıyordum dayanamadım boşaldım. Adam ipleri çözdü agzımdaki türbanı çıkardım ve bana bundan böyle istediğimzaman gelebilecegimi hatta karımıda getirebilecegimi söyledi. Acele ile giyinip evime gittim 2-3 gün götüm agrıdı ama sonra bana bu olay komik ve güzel geldi.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

kocamın kankası beni becerdi

Merhaba değerli grup sex  okurları anlatacağım hikaye size yalan gibi gelebilir belki çünkü ilk başlarda bende hikayelerde okurken yalan veya fantazi gibi geliyordu ama artık inanıyorum çünkü insan azdığında her şeyi yapabiliyor. adım pınar 3 yıldır evliyim kocamın ismi murat 9 sene anlaştıktan sonra evlendik ve severek evlendik kocamı çok seviyorum ve ona hiç hayır diyemiyorum oda bana evet dedirtmesini iyi biliyor. kocam ve ben daha ikinci senemizde iken ilişkiye girmeye başladık. ilk başlarda arkamdan sikiyordu bir gun ikimizde dayanamadık ve bekaretimi verdim. evlendik ve kocamla birlikte güzel bi sex hayatımız vardı taki ben kocamın değişik fantaziler kurduğunu öğrenene kadar sevişirken sürekli bana biri daha olsa aramızda iki kişi siksek seni falan diye konuşuyorduk ve bana istermisin diye soruyordu bende o anlık zevkle olur iki tane olsun iki kişi sikin beni diye o anlık zevkle soyluyordum. ilerleyen zamanlarda kocam bana bunu citti citti soylemeye başladı bi gun sgene sevişirken iyice azdırıp yine sordu ve bana söz verdirdi yapmam için. bende kabul ettim aslında benimde canım istiyordu çunki sureklşi porno filmler izliyorduk hikayeler okuyorduk bununla ilgili ve sanal olarak kameradan millete izletiyorduk. ben kabul ettikten sonra kimi bulacaz kimle yapacaz dedim. o zaten kafasında bi arkadaşını ayarlamış bende onu bi kaç kere gormuştum.oda evliydi ama hiç birbirimize gelip gitmezdik samimiyet yoktu. onlar bekarken bayağı samimilermiş ve birbirlerinin zamanında sırlarını iyi saklamışlar hala saklıyorlarmış fazla uzatmadan konuya gieryim. onu aradı bi akşam bize gelsene dedi eski gunlerdeki gibi içip muhabbet edelim dedi oda eşi ile birlikte geleceğini düşündü eşinin alkol almasına kızdığını soyledi murat da ona yanlız gel o zaman dedi oda kabul etti biz kocamla planı yapmıştık once onu yavş yavaş azdıracaktık sikiş en son olacaktı. hem zevkini çıakrtalım dedik hemde oyle birden hadi karımı birlikte sikelim diyemiyecekti alıştırmamız lazımdı. o akşam bize geldi içkileri ona aldırttı ben ustume askılı bi sabahlığım vardı onu giydim altımda sutyen yok onunde eğilirsem memelerim net bi şekilde gorunuyor karşısına oturursam bacaklarımı hafif açtığımda da kilodum gorunuyor ince bi sabahlık. salona geçti tekli koltuğa onu oturttuk bizde karşısına oturacağız sehpa ya hazırladık içkileri çerezleri. bunlar eskilerden muhabbet ediyorlar ben arada eğiliyorum bacaklarımı açıyorum. tangamı memelerimi goruyor arada gözünün içine bakıyorum gözlerini kaçırıyor bacaklarımı açtığımda yada eğildiğimde başka tarafa bakıyorumki rahat baksın diye kıvama gelmişti pantolonundan yarrağının kalktığını gorebiliyorduk sonra murat bana sen fazla içme çabuk sarhoş oluyorsun ibrahimin yanında senle uğraşmıyayım dedi ibrahimde ne oluyoki dedi muratta bu içince apıtıyo çabuk sarhoş oluyo zaten dedi gülüştük bende bardağmı çabuk bitirmeye çalışıyorum hızlı içmeye çalışıyorum bi yandan heyecan da var bi yandan da hemen olsun istiyrum. kocama film açsakya dedim kocamda dvd ye porno film koydu biz erkekler bu kafayla anca bunu izleriz dedi gülüştük bu arada ibrahim tuvalete gitti bende o sırada hemen bardağımı boşalttım tuvalette işenecek kadardan fazla durdu galiba dayanamayıp boşaldı. benim yanımda porno izlemesi bir yandan da canlı canlı benim malzemelerimi gormesi adamı bayağı azdırdı sonra ben içeri gidip altımdan kilotumu da çıkardım oyle geldim arada yine bacaklarımı açmaya başladım bi ara ibonun onune baktım yine yarrağı hazır kıta olmuştu muratın koyduğu porno filmde bir kadını 3 kişi sikiyordu onuda bilerek ayarlamıştı bende filmden kafamı hiç ayırmadan yavaş yavaş bacaklarımı açaıp kapatmaya başladım sirekli ibo ben nasıl olsa bakmıyorum edasıyla pantolonun ustunden yarrağını duzeltip duruyor ama fark ediyorum onu sonra ben konuşmaya başladım kadın nasıl dayanıyor 3 tane erkeğe 3 yarrak birden nasıl yiyebiliyor falan diye konuşmaya başlayıoınca ibo da artık rahatladı 3 tane ne olacak ben ne filmler gordum bi kadını kaç kişi sikiyordu dedi bende ilk defa duymuş gibi hadiya falan ddim kcoamda onu tastikleyip tabiya bunlar ne ki falan dedi artık muhabbet iyice açılmıştı herkes rahatca konuşabiliyordu adamlardan birinin yarrağı biraz buyuktu ben onu gosterip şundaki yarrağa baksanıza kadın nasıl dayanır ona ya felan diyorum onlarda ikisi birden bana normal ordan çocuk çıkıyor o neki daha onu gotten yiyenler var diye cevaplar veriyorlar elimi amıma atıp okşayarak izlemeye başladım ve caba nasıl bi şey 3 kişi ile aynı anda sikişmek derken kocam aha benim karı işte sapıttı yarın sorsak bu konuştuklarının hiç birini hatırlamaz dedi ve gülüştüler bende bundan cesaret alarak bacaklarımı açıp amıma parmağımı sokup çıkartmaya başladım ve onlara dönüp siz birbirinizin yarrağını gordunuzmu hiç ddim onlarda nerde gorecez dediler sonra hanginizinki daha buyuk dedim kocam benimki onunkinden küçüktür herhalde ibo da valla bilmiyorum benimki normal ölçülerde dedi kocamda benimkide normal ölçülerin az altında dedi hadi karşılaştıralım dedim kocam beni yanına iyice yaklaştırdı iboya da gel yanına otur dedi ikisinin arasındaydım sonra murat bana gözlerini kapat ikisini eline al once gormeden ölç dedi boda kalkıp yanıma oturdu gözlerimi kapattım ikiside çıkardı ilk başta çekinir gibi yapım sonra ikisinide tuttum ibonun yarrağı kocamınkinden kalındı ama boyu aynı gibiydi açtım gozlerimi ve baktım ikiside guluyordu kocam amımı okşamaya başladı iboda memelerimi bnde onların yarrağını okşuyordum kocam boynumu yalamaya başlayınca iyice kudurdum ve eğilip ibonun yarrağını ağzıma aldım başladım emmeye yumurtalarını elimle okşuyor dilimle kafasını yalıyor sonra ağzıma sokup çıkartıyorum ibo kafamı tutup off bu ne yaa nasıl yapıyorsun sen bunu boyle sakso çeken gormedim diye kendi kendine konuşuyordu kocamda eee kim öğretti diye cevap verdi kafamı sıkmasından boşalmak üzere olduğunu anladım ve hızlandım ibo dur gelecek deyince hiç durmadım ve ağzıma boşalmaya başladı hepsini yutum vemurtata dönüp onunkini ağzıma almaya aynısını ona yapaya başladım ben murata eğilince got tarafım iboya doru açıkta kaldı oda gotumu amımı okşamaya başladı kocamda ağzıma boşladı onun spermlerini de yuttum tekrar iboya dondum yarrağı hala dim dk duruyordu tekrar ağzıma alım sonra kucağına oturdum yavaş yavaş sokmaya başladım ve ustunde zıplamaya başladım kocamda ynında ayağa kalkıp yarrağını ağzıma verdi ve bi yandan onu emmeye başladım oturduğumuz koltuğu açtık beni yatırdılar ibo boynumdan memelerime ordanda amıma yalayarak indi ve amımı hem parmaklayıp hem yalıyordu kocamda memelerimi yalıyor boynuma çıkıyor bi yandan vucudumu okşuyordu çıldırmak üzereydim zevkten hadi yeter artık sikin parçalayın amımı dayanamıyorum diye yalvarmaya başladım ibo tekrar girdi amıma ve girip çıkmaya başladı hızlanıyor yavaşlıyor kocamda beni öpüyor memelerimi okşuyor yalıyor bi yandan bana nasıl aşkım zevk alıyormusun diye soruyor bende harika süper hadi durmyın devam edin diyordum kocam iboya sakın içine boşalma korunmuyor dedi ibo bbi an hızlanmaya başladı uztumde tam boşalacaktım çıkartıp ustume dollerini fıskırtmaya başladı bende ona neden ustume boşalıyorsun ağzımaversene yutsaydım sütümü içirmedin ziyan ettin dedim sonra murat la yer değiştirdiler o çıktı ustume o başladı içimde gidip gelmeye ustume yattı ibonun dolleri ikimizin de karnına bulaştı io da yanıma uzanıp bi yandan kulağımı emiyor bi yandan kocam hafif kalktığında memelerimi okşuyordu artık geliyordum kocama hadi hızlan geliyorum boşalıyorum dedim ve ben boşalmaya başladım kocam da çıkartıp karnıma boşaldı oylece kaldım biri bi yanıma biri diğer yanıma uzandı ikiside beni okşuyor bi yandan da sohbet ediyorduk. ibo çok iyisikiştiğimi onun karısının yarrağını ağzına almayı bırak ellemediğini soyledi kocama çok şanslısın karın acayip sikişiyor dedi saat bayağı ilerleyince karısı aradı birazdan gelirim deyip kapattı bende hemen gitmicen herhalde bi kere dahasikmek istemiyormusun beni dedim bu sefer sadece ibo sikti kocam sadee bizi izledi ve iboyu gonderdik. ertesi gun ibonun numarasını kocamdan aldım ve mesaj attım muhabbet etmeye başladık geceyi hatırladığımuı soyleyince sevindi kocamdan saklamadan birlikte olabileceğim bi sevgilim oldu artık rahatca buluyoruz ve sikişiyoıruz. murat eğer guvenebileceği birini daha bulabilirse bi 3 cü almayı düşünüyoruz aramıza. kocamla daha değişik şeylerde yaptık onlarıda ilerleyen gunlerde yazarım atacağım başlıktan zaten anlarsınız eğer site izin verirse bizimle irtibata geçebileceğiniz bi sanal ortam yzacağım ikinci anlatacağım anımda azgın olan herkese selamlar. evliler varsa bence denemeli artık kocamı daha cok seviyorum   Kocamın Kankası Beni Becerdi,grup sex hikayesi,grup sex hikayeleri,aldatma sex hikayeleri,sex hikayeleri,seks hikayeleri,sex hikayesi,seks hikayesi,sex

beni otobüste 2 kişi becerdi…

slm ben ayşe uzun zamandır bu siteyi ve seks hikayelerini okuyorum ve benimde kayıta geçilecek bi hikayem var ben konyada oturuyorum bir gün evde altıma mini eteğimi giydim üstüme bir badi giydim ve çantamı aldım işe gitcektim neyse otobüse bindim işe gittim işyerinde işlerimi bitirdim ve biraz geçç kalmıştım mesai geç bitti ve akşam oldu hava kararmıştı ve bizim ev tarafına giden sadece bir otobüstü ve tıklım tıklım doluydu ama mecbur binecektim duraktan bindim ve arkalara doğru ilerledim ve sağ arka köşeye gittim tam arkamda 2 tane yakışıklı genç vardı zaten biri beni gözüne kestirmişti farkettim ve otobüs ilerlemeye başladı ve duraktan yolcu aldıkça otobüs sıkışıyodu ve arkamda baskılar hissetmeye başladım bu fazla sürmedi korktu çekindi arkamdaki genç sonra cesaretini topladı elini tam amımın altına attı ve 15 sn kadar okşadı ve ıslanmıştım ıslandığımı görünce iyice ceasretini topladı ve sürtünmeye başladı gencin üstünde kumaş bir pantolon vardı siki belli oluyodu ve fermuarını açtığını farkettim biraz korku biraz zevk duyguları sardı beni snra eteğimin altına sürtünmeye başladı buda benim hoşuma gitmişti doğrusu ve ben ses çıkartmadıkça oda cesaretleniyodu ve hem okşuyo hemde sikini götümün etrafında gezdiriyodu ve birden otobüs yolcu almak için sıkı bir fren yaptı ve arkamdakinin siki tam götümün deliğine baskı yaptı ve ben iyice zevk almaya başlamıştım ve çocuk sikini biraz alta indirerek amıma girmeye çalışıyodu ve arkamı döndüm napıyosun ddim oda ekulağıma fısıldadı sende istiyosun bırak yapıyım bende razıydım zaten ama yavaş sok dedim ve önüme döndüm arkamdaki amıma yavaş yavaş sokmuştu artık otobüs sallandıkça o girip çıkıyodu ve amımın suları resmen bacağımı ıslatmıştı sonra boşalcağı zaman çıkarıp bacağıma fışkırdı sonra bacağımı mendille temizledim evin yakınlarına gelmiştim ve inmek için düğmeye bastım o çocukta arkamdan indi ve yanıma gelerek hoşlandıysam bi daha yapabileceğimizi söyledi bende olur dedim çünkü ben boşalmamıştım sonra telefon numarasını aldım ve ben onu azdığım zaman arayacağımı söyledim oda kabul etti ve dudağıma bi öpücük kondurdu ve gitti sayın okuyucular hikayem tamamıyla anlatığım gibi doğrudur…

Benim manitayı arkadaşlarımda becerdi

Merhaba ben ferdi ben izmirde yaşayan ve 23 akdeniz üni.de okuyan biriyim. bu olay başımdan üniversitedeyken gecti . ben liseden beri tanıştıgım sevgilimle aynı evde kalıyordum . bizden başka kimse olmadıgından misafirlerimiz fazlaca olurdu . sevgilim esmer 1 70 boyunda 23 yaşında sexsi biridir. onunla aynı sınıftaydık. sınıfın en sexsileri arasındaydı kendisi ve sürekli olarak dikkat çekiyordu. sevgilim bakire degildi ama kendini bana bir türlü siktirmiyordu. onunla ne zaman sevişmek istesem hayır aşkım şimdi olmaz diyordu. ama okulda erkek arkadaşlarımızı azdırmak için herşeyi yapıyordu. ben de onu seyrediyordum. bu çok hoşuma gidiyordu. bir gün erkek arkadaşlarımla antalya dan kemere dogru sakin bir yerde piknige gittik sahilde mangal yaptık eglendik sevgilim denize girelim dedi ben hariç kimsede denize girecek mayo yoktu sevgilim üstsüz girecekti denize diger kızlar girmedi denize beş erkekle sevgilim denize girdi erkekler beyaz kilotlarıyla denizden cıktıklarında yarakları belli oluyordu sevgiliminse o tüysüz mükemmel amı belli oluyordu bütün erkekler ona bakıyordu oysa onlara daha güzel pozlar vermek için yere uzandı akşam olmuştu herkez evine dagıldı erkeklerden 2 si bu akşam bizde kalacaktı evde içmek için bira aldık eve gelince herkes duş aldı yemek yedik herkezin gözü sevgilimdeydi tabi erkeklerin adı oken ve murattı murat hadi gercek mi cesaret mi oynayalım dedi bizde kabul ettik. masada kalem cevirip kime geirse ona istedigimizi yaptırıyorduk. tabi muratla okan hep sevgilim e ( adı seda) kalemi ceviriyorlar ve ona soru soruyorlardı. sorular gittikçe erotikleşmeye başlamıştı ilk soru bakjiremisin olmuştu seda tabiki bakire olmadıgını ve bakireliğini benim bozdugumu söyledi benim bozdugum konusunda yalan söylemişti ama erkekler bana bakıp ne kadar şanslısın harika bir kızı bozmussun dediler. seda öyledir dedi benim yerime cevap verip bana bir göz attı. benimle mutfaga gel dercesine bende onunla mutfaga gittim. çocuklarla sex yapmak istiyordu hemde bana bir kere bile vermeden bende kabul etmezsem ne olur dedim. sen kaybedersin dedi bende kabul edip olacakları seyretmeye karar verdim. seda oyun oynarken murata erkeksen soyun dedi muratta kilotuna kadar her seyini çıkardı. sıra okana gelmişti o da soyundu onlar da sedayı aynı şekilde soydular. murat sedaya sikini agzına almasını istedi. oda aynen yaptı. Ve herşey cıgrından cıktı okan sedanın amını yalamaya başladı bende onları seyrediyordum. seda okana döndü onu agzına aldı ve muratın sikinin üztüne yavaş yavaş oturmaya başladı ilk defa amına bir yarak giriyordu seda siki zorla yarıladı. murat dayanamayıp köküne kadar sedaya sikini gömünce sedadan of yaktın orospu cocugu diye bir ses cıkıverdi. murat pompaladıkça seda inledi okan ve ben de onların sevişmesini seyredip masturbasyon yapıyorduk. murat seddanın amına çıglık atarak boşaldı ve yanımıza uzandı seda okanın yaragını yalamaya başladı muratta sedanın götnü yalıyordu anlaşılan okana götten verecekti seda okanın yaragını iyice kaldırıp tükrükledikten sonra amından muratın dölünden alıp götüne sürdü ve parmaklamaya başladı. okanı yere yatırıp sikinin üstüne oturmaya başladı. ilk defa oldugundan canı çok yanıyordu ama vazgecmek istemiyordu. sonunda köküne kadar aldı yaragı ve kalkıp inmeye başladı. sonra yere domalıp muratın sikini agzına aldı okan da arkadan pompalamaya başlamıştı okan pek fazla dayanamadan sedanın götüne boşaldı muratta agzına boşalmıştı tabi seda da boşaldı. murat ve okanın yarakları yaklaşık 17 santim falandı ama benim ki 25 cm ydi ve seda sikimi ilk defa görünce şaşırdı ama murat ve okana durumu farkettirmedi. okan ve muratı yeniden siklerini kaldırıp okanı yere yatırıp amına aldı seda ve muratta arkasına gecti onu sandeviç yapacaklardı anlaşılan ona arkadan gecirdi seda zevkten cıglıklar atıyordu. sonun da 3 ü birden boşaldılar bu gecenin finaliydi tabi seda gidip duş alıp yattıu okan ve muratta yorgun olduklarını söyleyip yattılar seda yine bana siktirmemişti. ertesi gün murat ve okan sedayı son bir kez daha bagırta bagırta sikip evlerine gittiler. ben de sedaya onu çok begendigimi ve onunla sevişmek istedigimi yeniledim bu sefer kabul etmişti ama yavaş sokmamı ve digerlerinin yaragından büyük oldugu için canını yakmamamı istedi bende kabul ettim. akşama hazırlık yapmamı istedi akşam bana sürprizi oldugunu söyledi bende çarsıya cıkıp bişeyler aldım akşama ve akşam eve geldigim de seda 5 erkekle salonda bagıra bagıra sex yapıyordu . içeri girdiğimde çocuklar ilkten toplandılar ama benden ses çıkmayınca sedayı sikmeye devam ettiler ben de oturup onları seyretmeye başladım bu sefer de erkekler onu sandeviç yaptılar artık iyice alışmıştı sexe durmadan zevk çığlıkları atıyordu. sonun da boşaldılar hep birlikte ve çocuklar çekip gittiler sabahtan beri sikiştigini söyledi seda ve çok yorgunum deyip duş alıp yattı bende ona kızıp neler yapıyorsun böyle diye bagırdım o da senin sikin çok büyük ve kendimi sana alıştırıyorum dedi ve bana sarılıp öpmeye başladı duşa girdik beraber ve onu banyoda bagırta bagırta siktim ve sonun da ona bende sahip oldum bundan sonraki gruplar için bekleyin . sevgilim herkesin yaraklarını yaladı

Anadolu yakası escort
Ataşehir escort
Kadıköy escort

nişanlım beni becerdi

ben adana da kamu kuruluşunda görev yapıyorum.adım seval.nişanlım olan A.da ismi.şehür dışında saglıkla ugraşırdı.bir gece nöbetteyim.tv izliyorum.erotik sahne gördüm.ve canım öle bi yarrak istiyoki anlatamam.eşek olsa eşege siktirrrim amımı.nişanlımı aradım a.yı hemen gel nerdeysen beni hemen sikmem lagzım.yoksa bir köpek bulup siktirecem kendimi.nişanlım 1 saat içinde geldi.merdivenlerden cıkarken hemen yanına geldim herhes uyumuştu.o gelmeden önce kilodumu cıkarmış am suyum şarıl şarıl akıyodu.merdivende hemen sikini çıkardım.ve o sulumu sulu amıma öle bi yerleştirdimki.nişanlım bas bagırıyodu dur dur yapma diye uyanan olur diye.dinleyen kim ben onu öle bi sikiyodumki.5 litre am suyum akmıştır.daha sonr ameliyathaneye soktum onu.ve bacaklarımı ayırdım dedimki ne olur amımı parçala ameliyat et beni birde orda siktirdim amımı.oh be şu an bile anlatırken am suyum şarıl şarıl akıyor.hadi benden bu kadar nişanlım geldi biraz siktirim amımı.bayyyyyy

beni çok güzel becerdi

Slm Ben Elif 24 yaşındayım sitede bir hikaye paylaştım baktım çık klik alıo bi hikaye daha yazmaya karar werdim.Bu yaşadığım olay daha çok yeni 2 haftalık filan Bildiğiniz gibi okullar bitince ben annemgilin yanına dönmek istemedim çok baskı yapıolardı ondan anne ben burda kalıcam çok güzel bi fransızca kursu buldum ona gidebilirmiyim dedim gitti yawrum kafana göre takılabilirsin yanlız temmuz 15 de kuzeninin düğünü war ona göre gel geri git dedi tamam dedim.Annemi aradıktan hemen sonrada karnım acıktı bi cafede bişiler yemek istedi canım atıştırmaya başlamıştımki yanıma ayşe geldi(kendisi çok yakın arkadaşımdır) ay kız çok kilo almışsın biraz spor yap dedi halbuki hiç kilo almamıştım sonra kendisi açıkladı bi bodycide spor yapmaya gidiomuş yanlız kalmamak için sölemiş sende gelirmisin dedi tamam gelirim dedim.Gittik kayıt olmak için 3 tane hoca wardı kayıt olduk seanslara bakıoduk erkeklerin seansları 08.00 dan başlayıp 16.00 da bitiodu kadınlarınki 16.30 da başlayıp 21.00 da bitiodu seansları incelerken yanımıza bi tane hoca geldi 25 yaşlarında sarı saçlı mavi gözlü küpeli filandı ama gerçekten çok yakışıklıydı neyi tartışıosunuz hanımlar dedi saatlere bakıoruz dedi ayşe bende oğlanla ara yapmak için isminiz nedir diye sordum fırtına dedi fırtına bey kadınların seanslarını sabaha almanız lazım hırlısı war hırsızı war dedim gece oda haklısınız ama dedi ve hemen sizinle bi yemeğe gidebilirmiyiz diye sordu ayşe bana tip tip baktı kabul ettim ben bizi arabasıyla yemekçiye kadar götürdü yemeğimizi yedikten sonra ewe bırakıyımmı dedi saatte biraz geç olmuştu kabul ettik ewin önüne geldiğimizde aaa dedi benim ewimde 1-2 sokak aşşağası dedi bizde ne kadar güzel filan dedik bize bi teklif yaptı isterseniz son seans gelin otobüsle filan seans bitince ben sizi bırakıyım dedi kabul ettik işte ilk gün gittik bende kalçalarımı ve göğüslerimi çok belli edecek bi eşofman takımı aldım ve gittik spora sürekli benimle ilgileniodu bazı hareketleride yaptırırken biraz sürtüodu bunu gören ayşede kaş göz yapıodu ama ben aldırmıodum çıkışta ayşenin işi çıktı gitti ben fırtınayla baş başa kaldım yine bi ara sürtmeye kalktı arkamı döndüm ayıp olmuomu dedim bunlar burda olucak şeyler deil dedim nerde olucak şeyler dedi ewde olucak şeyler dedim güldü ewine dawet etti kabul ettim ewine geldik asansörde kalçamı onun penisine dayadım kalçalarımı sıktı ewin kapısını açtı direk dudaklarıma yaklaştı onu durdurdum açım dedim yemek yaptı yedik 2 bira çıkardı koltuğa oturduk laptop getirdi masaya koydu bide porno taktı izlioduk arada sırada penisine bakıodum gerçekten çok büyük ve kabarıktı oda sürekli bana baktığı için göz göze gelioduk en sonunda iyice dibime girdi kulak mememe nefesini wermeye başladı ve kafamı çewirdi dudak dudağa geldik çok güzel öpüşüodu dudaklarımı bol bol öptükten sonra boynumu öptü ve ayağa kalktı soyunmaya başladı bende soyunmaya başladım tek tangam kalana kadar soyundum onunda boxerı kalmıştı üstünde yaklaştı göğüslerimi ısırıp yalamaya başladı çok zewk aldım bundan ve gitgide alta indi en sonunda amıma geldi bende iyice sulanmıştım zaten tangamı indirdi ve yalamaya başladı çok güzel yalıodu bir yandanda göt deliğimi parmaklıodu bi anda titredim ve yüzüne boşaldım bütün zewk suyumu içti ayağa kalktı aletini ağzıma werdi penisi çok güzel tadıodu galiba içerde bi krem filan sürmüştü bu beni çok azdırdı ve çok delice saxo çektim bir anda elini kafama götürdü ve yarrağına ful dayadı başımı nerdeyse genzime kadar girmişti ve titreyerek boşaldı ahhh bebeğim dedi beni şarz et dedi ayağa kalktım striptiz yapmamı istedi ona biraz striptiz yaptım tamam dedi şarz oldum gel yanıma dedi gittim kanepeye yatırdı yalamaya başladı amımı sonra penisini getirdi gir içime artık dedim ama o sürekli sürtüodu ve beni acayip tahrik etti gir artık hadi dedim ve kalçalarından tutup kendime ittirdim demek istiosun bu kadar ha dedi bi anda dayadı hepsini tipik erkekler gibi iyice bi inletti beni sonra temposunu çok hızlandırdı içimden şimdi yorulucak diodum hiç yorulmadan beni o pozisyonda 5-6 dakkada becerdi ve çok feci boşaldım o daha hiç boşalmamıştı anlaşılan sağlam kayaya çarpmıştık esprili bi şekilde durmak yok yola dwam dedi we pozisyon deiştirdik beni köpek pozisyonu haline getirdi ve sikmeye dewam etti çok güzel beceriodu o boşalmaya başladığı anda bende boşaldım birazda arkadan yapalımmı dedi tamam dedim gitti içerden kerem getirdi biraz benim deliğe birazda kendininkine sürdü yawaş yawaş girmeye başladı içeri çok acıodu ama dayanaıodum sonunda baya bi girdi içime hepsi girdi zannettim bi baktım daha yarısındayız dedim nolur bunu yapmayalım filan kes lan orospu dedi yawaş yawaş girdi acayip şekilde acımaya başladı git gele başlamıştı oda bi süre sonra bnde zewk almaya başladı 1 kre içimdeyken boşaldım oda bunu görünce iyice dellendi yine hızlanmaya başladı ama bi türlü boşalmıodu ben bi kere daha boşaldım bi anda içimden çıkardı yüzüme gelip ağzıma wermeye başladı bi 30 saniye yaladım direk ağzıma boşaldı sonra biraz nefeslendik napalım dedi dewam edelim dicektim telim çaldı ayşe kapıda kalmıştı o zmn gel bi duş alalım sonra götürüyüm dedi tamam dedim bodye gittiğim hergün fırtınalayla birlikte oldum daha üyeliğimizin bitmesine 21 gün war hergün yapmayı düşünüorum

beni müthiş becerdi….

merhabalr ben 22 yaşında sarı saçlı kahverengi gözlü 1.73 boyunda 60 kilo 2 müthiç portakal gibi göğüslü mühtiş yuvarlak bi kalçaya sahip gamze…hafta içiydi ben evde yalnızdım bizimkiler memlekete gitmişlerdi bi gün kalıp geleceklerdi demek ki kendisine yanık olduğumuz komşumuzun oğluda bu durumdan haberdar olmuş akşamdı kapımız çalındı evet gelen oydu merhaba eğer müsaden varsa biraz oturabilirmiyim dedi bende tmm dedim.geçti içerde oturdu birer sigara içtik sonra yanıma yanaştı üstümde mini etek ve bluz vardı.elini aniden bacaklarıma attı bembeyaz süt gibi bacaklarıma bende istiyordum o yüzden ses çıkarmadım oda gittikçe azmaya başladı elini göğüslerime götüme atmaya başladı sonra aniden bluzumu çıkarıp göğüslerimi yalamaya başladı bende kaasını iyi bastırıyordum göğüslerime beni kanepede yatırdı ve mini eteğimi kaldırıp tutmamı istedi kırmızı kilodumu yandan sıyırıp emmeye başladı ammımı müthiş zevk alıyordum sonra ben onun büyük aletini ağzıma almaya başladım ve sonunda en sevdiğim pozisyona aldı beni domalttı ve gidip glmeye başladı takii boşalana kadar sikti beni
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

o beni otobüste becerdi

slm ben mine nak den bir gün otobüs duragında beklerken bir erkek gördüm cok cekci idi bende azdım o anda birden aklıma onu ayaltmak geldi bende mini etek 1 karıs anca üstümde bady ve bindik hemen arkama gecti bi sürtünde bende bi şey demedim cünkü istiyordum sona o bana bi daha dokundu gene bi şey demedim çükünü actı ve götümü ellemeye basladı altımdada bi sey yoktu ve hemen elledi yumusattı az az ve sonada bana çükünü tutturdu bende sevdim yani hayatımda ilk defa bi şey elli yordum sonada sokmaya calıstı bende sokma ağrır dedim o genede dinlemedi beni az eğdi ve soktu sona bosaldı eteğimde ıslandı ama bense sonadan sildim

kayımbabamla mutfakta becerdi

Merhaba www.Mobil Porno Hikayeleri seks okurları, ismim demet 22 yaşında esmer 170 boyunda 50 kiloda evli bir kadınım, evleneli yaklaşık olarak 3 yıl olacak ve 3 yıldır kocamla aramızda pek öyle önemli bir kavga olmamıştır, aramız çok iyi ve çok huzurlu bir evliliğimiz var , aslında bu evliliğin bu derece huzurlu olması tamamen benim bazı olaylara sessiz kalmam, bilemiyorum sessizlik yerine olan biteni kocama anlatsam daha mı iyi olur, yoksa böyle devam etmek mi bizim için daha iyi, buna tam karar verebilmiş değilim,kocamla görücü usülü evlendik, kocamı beni istemeye gelmeden daha önce hiç görmemiştim ilk defa beni istemeye geldikleri gece tanıştık, normal bir konuşma geçirdik, normal olarak havadan sudan bir sohbetti, ben bu iş olmaz diye beklerken , ertesi gün kocamın babası bize tekrar geldi, yalnız ve sadece misafir olarak öyle sohbet amaçlı bir ziyaretti bu, sürekli gözü benim üzerimde her hareketimi izliyordu , bende bu davranışını gelin olarak beni düşündüğü için sanmıştım, ama aslında öyle değilmiş,kayın babanım bana olan ilgisini düğün gecesi öğrentim, düğün sırasında odamda beklerken birden odama girdi ve bana iltifatlar yağdırmaya başladı, çok güzel biri olduğumu , her erkeğin aklını başından alacağımı falan söyledi , hatta beker olsaymış oğlu yerine kendine alacakmış beni, aynen bunları söyledi , o gece gerdeğe o şokla girdim , sürekli aklım fikrim orda olduğu için o gece olan bitenden de pek bir zevk alamamıştım,düğünümüz oldu , gerdek gecemiş yaşandı ve herşey durulmuştu ki , iki hafta falan sonra evde kocam yokken kayın babam bize misafirliğe geldi, gelinim nasılsın , neler yapıyorsun diyerek içeri girdi , bende iyiyim baba sen nasılsın , kahve içermsin dedim ve kahve yapmak için mutfağa gittim , çok geçmeden arkamdan kayın babam da geldi ve mutfaktaki sandalyeye oturup beni izlemeye başladı,sonra bana düğün gecesi seninle yaptığımız konuşmayı hatırlıyormusun diye sordu, yok hatırlamıyorum diye yalan söyledim , çünkü tekrar öyle bir konuşma kaldıracağımı zannetmiyorum, o hatırlamadıysan tekrarlayalım dedi ve yine bana asılmaya başladı, çok güzel biri olduğumu söylüyordu ve çok seksi bir kadın olduğumu, kocamla neler yaptığımızı, her gece yapıp yapmadığımızı, çocuk düşünüp düşünmediğimiz falan soruyordu , derken birden gerdek gecesinden konu açtı ve o gece neler yaptınız, canın çok acıdımı, acımadıysa neden acımadı, bakire değilmiydin falan filan bir sürü sapık şeylerden söz ediyordu, bense hiç ona yüzümü dönmeden kahveyle ilgileniyordum , göz ucuyla kısa bir süre bakmak istedim ne yapıyor diye,elini sikinin üzerine koymuş hem benimle konuşuyor hem sikini okşuyordu, birden korkuyla kahveyi yere döktüm ve koşarak banyoya gidip temizlik bezini getirdim , leke daha fazla kilim de durup orda kalmasın diye biran önce temizlemem gerekiyordu ve elimdeki bezle eğilip kilimi silmeye başladım, yüzümü kayın babama dönemiyordum o yüzden arkamı döndüm ve yeri silmeye başladım, bir kaç saniye sonra arkama geçti ve kalçalarımdan tutarak yardım etmemi istermisin dedin , bende elini kalçalarımdan çekerek yok baba teşekkür ederim , ben hallederim dedim ,ama o bir süre sonra tekrar kalçalarıma elini koydu , iki eliyle kalçalarımı tamamen kavramış okşuyor ve bırak bende yardım edeyim diyordu, ben hayır dedikçe eli birazdaha amıma yaklaşıyor ve beni birazdaha tahrik ediyordu, biliyordum yaptığımız şey çok yanlıştı ama orda bir olay çıkartmam belkide evliliğimin bitmesiydi o yüzden göz yumdum bazı şeylere ve ses çıkartmadım , ben ses çıkartmadıkça kayın babam daha sertleşiyor ve elini amıma iyice sokmaya başlıyordu,dayanamadmı ve baba yapma artık oğlun gelecek birazdan bizi böyle görürse mahvaluruz dedim oda bana merak etme o bizim evde bir iki saate kadar gelemez , annesinin yanında dedi ve eliyle amımın üzerine adeta yağıştırmış ve okşıyordu, karşı koymaya çalıştıkça üzerime geliyordu , bir süre beni orda yeri silerken okşadı ve artık gözlerim kapanmaya başlamıştı , kendimden geçmek üzereydim ,sonra bir anda beni yere yatırdı ve üzerime çıktı , altımdaki eteği yukarı doğru kaldırdı ve külotumu dizlerime kadara sıyırdı , ben elimden geldiği kadar karşı koymaya çalışıyordum ve baba lütfen yapma ben senin gelininim diyordum ama ben dinlemiyordu , külotumu aşşağı indirdikten sonra sikini acuvuna aldı ve baş kısmını amımın üzerinde gezdirmeye başladı , son gücümle baba lütfen içime girme, bunu yapmanı  istemiyorum dedim ama onu dememle babamın içime girmesi bir olmuştu,onu içimde hissettiğim an zaten kendimi bıraktım ve artık ne olacaksa olsun dedim , babam beni mutfakta, o kahve dökülmüş kilimin üzerinde içime defalarca girip çıktı, karşı koyamıyordum ve oda beni karşı koyamadığım için altına aldı, sanki karısını sikiyormuş gibi beni sikti, gelinini..on dakika ya sürdü ya sürmedi , sonrası sikini çıkartıp amımın üzerine boşaldı, amımın üzeri ve kilim hep kayın babamın dölüne bulanmıştı, işini bitirip üzerimden kalktığında kulağıma yaklaşarak “seni oğlumla neden evlendirdim zannediyorsun” dedi , bu sözün sonrasında o an anlamıştım ki babamın benim içime ilk girişiydi ama son olmayacaktı..   

Kocamın Arkadaşı Beni Hunharca Becerdi

Selam ben Aysun 26 yaşındayım.Geçtiğimiz hafta kocam işi yüzünden şehir dışına çıkmak zorunda kaldı.Bizde 7 yıllık evliydik ve çocuğumuz olmuyordu.Eşimin gittiği hafta evde banyo musluğu bozulmuştu.Bu yüzden banyo yapamıyordum.Eve benim kocamın yakın arkadaşı olan tesisatçı Mehmet usta’yı çağırdım.Eve geldiğinde ona tamir etmesi için banyoya götürdüm.Sex Hikayeleri Bende kocam 1 haftadır olmadığı için azmıştım.Mehmet ustada tam bana uygun bir yatak arkadaşıydı.Yaklaşık 30 yaşlarında olan Mehmet Usta banyodaki musluğu tamir ettikten sonra içeriye davet ettim.Ona ne içeceğini sorduğum da ben kalksam iyi olur deyince ben geliyorum deyip yatak odama gittim.Üstüme jartiyerli birşeyler giyip salona gittim.Adam gözlerine inanamadı ve ağzı açık kaldı.Bana ne yapacağını sorduğunda üzerine doğru yürüyüp üstüne oturdum ve öpüşmeye başladık.Adam iyice azmıştı.Daha sonra soyunduk.Onun penis boyu en az 20 cm vardı.Ağzıma almayı pek sevmesemde biraz yaladıktan sonra götüme sokmasını söyledim.Onunkini içimde hissettiğimde çok hoşuma gitmişti.Biraz acıyordu ve ona yavaşlamasını söyledim.Bana kocandan iyi beceriyorum seni değil mi diye sordu.Adam zevkten kıpkırmızı olmuştu.Çocuğumuzun olmadığı aklıma geldi ve hemen 20 cm lik malı vajinama soktum.Yaklaşık 1 dakika zıpladıktan sonra adam boşalacağını söyledi.Bende içime boşal dedim ve içime boşaldı.Bu olaydan 3 ay sonra hamile kaldığımı öğrendim.Kocama senden dedim.Adam sevinçten ne yapacağını bilemedi.Porno Hikayeleri