ablam uyurken yatağına girip bozdum

Mrb Mobil Porno Hikayeleri seks okurları. Ben yılmaz İstanbul da oturuyorum…2 kız 2 erkek 4 kardeşiz… Ben ailenin 2. büyük çocuğuyum… ailem genel itibariyle mutaassıptır. Bunun büyük sebebi köyden şehre taşınalı 15 yıl olması ve ailemin hâlâ köydeki örf ve adetlerini unutmaması… Çevremizin birbirine yakın yerlerde oturmasının etkisi de var… neyse bu kadar tanıtım yeter… Benim olayım şöyle oldu… Askerden yeni dönmüştüm. Ablam liseden sonra aile baskısıyla devam etmedi. Bunda kapalı olmasının da etkisi vardı. Ablam 26 yaşına gelmişti fakat her talibini geri çevirdiği için artık evde kalma korkusu var biraz. Çünkü bizlerde yaşı 25 i aşan kıza artık evde kalmış muamelesi yapılır akrabalarca. Sanırım oda bu baskıdan etkilendi.. Ablam çok marifetli bir kızdır. Yani ev işleri ondan sorulur. Ablam ev işleri yaparken bile çok dikkatli giyiniyor.Yani bu benim yanlış bir bakışım olabileceğinden değil yetişme tarzımız bu şekilde. Ben askerden yeni geldiğim için iş arıyordum. Aslında geçmişten gelen mesleğim vardı yani iş bulmam zor olmazdı ama biraz dinlenmek ve gezmek için bu arama faslını kasıtlı uzatıyordum. Babam orman müdürlüğünden işçi emeklisiydi yani o sene emekli olmuştu. Tek istediği köyde bir yazlık ev yaptırıp oraya yerleşmekti ve ben geldikten yaklaşık bir hafta sonra köye gitti annemle. Bana ve kardeşlerime ablam bakacaktı. Yani yemek gibi işlerde.. bir akşam eve giderken bolca çerez ve film aldım ablamın evde canı çok sıkılıyordu ve çerezle kolayı çok sever yani küçük bi sürpriz olsun istedim. Küçükler yemek yedikten sonra yatmışlar. Sabah okula gittikleri için çok geç saate kalamıyorlar. Bende saat on gibi eve geldim. Kola çerez ve filmi ablama verdim hadi hazırlık yapta bi film zevkimiz olsun dedim. Ablam hazırladı işte bardak çerezi kaba koydu falan bende filmi taktım ablam getirdi tepsiyle bıraktı çıktı. Arkasından gittim:buradan sonar aradaki konuşmaları dedim dedi şeklinde değilde karşılıklı diyaloğu yazacam.önce kapıyı çaldım odasına geçmişti…Gir..hayırdır abla sen izlemeyecek misin hem sen çerezle kolada seversin.. yok sağol canım benim çok uykum var sen izle.ama abla ben sana sürpriz olsun diye aldım odlumu şimdi bu. Çok teşekkürler canım ama çok uykum var. İi sen bilirsin. Dedim ve biraz bozularak çıktım.neyse ben filmimi izledim çerezle kolayıda hallettim. Yatağa uzandım dalmışım. Bi ara bi uyandım sıkışmışım tabi 1,5 lt kolayı içince insan sıkışıyor. Tualete koştum ama gecenin o saati ve tualet dolu. Kapıyı tıklattım altıma edicem çabuk diye. Avde dönüp duruyom ablammış tualetteki. Ablam gecenin bu saati ne bu sıkışma dedi bende sen katılmayınca 1,5 lt efkarlanıp diktim kafaya dedim güldü ben tualete fırladım. Tualeten çıktım yatağıma geldim ablam benim yatakta oturuyo. Hayırdır abla dedim gel gel dedi.. geçtim yanına oturdum ya akşam için özür dilerim canım benim dedi önemli deil abla ben sana takılıyorum dedim sarıldı fakat bu defa farklı bir şey oldu bana sarılırken ablamın göğüsleri çok yumuşak geldi bana sanırım sütyen takmamış yaz sıcağından ve bu bi anda bana farklı bir his verdi. Ablam çıktı ve ben hala o yumuşaklığın etkisindeydim ama sonra kendime hakaret ederek düşüncelerimden kurtuldum. Sabah kalktım ablam çocukları yollamış kahvaltı hazır kahvaltıya başladık alışverişe çıkalım bugün dedi.tabi dedim. Kahvaltıdan sonra çıktık. Bi giyisi mağazasına gittik ablam eteklere bakıyordu bende ona takılıyorum bi tane mini vardı ona gösterdim. Karına giydirirsin onu dedi. Bende ne var yani giydiririm dedim. Ha biliyorum kesin giydirirsin dedi. Gülüştük falan sonra ablam güzel uzun bi etek aldı sonra ben alt kata inecem senin gelmene gerek yok dedi neden geleyim işte.dedim. ya sen gelme dedi bende yukarıda bekliyodum hani bayanlara özel sandım ama dallamanın biri inince bende indim ablamın o an elinde bi sütyen vardı ona bakyordu beni görmüyo sonra başka sütyenlere baktı bi külot aldı ve onuda beğenmedi sonra kadına 2 külot 2 de sütyen verdi bunların biri beyazdı diğeri sanırım o renk bordo ikisi de saten külot belli yani ama sütyenler dantelli ve beyaz. Tabi ben bunları görünce dünkü göğüs olayını hatırladım. Ablam çantayı aldı beni görünce bi afalladı yanıma geldi sana gelme dedim. Ya arkadan bi adam inince gıcık oldum eğer bayanlara hassa o adamın ne işi var.ya bayanlara has değil gördüğün gibi iç giyim senin burada ne işin var. Ya saçmalama o adamın yanında alıyorsun da benden mi utanıyorsun. O adamı tanımıyorum artı ne aldığımı görmüyo ama sen kardeşimsin utanırım. Neden ya sende bi insansın ve sende iç çamaşırı giyersin bunu bilmemmi ayıp.of uzatma gidelim. Tamam. Neyse mağazadan çıktık. Eve vardık ablam aldıklarını denedi etek falan etek genişti ama kumaşından mıdır nedir hatları çok belli oluyordu ve ben o an ablamın fevkalade bi kalçaya sahip olduğunu fark ettim yani eteğin arka tarafı kalkık ve yus yuvarlak kalçaları sergiliyordu. Bana bu 1 gün içerisinde neler olduğunu anlayamdım ama ablamın bir kız olduğunu hatta gece sütyen takmadıını hatta ne tarz iç çamaşırı sevdiğini hatta kalça ve göğüslerinin şekil ve yumuşaklını fark etmiştim sonuç olarak ablam çok seksi bi kızdı. Ama kapalı giyimi bütün bu güzellikleri bir sır gibi saklıyordu. Denizin altındaki inci gibi çıkarılmayı bekliyo. Sanırım buda koca adı verilen ve kendisine düşen hödüğe yar olacaktı. Daha önce ablamın diz kapağına kadar bacağını görmedim yani ergenlik dönemimden beri. Kollarını en fazla dirseklere kadar. Ama ben bunlara bakacak kadar şerefsiz biri değildim kendime hakim olamadım.evden yine iş bahanesi ile çıktım gezdim dolaştım aklımda ablam vardı yenemiyordum. biraz gezip tozunca rahatladım ve yine utanarak eve gedim fakat evde bi hareketlilik vardı çocuklar yatmamış ablam falan herkesin betibenzi atmış.Ne oldu bu ne hal dedim.ablam dün gece alt komşu ve üst komşu soyulmuş bizim ışık geç saatlere kadar açıktı sanırım ondan girmemişler dediler bende hani cana zarar var mı dedim. Yok sadece bi kaç eşya almışlar bende sallayın ne korktunuz bu kadar dedim. Ablam çocuklar senle kalsın dedi bende tamam dedim ve yataklar açıldı çocuklar uyudu ablam odasına çekildi bende tv ye tabi. 2 dakika geçmeden geldi ablam korkuyorum diye iyi sende yat dedim. O da yan kanepeye uzandı . biraz muhabbet ettik ablam uyudu. Tabi doğal olarak yatakta dönüyolar sıcaktan ablamda üstünü açtı öyle kısa gecelik yada askılı gecelik sanmayın eşofman tarzı bi, geceliği vardı fakat. Bacaklarını katladığı için kalçaları okadar tatlı görünüyordu ki gözümü alamadım.ve elim şeyime gitti ona bakarak boşaldım. Sabah yine bi utanç ama buna engel olamıyordum. Ablam sıkı tembih etti erken gel diye ve bi ara ablamın piskolojisi bozuktu kullandığı bi hap vardı onuda almamı istedi. Bende aldım akşam geldim ablama neden bu dedim ya bu uyku veriyo bunu atınca top atsan uyanmam dedi kardeşlerime de verdi ben almadım çünkü biri uyanık olmalı ve korkum yoktu o olaydan. Yattık tabi yine herkes benim odada ya benim oda dediysem salon. Ablam yine üstünü açtı fakat yüzü dönüktü bi eli altında bi elinide ileri uzatmış yan yatıyo tişörtünün yakası yuvarlak ama geniş sayılır bian göğüsleri görünür diye aklımdan geçti kalktım baktım.Alttaki eli tam göğüslerinin altında olunca sıkışmış harika görünüyordu ve beyaz dantelli sütyendi. Yatağa geçtim elimi aletime attım sonra uyku hapı aklıma geldi kalktım dokunmaya başladım ablamda hareket yok elimi göğüslerinin üzerine bıraktım ve hafif hafif sıkıyordum. İlkti bu ilk kez bir kızın göğüslerini tutuyordum ve bu ablamdı. Sonra kalçasını okşadım taş gibiydi ablamı hafif ittirdim sırt üstü yattı t şörtünü yukarı sıyırdım pijamasının içine elimi soktum amacım iç çamaşırından okşamaktı fakat elimi pijamayla birlikte külotunda altına sokmuşum. Direk amını okşamaya başladım amında hiç kıl yoktu sanırım ağdalı. Memelerini sütyenden kurtarınca artık gözüm döndü ablamı tamamen soydum. Ve bacaklarının arasına geçtim. Kafasını soktum ve sokar sokmaz boşalacağımı anlayınca çektim. Sonra aletimi sildim tekrar bacak arasına geçtim bi daha içine soktum busefer biraz kasıyordu sanki kendini.uyanık değildi ama beden acıyı hissediyordu sanırım biraz daha zorlayınca girdim ablamın amından kan akıyordu fakat bunun çok olduğunu duymuyştum hem çokta kan akmadı. Yine git gelden sonra çıkardım yine boşaldım.insan hayatında bu kadar zevk alacağı bişey olmadığına kanaat getirdim Sabaha kadar 5-6 kez oldu göğüslerini yalamak bile beni boşaltıyordu. Sabah kardeşlrimi erken kaldırıp yolladım çünkü olacakları biliyordum. Ablam kalktı ben uyku numarası yapıyorum.Sanırım acıdan direk bana baktı uyanıkmıyım diye çakmadı ve eşofmanı açıp amına baktı kanı görünce ürktü yatakta kandı. Sanırım bunu kadın hastalığı sandı. Yatağı apar topar toplayıp mutfağa gitti. Bende kalktım yanına gittim. Çok gergindi. Kızlık korkusu sarmıştı. Ben doktora gidecem dedi sen kahvaltını yap. Abla hayırdır neyin var. Sanane dedi. Ya kızma merak ettim kızların her rahatsızlığı sorulmaz diyip odasına gitti giyindi çıktı… ben evdeydim artık ne olursa olsun bekliyordum ablam 1 saat sonra geldi. Eve girer girmez bana öyle baktıki hafif tırstım salona geçti. Bana doktora gittim sabah yatağım kandı rahatsızlık sandım normal bi ilişki ile kızlığım gitmiş. Şerefsiz bunu nasıl yaptın dedi ve hıçkıra hıçkıra ağladı. Bende lafı çevirmedim kendime hakim olamadım ne yapayım. Üstün açıldı ilgimi çektin hapda alınca iice nefsime yenildim dedim. Ablam tokat küfür sayıyo bende birtane sinirle tokat attım ona ya babama söylersin ben kaçarım ve o kalpten gider sende orospu olursun alemin dilinde yada susarsın ben sana koca bulurum dedim ablam ağladı kovdu beni. 3 gün eve gitmedim ve beni aradı. Gittim ağladı sen şerefsizin tekisin dedi ve tamam evde kal senden koca moca istemem dedi ve odan sonra hiç konuşmadı fakat ben inanılmaz gaddarlaştım. Her fırsatta onu okşuyordum ağlıyordu ama bişey yapamıyordu ama yatmıyorduda. Her yeltendiğimde bıçak buluyordu bir iki kez zorla iyapmak istedim uykuda öldüreceğini söyleyince vaz geçtim çünkü piskolojisi mahvoldu yaparmı yapar. Babamlar döndü bende iş bulup evlendim artık görüşmüyorum ablamla ablam evlendi artık nasıl oldu bilmiyorum ama şuan çok mutlu. 2 de yeğenim var.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

üvey ablamın bekaretini bozdum

Merhaba değerli,  porno hikayeleri okurları    ben izmirden serhat. Size ablamla olan ilişkimi anlatacağım. Ablamla aramızda 2 yaş var. Ablam rahat giyinen ailemin fazla sıkmadı çok güzel seksi bir kızdır. Ablamla ergenlik dönemimizde birbirimizi eller, karşı cinsi tanımaya çalışırdık. Tabi sonrasında bu hareketleri bıraktık. Ancak bundan 2 ay önce izmirin yaz sıcağında ablamı gece sereserpe yatarken görünce kendimden geçtim. Üzerinde göbeği açık askılı bir body vardı ve içeinde sütyen yoktu, göğüsleri resmen ortadaydı. Önce ne yapıyorum ben dedim ama sonrasında dayanamayıp izlemeye başladım. Kız arkadaşımdan ayrılalı 3 ay olmuştu ve artık azgınlıktan çatlamak üzereydim. Ablamın yanına yaklaştım ve hafiften göğüslerine dokundum. Tepki yoktu, sikim kazık gibi olmuştu, hemen koşarak banyoya gittim 31 çektim. Hayatımın belkide en muhteşem boşalmasıydı. Sonrasında odama geçtim. Benden birkaç dakika sonra bir ses duydum, ablam kalkmıştı. Bende uyuyor numarası yapmaya başladım. Yaz sıcağı olduğundan bende sadece şortla yatıyordum. Ablam benim odama geldi, kapının önünden içeri bakıyordu bir süre sonra ablamdan enteresan sesler gelmeye başladı ve banyoya gitti. Bende fırsat bu fırsat deyip hemen banyo kapısında bittim. Ablam şortunu indirmiş bir eliyle amını okşuyor diğer eli ilede göğüslerini okşuyordu. Biran ağzından serhat ayal beni gibi bir söz çıktı.( bakire sex hikayesi )Bende birden kapıyı açtım ve banyoya daldım. Ablam birden şok geçirdi. Ben abla benim adımı söylediğini duydum sanki dedim. Ablam eli amında kitlenmiş kalmıştı. Durma devam et dedim, kızardı. Bir süre sonra devam etmeye başladı. Yanına yaklatım ve yanağına bir öpücük kondurdum. Ablamdan ımmhhh gibi bir ses çıktı. Bende devam ettim. Ve birden amına indim. Amı tertemizdi, hemen yalamaya başladım. Müthiş bir zevkti. Zaten iyice azmış olan ablam birkaç dakika içerisinde boşalmaya başladı. Ablam boşalırken bende şortumu indirdim ve sikimi serbest bıraktım. Ablam sikimi görünce gözleri parladı resmen. Ablamın badisini çıkardım ve göğüslerini yaladım. Ablam iyice coşmuştu. Ablamın kafasını tuttum ve sikime doğru bastırdım. Ablam başta acemi gibi davransada aslında nasıl bir saksocu olduğunu göstermeye başladı. Yeni 31 çekmiş olduğum için geç boşalacaktım. Ablam yaklaşık 5 dk. yaladı. Sonra bana bakıp ulan boşalsana artık dedi. Bende ona daha işimizi bitmedi deyip kalçalarını okşamaya başladım ve göt deliğini parmaklamaya başladım. Ablam niyetimi anlamıştı. Götüme istediğini yap ama amıma dokunma dedi. Benim canıma minnetti. Hemen domalttım. Biraz parmakladıktan sonra aynanın önünden kremi alıp kremledikten sonra sikimi götüne sokmaya başladım. Ablamın daha önce götten yediği belliydi, çünkü çok zorlanmadan girmiştim içine. Ben pompalamaya başladım.( ensest sex hikayeleri ) Ablam kendini parmaklayıp inliyordu. Ablamın götüne hızlı hızlı girip çıkmaya başladım ve sonunda boşalmaya başladım, hemen peşimden ablamda boşalmaya başladı. Müthiş bir andı. İkimizdeboşaldıktan sonra bir süre öpüştükten sonra ikimizde odamıza döndük. Ancak gözüme uyku girmiyordu. Hem utanıyor hemde daha fazlasını istiyordum. Birkaç dakika sonra ablamın sesini duydum oda uyuyamamıştı. Odama girdi ve konuşmaya başladık, yaptığımızın yanlış olduğunu ve bir daha olmayacağını söylüyordu ancak hareketleri tam tersini söylüyordu. Konuşmamızın sonuna doğru ablam beni kucaklamak ve özür dilemek için yanıma yaklaşırken ben birden ablamın dudaklarına yapıştım ablamda kendini geri çekmek istiyordu ama yapamıyordu. Yaklaşık 10 dk. sadece öpüştük. Sonra ablam yine eğilip sikimi ağzına aldı ve beni ağzıyla bir daha boşalttı.( sex hikayeleri ) Bundan sonrasında ablamla her fırsatta her yerde mutfakta banyoda kilerde sikişmeye başladık, hatta annemler salondayken koridorda ablam ağzına alıp beni azdırdı. Artık sınır tanımıyoruz. Birkaç kez amınada girmek istedim ancak izin vermedi. Ama sözü var ilk bana verecek   Üvey Ablamın Bekaretini Bozdum,sex hikayeleri,porno hikayeleri,sikiş hikayeleri,ensest sex hikayeleri,ensest,ensest hikaye,ensest hikayeler,mobil ensest
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

köylü kızının kızlığını bozdum

merhaba bu sex hikayemde size masun bir köylü kızının bakireliğini nasıl aldğını anlatacağım,kumral kahve gözlü çok sexi bakışları olan bir gencim bazen sokakta kızlara sert baktığımda eli ayağına dolaşan çok olur normalde istanbulda yaşıyorum ama askerden yeni geldiğimde memlekete gittim bizim köyümüz baya büyük bir köydür neyse memlekete gittiğim günlerde mevsim yazdı bende bizim bağ bahce işleri ile ilgilenmeye başladım aynı zama abimin bakkalı var onu işletiyordum köyde herkes birbirini tanır ben istanbuldan geldiğim için hemen göze battım bir gün bakkala güzel mi güzel tatlı mı tatlı iki tane kız geldi bitane si esmer biri sarışındı yengemde kızlara baktığımı anlamışkı ne bakıyosun elin kızlarına dedi bende bizim köyde bu kadar güzel kız varmıydı yenge dedim oda kim oldukalrını söyledi aslında çocukluklarını bilirim ama bu kadar büyüycekleri aklıma gelmezdi kızlardan esmer olan ile çok içli içli bakıştık biraz gerçekten müthiş bir kızdı yine bir gün bizimkiler bağa bahceye gitti ben bakkalda kaldım birde baktım o esmer kız yanlız geldi kız 1,60 boylarında siyah saçlı siyah ela gözlü masum yüzlü minyon tipli bir kızdı gözlerinden neden geldiğini anlamıştım bana yaklaşmak istiyodu e tabi bende ona içeri girdi hiç olmadık olmadık şeyler sorup duruyodu ve gözlerimin ta içine bakıyodu iyice niyetini belli etmişti bende buraya neden geldin dedim hiiiç bakkala dedi başka dedim seni görmeye dedi başka dedim cevap veremedi ve sustu bende onu elinden tutup büyük buzdolabının ardına çektim ve dudaklarına yapıştım bir an nefes aldı ve hiç yapmıyıcaksın zannettim dedi bende seni . ilk günden beri öpmekp istiyorum dedim ve yukarıya çık dedim evde kimse yoktu o yukarı çıktı ende bakkalı kitleyip yukarı çıktım içeri girdim ayakta duruyodu buyur otur dedim oda acelem var arkadaşım bekliyo dedi nerde dedim köşenin başında dedi meğerse iddaya girmişler oda bizi gözlüyormuş camdan baktım ki arkadaşı köşede bekliyor iyi dedim bende seni geç bırakmıyayım dedim ve boynuna sarıldım deli gibi öpüşüyorduk hemen yere yatırdım ve devam ettim üstündekileri çıkarmaya çalışıyodum o ise bana engel olmaya çalışıyodu yada nazlanmak istiyodu herneyse ben bunu altıma aldım belinden kavradım kendime doğru bir çektim inanın vücudundaki bütün kemikler bir çatırdatı ne . oldu kız dedim yok bişey dedi ellerini memelerine daldırdım o kadar diri ve pürüzsüzdü ki anlatamam memelerinden aşağı doğru indikçe kız heycanlanıyor ve kıvranıyordu köyde kızlar şalvar gibi bişey giyerler bizim orda onu aşağı çektim dur dedi yapma ne olursun dedi bende buraya kadar geldin boşa gitmesin hem ben çok istiyorum sana aşığım dedim içinde dantelli ve beyaz bir külot vardı göbeğinden aşağı yalayarak koklayarak külotunu dişlerimle çıkardım amını bir kokladım sanki çiçek gibi kokuyordu saçları simsiyah vücudu bembeyaz süt gibiydi amcığı ise daha yeni yeni kıllanmıştı başladım yalamaya inleme sesleri iyice belirginleşti hemen dudaklarına çıktım ve öpüşürken . aşkım sana sokmak istiyorum dedim ses çıkarmadı sikimin başıyla amının dudaklarına badana yapıyodum başladım zorlamaya daha bakire olduğu için çok acı çektiği yüzünden anlaşılıyordu bense zevk almanın peşindeydim tam gözlerini kapattı ve ben bütün hışmımla kıza kökledim öyle bir çığlık attı hemen ağzını kapattım içine gidip geldikçe çığlıkları azaldı ve ve yatağa baygın gibi sere serpe serildi hiç kıpırdamıyodu biraz ürktüm kulaklarına eğildim aşkım nasılsın dedim bana sarıldı anladımki zevkten kendinden geçmiş bende gidip gelmeye devam ettim boşalacakken çıkardım ve memelerinin üzerine doğru boşaldım oda eliyle benim döllerimi vücuduna sürüyordu hemen kalktım ve sikimde kan vardı oda hemen toparlı üstünü başını düzeltti ve ayağa kalktı gelip dudaklarıma bir daha yapıştı artık kocamsın deyip kocaman bir yazı benimle sikişerek geçirdi bende çok mutluydum oda şimdi istanbuldayım duydumki amcaoğluna sözlemişler ama kendisi hala benle yatmak istıyor..

kuzenimin kızlığını bozdum

Mrb Mobil Porno Hikayeleri’un sevgili seks okurları.  daha öncede de yazmıştım her neyse konuya geçelim günlerden pazardı kuzenım benden 1 yaş küçüktü adı hülya küçüklükten beri beni sever ve benden 3 yaşp küçük olan kuzenıminde adı ayşe evdeydi herneyse hülya camdan halı silkeliyordu kafaya koymuştumj sikecektim onunla ev boş oldumu sevişirdik ( )camda halı silkelerken götünü elliyip dudağındanöpüyordum sonra ayşe geldi ve gördü ne yapıyonuz dedi bizde hiçç dedik ama inanmadı sonra ardan 30 dk geti ayşe kapıya çıktı am biz öyle zannetmişiz megerse kapıda bekliyormuş bende fırsat bu fırsat dedeim hülya yı yakalıyıp kavraım sevişiyorduk ama etegini çıkartacaktım karşı koydu ayşe yakalar dedi bende o dışar çıktı dedım ve ikna ettım etegini çıkardım amını yalıyordum amıda parlak tı yenı tıraş olmuştu amını yalıyordum zevkten uçuyordu ınliyordu ayşede hemen içeri girdi ve bizi gördü bende istiyorum dedi ve ikili sex yapacaktım hülyanıın amını yalıyordum ayşenın ise götünü parmaklıyorum hülya ya sakso cektırıyordum ayşe hğlyanın amını yalıyodu sora hülyayı domaltıp sikimi yavaşça amına soktum zevkten uçar gibi idi sonuna kadar köklemiştim ileri geri derken sıkımı cıkartıp gotune boşaldım sonra ayşe yı aldım onuda amına sokmuştum ve o bakıre ıdı amından kan geldı kanı sıve devam ettım zevk e gelmıstı bosaldı ben devam ttım ve gotune bosalttım( ) menılerımı sonra mutfak tan zeytın yagı alıp ayşenın gotunu yagladım gotune uçunu sokum derken bırden hepsi girdi ögle bir çıglık attıkı kı ınanılmazdı gotune 10 defa gıt gel yaptık tan sonra boşaldım artık halım kalmamıstı ve yataga yattı kbır koluma hulya yı aldım bır koluma ayşeyi ayşe uyumuştu bende hülyayı yatakta sıkmeye devam ettım hulya ustumde ucuyordu bır posta daha bosalmısstım sonra ustumu gıyıp evden sıktım yenıden sıktım onuda hafta ya     yazacagım ……….        

komşunun kızlığını bozdum

selam ben bu siteyi çok uzun zamandır takip ediyorum bu site gerçekten güzel bir site ben 19 yaşında mavi gözlü siyah saçlı yakışıklı biriymişim arkadaşlar öyle der çevremdeki kızlarda öyle diyor neyse fazla uzatmıyalım konumuza gelelim uzun zamandır dışarı çıkmıyordum bir sesler vardı dışarda hem kim bakim dedim hemde o bahaneyle biraz hava alırım dedim çıktım bizim yan aprtmana birileri taşınıyor bir kız vardı ama nasıl anlatim taşmı taş çok güzel hemen muhabbete girmem lazımdı hemen aklıma geldi sordum eşyaları taşımanızda yardım edebilirmiyim dedi o da zahmet olmasın dedi bende yok dedim birlikte taşıdık sonra taşıma işi bitti bende dedim istersen mahalleyi gezdirim tanıştırim dedim o da tamam dedi bende mahallenin sözü geçenlerindenim öyle gidiyorduk elinde birşey vardı onu yere düşürdü bir anda o güzemi güzel göğüsleri gözüktü adını sordum tabi size adını söyleyemem benim adımda yakışıklı olsun arkadaşlar sayesinde sonra gezdik işte evine bıraktım sonra günler geçiyor öyle gördüğümüz yere selamlaşıyoruz aradan 1-2 ay geçti sonra kız bizim kızlarla (biizm kızlar dediğim mahallenin kızları) benide çok severler hepsi sonra kızlara demiş benden hoşlanıyormuş sonra kızlar bana geldi senden hoşlanıyormuş falan dediler bende tamam dedim sonra ondan sonra gördüm konuştuk işte benden hoşlanıyormuşsun falan dedim tabi biraz utandı bende sana boş değilim dedim biraz rahatladı sonra onu kafeye götürdüm öyle konuştuk sonra yürürken bir ara götünü elledim ilk önce bana baktı bi daha elledim sonra güldü hoşuna gitti herhalde sonra ben bir kuytuya çektim hemen dudaklarına yapıştım sonra onun her yerini yalamaya başladım oda benimkini elledi sonra götünü elledim göğüsünü filan sıktım sonra o burda olmaz dedi bende ilk diye tamam dedim sonra eve bıraktı 1-2 gün sonra mesajlaşırken bizim evde çok boş olur öyle böyle değil çok boş olur sonra evde canı sıkılıyormuş bende bizim ev boş istersen bizim eve gel dedim ilk yok dedi sonra tamam dedim üstümü değiştirdim sonra geldi bende o gelmeden porno kanalı izliyordum sonra birşey içermisin dedim farketmez dedim sonra evde votka vardı meyve suyuda vardı karıştırdım verdim sonra biraz hoş oldu benimki hemen kalktı sonra benimkini yavaş yavaş ellemeye başladı sonra aşağıya geçti fermuarımı açtı yalamaya başladı ısıra ısıra sonra benden başından tuttum sakso çektiriyorum sonra yaladıktan sonra ayağa kalktı üstündekileri hemen çıkarttım tanga giymişti kırmızı mavide sütyeni vardı bende mavi sütyene bayılırım öpüşmeye başladık sonra yalamaya başladım amını tükürdüm yaladım sonra kremledim amını benimkini bir soktum şap şap diye sesler geliyor sonra biraz hızlandım ah ah demeye başladı o aradada göğüslerini yalıyorum sonra bana daha hızlı dedi ilkten sordum bozuldunmu diye o da yok demişti ben bozdum manyak birşeydi sokuyorum kız nasıl bağırıyor allahtan etrafta kimse yok sonra arkanı dön dedim hele götü taş gibiydi çok büyüktü deliği büyüktü bende dedim iyi girer dedim benim 22 cmlği aldım nasıl sokuyorum tabi benimki biraz büyük övmek gibi olmasın götüne bir köklendim of nasıl bağırıyor yapma filan diyor ben tabi dinlemiyorum o söyledikçe ben daha çok sokuyorum tabi arkadanda göğüslerini sıkıyorum sonra dur tamam dedi sonra benimkini bir daha yalamaya başladı sonra bende aç ağzını dedim her yerine boşaldım bütün dölleri yuttu sonra birlikte duşa girelimmi dedim o da tamam dedi amını parmakladım göğüslerini yaladım sonra kucağıma aldım alttan alttan soktum kızın götü yalama oldu sonra sevgilimle haftada bir iki kez sikişmek istiyor yer farketmiyor sikişiyoruz daha hikayelerim var bekleyin hepinize hoşçakalın sex yapmak isteyen bayanlar a eklesinler her zaman sikişiriz
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

stajer kızı bozdum

Merhahaba sitede gezerken rastladım hoşuma gitti bende başımdan geçen bir olayı yazayım dedim ben 19 yaşında bir bakire idim bir gün evde otururken babamın arkadaşı geldi babam evde yoktu annem teyzeme gitmişti ben de üzerime deri iç çamaşırlarımı giydim birde kilodumun içine üçgen çocuk bezi sarmıştım sulandığı zaman çok güzel kaydığı içindi öyle tatmin ediyordum kendimi babamın arkadaşını içeri davet ederken üzerime gayet bol elbise giydim o arada bilgisayarda erotik film izliyordum açık unutmuşum kapıyı açtım içeri buyur ettim babamın arkadaşı hayırdı artık böyle filmlermi izliyorsun dedi babamı sordu gelecek birazdan dedim annemi sordu teyzemde dedim o ara önüne doğru baktım sanki tel direğine dönmüşgibiydi ben filmde zaten kendimi parmaklamaktan üçgen bezin içi tamamen kayganlaşmış elimi sürtüp kaydırıyordub onunsa dikkatini çekmişti bana dedi elini neden sürtüp duruyosun rahatsızmısın diye sordu hayır dedim oram çok kaşınıyorda dedim utanmayı kaldırdım artık . Bana istersen benkaşıyım dedi ve yanıma geldi eteğimin altından elini soktu deri kilot eline değince oda bir acayip oldu ve içine elini soktuğunda ise üçgen bezi görünce oda şaşırdı sen zaten delirmişin dedi bana üçgen bezi yırtıp benim oramı kaşımaya başladı ve eline boşaldım .daha sonra elbisemi komple çıkardı üzerimde sadece deri çamaşırlarım kalmıştı arkamı elinin biriyle göğsümü ise elinin biriyle mıncıklıyordu oda benim elimi kendi fermuarının içinden aletini elime verdi tamamen kayganlaşmış kocaman olmuşdu kemerini açtım pantolonu ve çamaşırını sıyırdım yumurtalarını elimle oynadım tamamen çıldımış gibi bakıyordu bana sordu bana daha önce yaptınmı dedi hayır dedim kimseye bassetme bundan ama dedi bana tamam dedim hadi diye çıldırıyordum göğüslerimi kopartacasına sıkıyor diğer eliylede parmakları ile deliklerime gidip geliyrdu süyeni çıkardı derken deri kilodumu kendide tamaman soyundu ve beni yalamaya başladı heryerimi ben kudurmuş gibiydim ve sonrası harika birşeydi o önünde kalkmış kolgibi yarağını amcığıma itelediğinde ben sanki başka yere gittim gidip gidp geldi ve içimde bir tanzik hissettim bana boşalmıştı ve yalamaya devam etti benden çıktığında benim içimden gelen sıvım ve kan biraz acı verdi ama o zevk başka idi hadi birdha dedim ve gene soktu ve gene soktu 3 sefer bana boşaldı önüme daha sonra sana bir zevk daha yaşatacağım dedi hadi durma dedim ve arkama geçti bana dediki domal dedi ve domaldım arkama geçti arkama bir geçirdiki benim gözlerim fırladı ama zevkin doruğu dedikleri buymuş herhalde 2 seferde arkama boşaldı daha sonra oynamaya devam ettik ve onun yarağını azıma aldım derken birde ağzımı doldurdu banyoya gittik arkamdan gene yaptı ama bukez boşalamadı üzerlerimizi giyindik ve oarada annem teyzemden geldi babamın arkadaşı çok yorgun düşmüştü annem sordu çok yorgunsun herhalde bugün birşey yok herhelde dediğinde anlamıştım annemide beceriyormuş gizli gizli daha sora hemen hemen her hafta babamın evde olmadığında hem annemi hemde beni defalarca sikip sikip gidiyordu ikilide yapıyorduk tek daha zevkli halen devam ediyoruz

sinemada kızlıgını bozdum

merhaba ben semih liseye gidiyorum. bi kız var lisede adı ipek taş gibi bi kız sütun gibi bacakları küçük ama güzel göğüsleri var götünü hiç söylemiyorum. hep onu düşünür 31 çekerdim harika bi kızdı. bi gün işte arkadaşlarla dolaşmaya çıktık sinemaya gitçez işte ipek ben 2 arkadaş daha onlar sattılar bizi biz giricektik sinemaya. sıra kalabalıktı ipekin arkasındaydım o harika götüne bakıyordum o o hep etek giyer ve benimki kazık gibi olmuştu iştebi anda arkaya dogru gelmeye başladı dayarsam olay çıkarır diye geri geri gitmeye kalktım ama kalabalık sıraydı oda istiyomuş meğer sürtünüodu hafiften kimse nasılsa fark etmedi. bilet aldık. çok iğrenç bi filme girmişiz en arkadan almıştık ama ve salon boştu. normal normal oturup izlerken birden ayaklarını benim üzerime attı bende o tüysüz parlak bacaklarını tutuodum oksuyodum elimi eteğin içine kaydırıp sıcak amını okşamaya başladım azdı ama film ara verdi normal pozisyona döndük. Film başlayınca kucagıma oturdu arkadan sarılıp dayadım göğüslerini avuçlamış boynunu öpüyodum eteğini sıyırdım benim eşortmanı çıkardım götüne soktum ıhh lıyodu bu beni daha çok azdırdı ama daha sikim tam kalkmamıştı onu üstümden kaldırıp yere oturtum sikimi ağzına verdim çok istekli emiyodu yanıodum kaldırıp koltuga oturttum üzerine çıkıp soktum o dar sıcak amına başta izin vermedi yapma bakireyim dedi ama sonra oda zevk aldı birlikte boşaldık kanda geliyodu baya siktim ama 90 dk. filmde çok bişi yapamadım sonrada evine ders çalışma ayağına gidip siktim onu da sonra anlatırım.

izmirli yavşak bakirenin kızlığını bozdum

Mrb Mobil Porno Hikayeleri’un değerli okurları. ben Altan istabulda yaşıyorum 30 yaşındayım hıkayeme geceyım nette daha onceden de hıkaye yazmıstım msn adresımı ekleyen arkadaslar oldu ekleyenlerın arasında eteklı erkek olarak tabir ettiğim kendini kadın sanan erkeklerde vardı çok güzel kadınlarda hikayem bunlardan birisi ile geçti…adı helin helin İzmir deyaşayan 23 yaşında kumral gusel gözlu sekreterlik yapan bir kız dı kız diyorum çünki buna eminim kızdı ta ki ben bir düğün için izmire gidene ve onunla buluşana kadar?. Helinle msn de sohbetler yapıyorduk genelde de sex muhabbetleri kız olduğu için orgazm olmakta güçlük çekiyordu ama bir şekilde orgazm a ulaşıyordu neyse amcamın oğlu var izmirde onun düğünü olacaktı gecen ay oraya gittim aklımda aslında helin yoktu ama amcaoğlunun kına gecesı telefonuma mesaj gelene kadar msn e girsene evde yalnızım bu gece konusalım dıyordu benım kafamda kı sımsekler o an caktı tamam evının adresını ver dedım anlamadım dıye bır mesaj geldı ben de ızmır de oldugumu ısterse gelebılecegımı soyledım tereddut ettı halıyle olmaz dedı ben kına da oldugum ıcın devam ettım eylenmeye ve gece yarısı eylence bıttıgınde bır mesaj daha geldı nasıl bulacaksın pekı evı dıye o kolay dedım adresı ıstedım adres geldı ızmır bornovada ımıs evı tamam dedım amcaoglu ıle az ısımız vardedım bastık gıttık bornovaya…evı bır apartmanın 2 c katındaydı sen benı bekle ben haber verırım dedım neyse cıktım evıne helınım hazırlanmıs benı beklıyor ama nasıl hazırlanma gorunce sok olmustum cam da gorundugunden daha guzeldı hele de uzerındekılerle sex tanrıcası gıbı gorunuyordu helının uzerınd e kırmızı mını saten bır gecelık vardı baksa hıc bırsey olmadıgı memeuclarından bellı oluyordu yaklasık 165 cıvarı boyda memelerı kucuk avuc ıcı ve sackları dalga dalga bır kızdı helın hala o ana kadar kızdı cunkı ıcerı davet ettı ufak bır opusme daha dogrusu yalasma faslından sonra gectım benı rahatsız eden bır sey yoktu dedım kı amca oglu beklıyor ıyı gıt o zmana dedı yok dedım tel actım amcaoglu sen arabayı bırak gıt dıye manyak nasıl gıdeyım dedı ben de bır taksı ıle gıt dedım asagı ınıp arabanın anahtarını aldım onu gonderdım…yukarı cıktım helın yoktu nerdesın dıye seslendım banyoya gel dedı ben de gıttım kuvetın ıcın de kopuklerın arasında kaybolmustu helınım yavas yavas soyundum helın bana bakamıyordu ve yaasca yanına gırdım ellerım memelerını sıkarken dudaklarımla dudaklarını emmeye basladım helının sonra elımın bırını attım helının barıka amına ve oksamaya basladım uzunca oksadım amını ıyıce kendınden gecıyordu helın dudaklarım hala dudaklarında ıdı dılımı azgına verdım bır cocuk gıbı dılımı emıyordu helınım bır ara kızlıgıma dokunmayacaksın tamam mı askım dedı tamam bebegım nasıl ıstersen dedım ve oksamaya onu azdırmaya devam ettım onun dusuncesıne saygılı olmalıydım sonucta onun secımıydı arkadan sıkerım senı dedım tamam askım dedı ben helını bıraz kopuklerın uzerınden cıkarıp memelerını oksamaya ve emmeye basladım elım hala korpecık amını oksuyordu memelerının uclarını dıslerımın arasında ezdıkce ınlıyor zıplıyor bagırıyor yer yer kendınden gecıyordu…sonra ayaga kalktım sıkımı elıne verdım yala askım dedım yalamaya basladı acemıce azgına hepsını aldıgında kusacakmıs gııb oldu once ama sonra alıstı ve emele basladı gıttıkce de uzmanlasıyordu devam ettı hızlandı ben kestım hızını ve ayaga kaldırdım helını durulandık cıktık beraber sarmas dolas neresı rast gelıyorsa opuyordum onu kendı yatagına goturdum ve yatagına yatırdım krem varmı dıye sordum olmadıgını soylyınce banyoya gıdıp sampuan aldım geldım once bastan asagıya vucudunun her yerını yaladım boynunu memelerını bogedını ozellıkle amını yalarken kendınden gecıyor ınlıyor kacmak ıstıyordu yaatktan ben ıse uzun uzun yaladım amını ıyıce sulanmıs kıvama gelmıstı bır ara kendınden gecer gıbı oldu helın ben ıse vaktının geldıgını dusunerek onu domalttım arkasına gectım ve elıme sampuan dokup helının gotune surdum parmagımla genısletmeye calıstım bıraz bıraz da kazık gıbı olmus sıkıme doktum ve elımle sıkımın kafasından tutup helının gotune yasladım bır ıkı zorlanmadan sonra kafası helının gotune gırdıgınde helın bagırmaya basladı acıyordu helınımın gotu kıyamadım gerı cektım…yapmak ıstemıyorsan anlayısla karsılarım dedım tamam yapmayacagım ama arkadan degıl senı oncen amımdan ıstıyorum dedı emınmısın askım gerı donusu yok dedım evet emınım senı ıstıyorum senın olmak ıstıyorum dedı tamam sen bılırsın dedım ve onu yatırdım aytaga duz sekılde uzerıne cıktım once sıkım ıle amına bır kac defa surttum sonrada yavas yavas sokmaya basladım bır ıkı kez hızla gıdıp gelmemle helın bosaldı ve amından kan geldı cok fazla degıl helın kız degıldı artık ama yuzunde kı mutluluktan buna pısman olmadııgnı okuyabılıyordum sonra devam ettım ben amına gırıp cıkmaya hızlandım hızlandıkca yuzunun seklı degıstı kadınlıgın guzellıgını tatmıstı cunkı hızlandım ve bosalacagım an cıkardım sıkımı memelerıne ogru fıskırtmaya basladım yanına uzaındam sıkıca sarıldım helın de ben de kendımız den gecmıstık bıraz yattık sarılarak yatak hem benım dollerım ıle hem de onun kanı ıle batmıstı carsafı topladık ve beraber dusa gırdık dolu kuvetın ıcınde gogsume yattı o halde once bırer bardak sarap sonra da sıgara ıctık ve sevısmemıze kuvette devam ettık helın kucagımda zıplarken kadınlıgın verdıgı cesarete sahıb bır sekılde ınlıyor hem kendını hem de benı zevkten ucuruyordu sıkım amına her gırdıgın de ınlıyor evet evet daha hızlı dıyordu bır kezdaha bosaldı helın ama ıkımız aynı anda bosaldık ben dısına tabıkı bosaldık uzerıme yıgıldı kaldı askım erkegım senı sevıyorum dıyerek yuzunde mınnetkar bır ıfade kendınden emın bır gulumseme vardı her zmaan zaten ne ıstedıgını bılen kadınları sevmısımdır sonra dus aldık sevısır vazıyette ama bır kez daha yapmadık cun kı kızlıgı gıtmıs herhangı bır sey olabılırı fazla yuklenırsem dusuncesı ıle koyun koyuna uyuduk…sabah 7 00 gıbı uyandım uzerımı gıyındım ve bır opucuk verıp helınıme uyurken yanından ayrıldım kapıya ıse bır not bıraktım senı sevıyorum kadınım dıye gıttım dugunden sonra bulustuk onu alıp bıraz gezdık beraber kol kola orda oldugum bır hafta ıcınde 3 kez daha ılıskıye gırdık ama su an ıstanbuldayım ve onu cok ozluyorum ???
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

ablami bozdum

Ablamı Bozdum… Ben isim ömer 19yaşındayım lise sona gidiyorum birgün ablamla evde tek başımıza kaldık o oyun oynamak istiyordu bana sordu oynayalımmı dedi bende olur dedim tamam o zaman hadi başlayalım Üstünde mavi badi ve altındada mavi kot mini etek çorap giymememiş yastık savaşı oynuyorduk ilk o başladı yüzüme deydi bende hemen yanına yaklaştım kafasına çöktüm yastıkla ve arkasına geçtim biraz dayadıktan sonra birde baktım hemen ayaga kalktı kendisi benim üstüme çöktü biraz amı sikime degdiriyordu benimkide hemen kalktı çadırı kurdu o hemen da sikimin kalktıgını gördü benim de üstümde eşofman vardı hemen bende kalktım ve ben yoruldum dedi biraz dinlenelim dedi bende olur dedim bana dedi az masaj yaparmısın bende olur diyerek hemen nerden başlım diye sordum ayagımdan başla dedi bende yatgın üsyündeydik ben sen uzan dedim okey dedi bende ayagını biraz kaldırdım beyaz tanga kilodu vardı sular içindeydi ben de fırsat bilerek hemen yavaş yukarı dogru çıktım ve amını okşadım burası iyimi dedim iyi dedi bende yavaşça kilodunu indirdim ve birden biraz çekindi ve kalktı ve biraz hikye anlatlım dedi tamam dedim ben artık dayanamıyorum hemen sexse getirdim ve hemen üstüne yattım üstündekileri yırtar casına çıkardım bekledigim an gelmişti amı kabak gibi ömüm deydi hamen sikimi soktum o da aglıyordu ve sonraları kızlıgını bozul dunu anladım inleme başladı ben gidip gelirken ben memesini somuruyordum arkasını dönderdim masanın üstündeki kremi aldım götüne bir hamlede soktum ardan bir saat falan geçti kapıya anaftar takıldıgını duydum ve hemen telaşla üstümü giydim dışarı çıkarken dedim üstünü giy dedim oda tamam dedi ben dişarı çıktım mrb anne mrb baba dedim ablan yokmu dedim içerde üstünü degiştiriyor dedim ve hergüm ablamı sikiyorum bye Gönderen: ömer

onu ilk bozdum ama olmuyo artık

Yine stresli günler gelmiş,sınavlar yaklaşmıştı.ders çalışmam gerekiyodu.bi yandanda sex ateşi sarmıştı içime.sıradan olmasını istiyodum,kendiliğinden doğal …ders çalışmaya gitmiştim arkadaşa.çalıştık güldük eğlendik.11 civarlarıydı.güreş anılarını anlattı ve hadi güreşelim dedi.defalarca onu düşünerek boşalmıştımve güreştik.o yendı bu fırsatla ben ona oda bana surtunmustu.ıkımızınkıde    kalkık ve dısardan bellı oluyodu.sırtım agrıdı dedı ve atletını cıkardı.ona masaj yapmaya basladım.asagılardan sakrumdan gelıyo agrı dedı ve asagılara kadar ındım.kalcalarını yanaklarının ayrımına az kalmıstı.yandaydım tek bacagımıda dıger tarafa aattım.artık onun uzerınde sırtını mıncıklıyordum yaargım kalkmıs oda gozlerını kapatmıs ve    olacakları beklıyodu.ıyce azdırdım surterek ona.sonra bı hamlede esortmanını sıyırdım ve kılodunu.defalarca prmakattıgım,oksadıgım tas gıbı kalcalarellerınmın altındaydı.guzelce yaladım,hayır yedım yuttum resmen.deliğini .    dilimle sıkıyodum.ınlemesı benı azdırıyodu.sonra kucagıma aldım ve surtmeye basladım yarragımı.kısa bı opusme faslı gectı.elıyle delıgıne denk getırmeye calısıyor.ben hemen sokmak ıstemıyodum.aylardır bana cektırdıgını oda ceksın ıstıyodum ve azdırdım ıycene.yalvarıyodu ne olur sok artık gebercem sımdı dıye.artık bende dayanamadım ve yavasca soktum. ohlamaları hala kulagımda. ıcıne bosamadım dısına cıkardım ve suratına osaldım.ınanamadım o derece hıc bosalmamıstım.duvarlr sacı bası mahvolmustu.ama o halınden    memnundu.3-4 defa sıktım onu o gece.şimdi mal gıbı dolasıyo ortalıkta.artık onla olmak ıstemıyrum havalanmaya basladı.zevk vernıyo artık bana.dun 10 kadar msj attı.okumadan sıldım.okuyosa bu hıkayeyı kusra bakma ne olur serkan.senı ben bozdum ama artık olmuyo.ne olur ısrar etem.ben serkan 21a    yasında ankarada unv. öğrencisiyim.arkadaslarla evde kalıyorum. p yasıtlarımla tanısmak ısterım.mail:postmenapozGönderen: serkan serkan