Merhaba ben istanbuldan esra. Matematik öğretmeniyim. 32 yaşında bekarım. Evde üniversite öğrencisi bir gence ders vermeye başladım. Senenin sonuna doğru ondan çok hoşlandığımı farkettim. Aslında serseri azgın bir gençti. Ama ders verirken gözlerimi bazen aletinden alamıyordum. Aramızda bazen açık konuşmalar geçiyodu. Sene sonunda son derste bana teşekkür edip yanağımdan öptü. o anda kendimi bi tuhaf hissettim. Bende onu öptüm. Göz göze geldik. Bi anda elini göğsüme attı. Diğer elinide kalçalarıma. Daha o anda ıslanmaya başlaıştım. Giydiği kot pantolondan aleti iyice kabarmış gözüküyodu. Boynumu öpüp yalamaya başladı. Bi senedir hayalini kurduğum erkek şimdi benimleydi. Sütyenimi bi hamlede çıkardı ve memelerimi sıkarak bi anda beni güçsüz bıraktı. Meme uçlarımı yaladıkça deliriyordum. Elinin bi anda amımda olduğunu farkettim. Amım kıllıydı. Bir haftadır kıllarını kesmemiştim. Ama bu sanırım onun hoşuna gitmişti. Eğilip eme eme amımı yaladı. Akan suları ağzını şapırdatarak içiyordu. Ben titremeye başlamıştım. Doğrulup başımı eğdi ve sende benimkini yala dedi. Yarrağını görünce hayran oldum. Kocaman bir başı vardı. Yarrrağının kafasının amıma girdiğini hayal ettim. Ama önce iri dudaklarımın arasına aldım. Boğazıma kadar dayadı. Hızla gelip gidiyordu. İlk defa bir yarrağı ağzıma aldım. Çok hoşuma gitti. Keşke ağzıma döllerini akıtsa diye düşündüm. O esnada inleyerek ağzıma ılık ılık döllerinin fışkırdığını hissettim. hepsini yuttum. artık o benim erkeğimdi. O hala doymamıştı. bende amımı yardırmadan kendimi rahat hissetmeyecektim. Yeniden yarrağı kalkana kadar seviştik. eli sürekli iri kalçalarımda ve göt deliğimde geziyordu. Hem amını hem götünüü sikecem senin esra dedi. Heyecanlandım. Kalçalarımın arasında yarrağının kafasını hissettim. Önce göt deliğimi zorladı. Girmeyince bi hamlede amıma kökledi. Amım iyice sulanmıştı ama ona rağmen bi anda girmedi. Arada durakladı ve bi daha kökledi. Ben inledim. O anda sikecem seni hiç inleme amına dayıcam esra dedi. Ben iyice tahrik oldum. Bana küfret erkeğim dedim. Senin istediğin bu yarrakmıydı dedi. Bende evet dedim. Bi daha bağır dedi. Evet dedim. Sonra bi anda göt deliğime kökledi. Bi amıma bi götüme girmeye çalışıyodu. Bense inliyodum. Sus lan amcık diye bağırıyodu. Amımı eliyle sıka sıka önden iyice kıvama getirmişti. Bi anda kucağına alıp beni duvara dayadı. Am sularım akıyodu yere damladı. Eğilip yeniden amımı avuçlayarak emdi. Sonra kucağında hoplata hoplata hızlıca köklemeye başladı. Dudakları meme uçlarıma değiyor sakalları battıkça delirtiyordu. İçimde sıcacık yarrağı tüm sertliğiyle şahlanıyor amımı ısıtıyordu. Sonra amımdan yarrağını çıkarıp beni domalttı ve götüne boşalacam dedi. Göt deliğimi zorlayarak girdi içime ve inlete inlete döllerini içime fışkırttı. İkimizde de hal kalmamıştı. Amım ilk defa böyle güzel bir sikiş gördü. Götümü de ilk defa siktirdim. Sonra bir yıl boyunca sikişmeye devam ettik. Şimdi artık yeni öğrencilerim vaR

size başımdan geçen en güzel anımı anlatmak istiyorum.. Ben Reyhan 22 yaşındayım ve erkekleri peşinden koşturacak kadar güzel sayılırım:)) fiziğim yerinde mankenlik ajanslarındaki hatunlardan eksiğim yok :)) Neyse gevezelik etmeden konuya geri döneyim.. Bundan beş sene kadar önce lise yıllarımda okulumuza yeni atanmış matematik öğretmeni Murat hocayla karşılaşınca başladı içimdeki büyük fırtına.. Deyim yerindeyse alem bana hasta bende ona hasta oldum adamda bir karizma var ki off anam offf.. Şanssızlık şu ki Murat hocayı bizim sınıfa vermemiştiler çok üzüntülüydüm bişeyler yapılır sonuçta elimin altında sayılırdı.. Ben gibi derslere ve özellikle matematiğe ilgisiz birisi baya bi ilgili olmaya başladı.. harçlıklarımla artık makyaja değil matematik kitaplarına yatırım yapıyordum:) tabi işin içinden çıkılacak gibi değildi zor ders her yiğidin harcı değil bu iş Okulda sürekli elimde matematik kaynaklarıyla dolaşır oldum maksat murat hocamın ilgisini çekmek. Belli bir süreden sonra dikkatini çekmiştim artık. Adam yeni ve hevesli biri malum bende bundan faydalanmalıydım.. Gittim yanına merhaba hocam falan hal hatır muhabbetinden sonra konuyu matematiğe getirdik.. Ya hocam benim matematiğe ilgim çok ama bi türlü yapamıyorum dedim.. Hocada matematiği seversen o da seni sever dedi.. içimden seni seviyorumda sende beni seviyormusun diye sorasım geldide:D Bende seviyorum ama yapamayınca sevmek biraz zorlaşıyor malum.. Murat hocadan beklediğim teklif geldi.. istersen beraber çalışırız dedi.. Bende tabi çokk memnun olurum hocam dedim ve ayrıldık derse geçtik.. Aradan bir gün geçti gittim yanına dedim hocam ne zaman başlayalım .. Hocada okulda olacak şey değil malum kalabalık herkes başımıza üşüşür ve etkisi olmaz.. istersen haftada bir gün benim eve gel ben sana bir iki saat vakit ayırırım tabi sende çalışacaksan.. Çünkü emek verdimmi seninde terlemen lazım Bende terlerim hocam tabikide emek verecem dedim.. Neyse Sonraki gün evine gittim evi biraz dağınıktı malum eve kadın eli değmese dağınık ve kirli olur:) Bende dedim hocam siz bana matematiği öğretin bende evinizi toplamanıza yardım ederim .. oda olurmu öyle şey sen derslerine çalış başkada bişey istemem dedi tabi nezaketen:D bir kaç ısrardan sonra kabul etti oda.. Neyse derse başladık öyle güzel geliyorduki x y z :)) ahh ahh keşke tüm derslerime o gelseydii..gel zaman git zaman matematikte ben baya bi ilerlemiştim artık daha fazla anlıyor hatta birilerine anlatacak dereceye gelmiştim.. Murat hocamla çok samimi olmuştuk .. günlerden bir gün matematik dersimizi yaptık bende dedim evi toparlayıp bir kahve yapıp içip giderim dedim o da bende şu yazılı sonuçlarını okuyayım dedi.. Neyse evi düzenlemeye başladım zaten fazla dağınıkta değildi ben her hafta düzenliyordum o da zaten fazla dağıtmazdı.. Yerde bir poşet vardı aldım birde ne göreyim içinde bir kutu prezervatif ilk defa görmüştüm canlı canlı hep porno izlerken görürdümde canlısını ilk defa gördüm.. Samimiyetten kaynaklı dedim murat hocam çok fazla yoruyorsunuz kendinizi çok fazla ekşın var ki kutu kutu takılıyorsunuz:))) hafif bir tebessümle bana baktı yok be Reyhan bende fazla ekşını hesaba katarak aldım da kutu elimde patladı Bir tane bile kullanamadık :)) Al sana fırsat işte bunu kullanmak gerek dedim .. Dedim hocam ayıpsınız ya yeterki söyleyin ben ne güne duruyorum dedim gülerek:) onun yüzündeki tebessüm kayboldu olurmu öyle şey Reyhan şakası bile hoş değil.. Bunun üstüne gitmek lazım hocam beni kırmaz düşüncesinin verdiği güçle.. Ne olur ki hocam o kadar anlattınız bana matematiği bende size bir yardımda bulunsam çok mu hem bende çok merak ediyorum nasıl bir şey olduğunu.. Reyhan matematik benim işim ama bunu sana yapmak olmaz dedim.. Boynu bükük bir şekilde konuyu kapadım.. Diğer derslerde daha bi ilgili olmaya başladı Murat hoca her defasında bir yerlerime dokunuyor daha fazla temas halinde oluyordu.. Bende bundan güç alaraktan.. Hocam keyfiniz yerinizde kutu bitti galiba .:)) Yaramı deştin Reyhann dahada aynı sayıda duruyor :)) üstüne gitmedim zaten dersin sonuydu.. Madem sözle olmuyor başka şeyler denemek lazım.. Lavaboya gitmek için müsade istedim.. Gittim lavaboya üstümü çıkardım ve içeriye gittim elimde kutuyla Hocam bunu bitirmeseniz içim rahat etmez dedim döndü bana baktı hemen yüzünü geri çevirdi.. Ne yapıyorsun kız git üstünü giy dedi.. bende yanına gittim gelde sen giydir hocam dedim.. tuttum elini göğüslerime götürdüm .. Bak hocam kalbim nasıl istekle hızlı hızlı çarpıyor .. Gözüm önüne ilişti baktım ufaktan şahlanmıştı hocamın yarağı:) dedim tamamdır bu iş .. Hoca kalktı karşıma dikildi ve direkt dudaklarıma yapıştı öyle deli öpüyor ve dudaklarımı ısırıyordu ki kendimden geçiyordum.. Dili ağzımın içinde dilimle dans ediyordu.. Öpüşmek ne güzelmiş böylece 4 5 dk devam etti.. sonra ellerini arkama götürdü kalçalarımı sıkmaya ovalamaya başladı.. beni kendine doğru çekiyordu yarrağını pantolonun üstünden ammımda hissediyordum ve çok heyecanlanmıştım.. bende elimi onun yarağına attım.. Bu bizim sex hikayelerimizin başlangıcıydı..:)) elimle fermuarını açtım külot vardı kemerini açmak daha iyiydi.. kemerini açtım pantolonunu indirdim.. sonra külotunu indirdim o halen dudaklarımı göğüslerimi ısırıyor yalıyor ve elleriylede kalçalarımı sıkıyor parmaklarını göt deliğime sokmaya çalışıyordu hafiften.. ben yarrağa odaklanmıştım.. tüm çıplaklığıyla yarrağı elimin içindeydi ama göremiyordum göğüslerimde hocamın dili .. tuttum okşuyorum ama baya bi büyüktü bunu nasıl sokacaktım kendime… neyse yalama işlemi bitti durdu yüzüme baktı ve bana diz çöktürttü yarrağını dudaklarıma değdirdi sonra ağzımı açtım nasıl yalayacam bilmiyorum ama soktu ağzıma hafiften dilimi oynatıyorum oda ağzımın içine gidip geliyordu.. yawaştan hızlandı küçük dilime deyiyordu yarrağı kusasım geldi sonradan bunu farkedince o kadar ilerlemedi.. çıkardı damarları belirgin yarrağını kutuyu aldı eline bi tane çıkardı ve taktı… beni domalttı kanepeye geçti arkama dedi sen bakiresin ammına sokmayacam o yüzden götüne sokacam acıyabilir biraz ama çok acırsa söyle geri çıkarayım yapmayız.. bende tamam dedim.. Göt delimi yalamaya başladı çok hoşuma gitmişti dili arada ammımada kayıyordu ama çoğunluk göt deliğindeydi. Deliği iyici yumuşattı diliyle.. şimdi parmaklarını sokuyordu ufaktan yawaş yawaş parmaklar giriyor acıyordu ama fazla değildi.. orta parmağını sokup çıkarıyordu artık acı yoktu sonra kalktı ayağıya yarrağını dayadı deliğime heyecan basmıştı.. içime yarrak girecekti acaba nasıl olacak bu his.. yawaştan dayadı kafasını soktu ama acımıştı tabi geri çekmesin diye ses etmedim.. biraz daha zorladı yawaş yawaş içime giriyordu.. Acıyormu diye sorunca ben mecbur yalan söylemek zorunda kalıyordum.. Devam edin hocam acısa söylerim dedim.. Girmeye dewam etti gözlerimden yaş geliyordu acıdan sanırım yarısından fazlasını sokmuştu dayanamadım artık hocamm çok acıyor dedim yawaş yawaş geri çıkardı. Sızlıyordu ufaktan ama çok fazla değildi.. Hocam dewam edin dedim yok dedi senin canın acıdı yeter dedi ama hocam daha yeni başladık.. Dedi tamam o zaman bende köklemem yarıya kadar olur oda dedim.. tekrar soktu eski yerine rahat geldi açılmıştı biraz deliğim.. gidip gelmeye başladı acı yerini zevke bırakmaya başlamıştı bile hızlandı hızlandıkça daha fazla ilerliyordu asen son kasıkları kalçama değiyordu gidip geldikçe şap şap diye ses çıkması hoşuma gitmişti:) hoca köklemişti göt deliğim yarrağına yuva olmuştu hızlandı nefes alış hızıda öyle.. Biraz geçtikten sonra yavaşladı ve derin bir nefes aldı ne oldu dedim hocam.. Boşaldım ben dedi.. biraz bekledi şimdi sıra sende dedi kanepeye oturttu beni bacaklarımı omuzuna attı oda yere çökmüştü.. kafasını ammıma doğru götürdü ve yalamaya başladı dili am deliğime değdikçe gıdıklanıyordum parmağınıda deliğime sokmaya çalışıyordu hafiften soktu ve ammımda yuvarlıyordu bi nevi parmağını hızlanmaya başladı bi acaip olmaya başladım. daha fazla hızlandı benimde nefes alış verişim hızlandı birden büyük bir rahatlama oldu bende boşalmıştım benimkiler yere dökülmüştü gerçi ben temizleyecektim :)) çok güzel bir duyguydu.. Matematik nelere kadirmiş o ders sayesinde zevkin doruklarına çıkmıştım.. toparlandık duşa girdik birlikte hoca bir tane daha prezerfatif aldı bana sen tak dedi.. Taktım prezervatifi döndüm arkamı tekrar soktu götümü arkamdaydı elleriylede göğüslerimi tutmuştu sıkıyordu gidip gelmeleri hızlıydı göt deliğim alışmıştı artık.. Hoca tekrar boşaldıktan sonra duşumuzu alıp çıktık banyodan.. etrafı toparladım spermlerimi sildim ben artık gideyim dedim.. Hocada bana teşekkür etti dudaklarımdan öptü.. Dediki iyiki matematikçiyim :)) Gülüştük ve ben eve gittim. Derslere ve sikişe devam ettik artık daha çılgınca sikişler yapıyorduk bu seks hikayelerimizide başka sefere anlatırım artık.. Şuan bende matematik okuyorum ve bende ders veriyorum hem para kazanıyorum hemde zevk:)) eski seks hatıralarımı sizinle paylaşmaya devam edecem.. Matematikçi Reyhandan saygılarla.. 

Slmlar Mobil Porno Hikayeleri seks düşkünleri,benim adım murat izmirden yazıyorum kaynanam selma hikayem bundan 8 sene önceydi yeni evlenmişiz karımın aklına giriyor bizi boşamıya çalışıyordu kaynanam olacak orusbu bir gün yine işten eve geldim benim hanım oturmuş aglıyor niye aglıyorsun dedim böyle böyle oldu dedi canım sıkıldı içinden ben bunu sikmezsem akıllanmaz dedim ha kaynanam selmada o zaman 49 yaşlarında 1.80 boyunda etine dolgun vücüdü mükemmel bir kadın burnu biraz büyük ama neyse dedim evlerine gitim kaynanam dışarıda bir kadınla sohbet ediyor direk kapıyı açtım içeri girdim yanındaki kadın içri damadın girdi deedi ben ozamana kadar yukarı çıktım sikimi üfeliyorum odada bir sandıkları var içeri girdi seslenmeden neden böyle yapıyorsun dedim annemi bahane etti saçından tuttum dudaklarına yapıştım 4 5 dk öptum dudagından öperken memelerini sıkıyor amını götünü  okşuyorum daha sonra fermuarımı açtım ama durmuyor kaçmaya çalışıyor sikimi çıkarıp saçından tutup önüme bastım agzını açınca agzına soktum ama iyice bastırıyorum gırtlagına kadar girsin diye sikim kıvamına gelince sandıgın üzerine domallttım etegini yukarı toplayıp tumanını aşagı çektim elimlede bastırıyorum sandıga dogru kalkmasın diye tükürüksüz götünü sikece yavaş yavaş kafasını götüne soktum bagırıyor hiç aldırış etmiyorum baldırlarından tutup götüne son surat girdim bir inilti çıkardı bu iniltiye hala 31 çekiyorum gitgel götüne boşaldım sikim inmemişti yine diz çokturdum temizlemeden sikimi agzına soktum gitgel agzıda boşaldım on dan sonra beni tehdit etti babanlardan ayrılmazsan bunu kocama anlatırım dedi tamam dedim anlaştıktan sonra tekrardan agzına aldı sikim kalktıkdan sonra yere yatırıp bacaklarını omuzuma aldım bir güzelde amcıktan siktim boşalıcagım zaman çıkarıp yüzüne boşaldım yıkandık ayrıldım ertesi günü taşındık annemi görmüş ben istedigimi yaptırım demiş ama canım istedigi zaman kaynanamın amına götüne agzına sokarım döl manyagı ettim kendisini   
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Adım serkan üniversite maceralarımdan birtanesini anlatıcam hergün okulda konuşup muhabbet ettiğim bir kız wardı gerçekten çok yakındık birbirimize evine gidip geliyodum çok güzel yemekler yapardı ev arkadaşlarıda çok iyiydi hafta sonu ev arkdaşları evinin yakın olması üzerine ailelerine kalıyordu yine bi hafta sonu serkan bu akşam bize gelebilirmisin dedi bende hayırdır felan dedim kesin gel dedi ssana ihtiyacım war bende herhalde yine ewde bişey bozuldu yada ne biliyim bişeye ihtiyacı war falan sandım ne biliyim niyeti bozuk kızın neyse ben evine gittim sat akşam 10gibi kapıyı bi aç aman allahım buketi hiç bu kadar seksi görmemiştim kısa bir mini etek üsten dekolteli bir bluz beni çok azdırmışı sordum evde kimse warmı yok sadece biz warız hayırdır dedim neden çağırdın derdemez dudaklarıma bi yumulldu sana dayanamıyorumdeyip delicesine öpüyordu ulan fırsast bu fırsat deyip kanepenin üstüne yatırdım yırtarcasına üstündekileri çıkartıyordum göğüsleri o kadar dolgunduki benim her zaman ilgimi çekmiştir göğüsleri elimi minisin altına soktum beyaz bir külot giyinmişti külodunu sıyırıp amının deliğine elimi gezdirmeye başladım yawaş yawaş deliğine parmağımı sokuyordum zevkten çıldırmıştık ikimizde oda pantolonumun düğmelerini çözmeye başlamıştı ve sikimi eline alıp seni isiyorum dedi bende daha fazla dayanamadım külodunun sıyırıp amına yavaş yavaş sokmaya başladım amına gidip geldikçe zevkten bağırıyor dolgun göğüsleri yukarı aşağı inip kalkıyordu hemen yatağa götürdüm onu uzattım yatağın üstüne üstüne bir hayvan gibi :)zıpladım ama bu onun farkında bile değil zevkten ne yapacağını şaşırmış bende öyle amına bir süre gidip geldikten sonra boşalıyorum dedim hemen amını çekip üstüme boşal dedi bende ağzına boşalmak istedim ama ağzına almadı büyük bir zevkle göğüslerinin arasına boşaldım ama o hala boşalmamıştı bende 69pozisyonu alalım öyle boşaltıyımdeddim o sikimi yalarken bende amının derinliklerine dilimi sokup boşalmasını istiyordum geliyorum demesiyle yüzüme fışkırması bir oldu çok büyük bir zevk aldım neyse bu kadar seks yeter dahasi isteyene [email protected]/* */ Sbüyük harfle unutma msnde seks sinemalarda:)