SELAM HİKAYE OKUYUCULARI CUMARTESİ GÜNÜ 20.06.2009 DA SİKECEĞİMİ SİZE SÖYLEMİŞTİM ŞİMDİ DE SİZLERE SİKLTİĞİMİ BİLDİRMEK İÇİN YAZIYORUM DÜN SABAH UYANDIM KAHVALTIMI YAPTIM DUŞUMU ALDIM VE YOLA ÇIKTIM BİR SÜRE SONRA CEPTEN ARAYARAK NEREDE OLDUĞUNU SORDUM ONUN BİR KANKASI VAR ONUN EVİNDE OLDUĞUNU KANKASI ONU YALNIZ BIRAKIP DÜKKANA GİDECEĞİNİ SÖYLEDİ EVİ TARİF ETTİ BENDE GELRİKEN BİRŞEYLER İSTERMİSİN DEDİM O DA BİR KOLA İKİ ENERJİ İÇECEĞİ BİRDE FINDIK ALMAMI SÖYLEDİ BENDE ENERJİYE Mİ İHTİYACIN VAR DEDİM ODA EVET SENİŞNLE ANCAK BU ŞEKİLDE BAŞ EDEBİLİRİM DEDİ

Okullar tatil olunca ben annemlerin yanına giderim.Kocam mühendislik firmasında çalıştığı için o izni uyunca gelir .Yine ben ondan on iki gün önceden yola çıktım. İstanbul’dan yolculuğum 11-12 saat gece yolculuğu idi.Biletimi aldık ön koltuktandı . Kocam akşam beşte beni terminalden yolcu etti.Gece yolculuğu nu çok sevmem ama mecburen gece gidiyordum.Ben otobüste uyumayı sevi yorum.Bizim evliliğimizin ikinci yılı.Şimdilik çocuk istemiyoruz.Ben 21 yaşındayım kocam da 26 yaşında.Ev falan alıp öyle düşünüyoruz.Seks yaşantımız da iyi gidiyordu.Sevişmeyi ikimiz de seviyorduk.Ben internetten her gün porno sitelerden erotik filmler izliyorum ve eşimin eve gelmesini iple çekiyorum.Onunla sevişirken aklımdan filmdeki erkeklerin sikini yiyormuş gibi olurdum.Büyük sikli erkekler rüyalarıma girerdi.Bazen kadınları arka deliğinden sikerlerdi.Kocamla hiç denemedik.Teklif de edemedik birbirimize.Hele bir kadını siken iki erkekli sevişme sahneleri daha ilginç gelirdi.Bu bizim gibi bir kadın için ne tuhaf ve imkansızdı.Ama nasıl olurdu acaba hem önden hem arkadan sikilmek.Kocam sadece amımdan sikerdi.Ben istediğimi söylemedim,acıtırdı belki de. Saat tam beşte otobüs kalktı.Otobüs boş sayılırdı.Ben ilk koltukta tek bayandım.Yan koylukta iki yaşlı erkek arka koltukta da ayrı koltuklarda birer orta yaşlı erkek vardı.Hava karardı az sonra.ışıklar yandı.İkram yapıldı.akşam 9 gibi ışıklar azaltıldı loş bir ortam oldu.Yolcuların birkaçı uyudu.En arkada muavin oturuyordu.Orada yedek kaptan da vardı.Herhalde yatıyor, uyuyordu.Otobüsün radyosu kısık sesle çalıyordu.Saat 10 da uykum geldi uyurdum beşik gibi otobüste ama gözüme karşıdan gelen arabaların farları vuruyor uyuyamıyordum.Sağıma dönüyorum olmuyor, soluma dönüyorum olmuyor.Muavin çocuk yanıma gelip eğilerek :”Hanım efendi eğer ışıklardan rahatsız oluyorsanız arka koltuklara geçebilirsiniz.Arka taraftaki koltukların hepsi boş buyurun.”dedi. Ben şaşırdım ama yolculara verdikleri değer hoşuma gitti.Olur, dedim ve arkasından giderek en arkadaki dörtlü koltukta yedek şoför olduğu için bir öndeki ikili koltuğa oturdum.Eşyalarımı da üst rafa yerleştirdim.Muavine teşekkür ettim.Koltuğa yan durup ayağımı da uzattım üzerime de ince bir bluz örttüm.Az sonra ışıklar tamamen söndü.Ben de uykuya daldım.Bir ara bacaklarımda bir elin dolaştığını fark ettim.Karanlıktı hiçbir şey anlaşılmıyordu.Yavaşça doğrulurken bir ses kulağıma:”Hanımefendi lütfen telaşa kapılmayın ben yedek kaptan hemen yanınızda uyuyordum sizi görünce dayanamadım.Biz bu şekilde arka koltuklara gelen bayanlarla isterlerse sevişiriz.Eğer isterseniz yani yoksa siz bilirsiniz.” dedi.Çok şaşırdım.Demek ki muavin beni denemek için çağırmış.Korkmaya başladım, adamlar resmen beni düzme teklifinde bulundular.Ben bugüne kadar kocamdan başkasıyla hiç sevişmedim ki.Ona ihanet mi edecektim,yoksa rüyada oldu deyip bir anda unutuverecek miydim?Ne diyeceğimi, ne yapacağımı düşünürken kaptan pantolonunu indirip sikini ağzıma dayadı.Karanlıktı ama kalın bir sikti.Ben de yalamaya başladım.Adam eliyle eteğimi çıkarıyordu.Beni kaldırıp üzerimdekileri çıkardı.Ben çırılçıplak kaldım ama kimse beni görmüyordu, horul horul uyuyorlardı.Adam beni koltuğa geri yaslayıp bacaklarımı iyice açtı, sikini ıslatıp amıma dayadı, ben ahhh! dedim ama adam ağzımı kapattı.Beni dudaklarımdan bir öpüyordu ki ısırıyordu adeta.Başka bir adamın yarağı içimde ben de adamın dudaklarından öpüyordum.Bu çok değişik bir duyguydu.Biri bana böyle bir şey söylese kesinlikle inanmazdım.içime her sokuşunda içim gıdıklanıyor çocukla rın yeni bir oyuncakla oynaması gibi seviniyordum.Adam eliyle baktım arka deliğimle oynuyordu.Ben elini ittim.Korktum acır diye.”Korkma hiç arkandan yemedin mi sen?” dedi adam.”Yapma korkuyorum.” dedim. ”Bir şey olmaz sen kendini sıkma.” dedi.Elini deliğime sokup ileri geri oynatmaya başladı.Bacaklarımı iyice kaldırıp popomu tam düz bir hale getirdi.Sikinin önce başını sokmaya çalıştı, olmadı, çünkü deliğim çok dardı.Bir daha yükürükledi iyice.Yavaşça soktu sikini.Acıdı.Yarısını soktu bile.Sonra hepsini sokmaz mı?Gidip geldikçe zevk almaya başladım.Adam boşaldı.”Bekle beni” dedi.Az sonra iki kişi geldiler.Beni arka koltuğa geçirdiler.Eyvah ikisi birden becerecekti beni.Biri alta geçti beni kucağına aldı göğsüne yatırdı.Amıma girdi.Diğeri arka deliğime girdi.Artık iki deliğim de doluydu.Tıpkı.Eve vardığımda 12 saat uyudum.Üzerimden tır geçmişti sanki.

Ben 26 yasinda ozgur bir kadinim. Sevgilimle birlikte guzel cinsel tecrubeler yasadik ama sevgilimin penisi ince ve kucuk oldugundan beni cok da tatmin ettigini soyleyemeyecegim. O yuzden ben hep pantolan kabarikligina dikkat ederim Bir gun ic camasiri almak icin bir magazaya gitmistim. Neredeyse magazanin kapanma saatiydi. Yakisikli bir tezgahtar vardi orada,bana kapatmasi gerektigini ve baska zaman gelmemi soyledi. Ama pantalonun onunde gordugum kabariklik basimi dondurmustu ve israr edip magazaya girdim En sexsi ve acik ic camasirini elime alip nerede deneyebilecegimi sordum.O da bana kabinleri gosterdi. Bu arada baskasi girmesin diye magazanin kapisini kilitledi. kabinin kapisini kapatmadan soyunmaya basladim.caktirmadan beni gozetliyordu. Bende onun oldugu tarafa dogru egilip kilodumu cikardim..Deli oldugu her halinden belli idi. Kapinin onune gelip icer bakmaya basladi. Bende ona gulumsedim,direk iceri girip kalcalarimi avucladi. kendine dogru kuvettlice cekip beni o o pantolon kabarikligina yasladi. Demir gibi sert kocamandi.Dayanamayip fermuarini actim ve elimi sokup o devasa aleti disari cikarttim. En az 20 cm vardi Egilip agzima aldim ama sigmiyordu.. Sadece basini yalamaya basladim. Beni acele ile yere yatirdi bacaklarimi ayirip icime dogru hamle yapti. Tabi ki girmedi daha dogrusu sigmadi,ben ona yavas olmasini soyleyip uste ciktim. ve yavas yavas icime almaya basladim cok acitiyordu ama verdigi zevk bu aciya degerdi. ben sadece uc kisminda oturup kalkarken belimden yakalayip yavas yavas tamamini soktu. aninda bagira bagira bosaldim.. ?cin sanki yirtilisti..hizlandikca her yerime degdigini hissediyordum..Ben 3. kez bosaldigimda koca aleti icimden cikarip uzerime dogru fiskirtti.. simdi ne zaman canim cekse cagiriyorum beni birkere beceriyor bu bana 1 hafta yetiyor
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Bayan EscortSelam arkadaşlar benim adım MEHVEŞ, boyum yaklaşık 1.50, 50 kiloya sahip, biraz esmer safir gözlü, deneyimli güzel bir bayanım. Yakışıklı gençlere seçkin bir escort yatağını paylaşıyorum. Görüşmelerimi sizin evinizde karşılıklı gizlilik içerisinde yaşama bakış açınızı değiştiririm. İçinizden geçirdiğiniz taleplere vücudum açıktır. Felsefemde bulunan cazipliği genç beyler ile gerçekleştirmek istiyorum. İçine kapalı, iğren, görmemiş gençlerden hiç haz almıyorum. İlişki rakamını tanışma aşamasında zarf içinde almaktayım. İlişki öncesi beylerin vücut bakımını yapılmasını istiyorum. Aşağıda gördüğünüz iletişim irtibat hattı ankara escort numaralarından benimle olmak istediğinizi söyleyebilirsiniz. Şimdiye büyük bir kısmın yaşamına heyecan kattım. Birlikte görüşmelere katılabileceğin cazibeli bir kadın tercih ediyorsan istediğinden fazlası burada. Karakter özelliklerimi aktarayım laf dinleyen, anaç, şevkli biri olarak tanınıyorum. Sizi üzen anlardan yok etmek istiyorsan ajansıma başvur. Karşımdaki kişinin kurallara, arzlara etlik escort olarak uygun fizikteyim. Hayatınızı renklendirecek her talep içeriğine memnuniyetle evet derim. Cömert yakışıklılara unutulmaz anlara ait escort seansları sağlıyorum. Birlikte görüşmelere katılabileceğin bir genç kız arıyorsan aradığın hatun benim. Escort sorumluluğum ile 6 aydır kalite odaklı yürütmekteyim. Sana ilgi duyan bir bayan ile mükemmel saatler için beni yanında istiyorsan ajansıma ulaşabilirsin. Sizin belirttiğiniz tüm tavırlara, yönlere maltepe escort olarak açık biriyimdir. Derdine derman arayan dürüst baylar için özel hizmet veriyorum.

Mrb ben istanbulda okuyan 21 yaşında ela gözlü 1.77 boylu insanlara güven veren bi yüze sahip olan bi gencim.herşey bu yaz tatilide başıma geldi.tatile bi berk adındaki arkadaşımla gittik.tatil beldesine vardığımızda saat öleden sonra 3 olmuştu.biz kalacak pansiyonu ayarladıktan sonra saat 4 civarında plaja yüzmeye indik ilk günümüz etrafı kolaçan etmekle geçti kendimize uygun bi partner aramaya başladık ama bi türlü olmadı o gün.biz o saaten sonra olmayacağını anlayınca pansiyona döndük ve orda iki aynı odada kalan 2 erkek arkadaşla tanıştık bu arkadaşlardan biri tiyatrocuydu dolayısıyla insanlarla çokk rahat diyaloğa geçme özleliğine sahipti ertesi gün plajda onlarla beraber takılma kararı aldık ve sabbah saat 11 de plaja indik plajda oturmaya başladıktan yarım saat sonra felan iki kız yanımıza geldi biz 4 erkektik ama.bu kızlar önceki günlerde bizim o tiyatrocu arkadaşla tanıştıkları için gelmişler meğersem ben sohbete girmek istemedim pek ama ara sıra üstünde mavi bi bikini olan sarı saçlı mavi gözlü bi kız olan derya ile kaçamak bakışlar yapıyoruk daha sonra bu kızlar biraz sohbetin ardından kendi şemsilerinin altına gittiler ben daha sonra o tiyatrocu arkadaşa kim olduklarını felan sordum o da istanbulda okuduğunu felan söyleyince ben iyice ilgilenmeye başladım o kızla.tiyatrocu arkadaşın adı osmandı.ben osmana o kıza benim de istanbulda okuduğumu sölemesini rica ettim ve o da biraz sonra söledi.kız da benim istanbulda okuduğumu duyunca o da bana ilgi göstermeye başladı kısa bi sohbetin arıdından ben ve osman denize girdik.deniz girdik6ten 5 dakka msonra baktım ki kız da yanımıza gelmiş.ben bizimle suda oynar mısın derya diye sordum ve o da tamam cevabını verince ben hemen ufak bi taş buldum.taş bulmaca oynayacaktım suda.ben taşı her seferinde kızın ayağının önüne atıyodum ve dalıyodum suya.tabi suya dalmak bahane.ben ilk dalışımda ayağına dokundum biraz ikincisinde bacağına attım elimi.baktım sert bi tepki yok devam ettim tabi.sonrasında göğüslerine felan ellemey başladım ama hi,ç tepki vermiyordu.15 dakka sonra plaja döndük tekrar.ben bundan el işaretiyle telefonunu istedim çünkü ailesi vardı yanında direk söleyemedim.o da bana ilk olarak benim numarayı vermemi söledi.ben de hemen bi kalem kağıt bulup yazdım ve verdim.5 dakka sonra da o bana verdi numarasını.plajda ailesi olduğundan rahat değildi pek ben de pansiyona gittim biraz dinlendikten sonra aradım akşamve kendisinden hoşlandığımı söledim o da benden hoşlandığını belirtti.yarın tekrar plajda görüşmek üzere sözleştikten sonra kapattım.ertsi gün plajda bunla bakışmalarımız tekrar başladı ve ben buna arka ormana gelmesini söyledim o da tamam cevabını verince ben ben ormana doğru gittim o da arkamdan geldi.ormanda villalar vardı.yanıma geldi ama biraz uzak duruyordu ben yaklaşsana dedim o da daha ne olduğumuz belli değil ki dedi.bend e sevgili olur musun diye sordum .ben bunu sorunca oda kucağıma atladı ve deliler gibi öpüşmeye başladık.ben elimile bembeyaz göğüsleini okşuyordum o da benim aleti deliler gibi okşuyordu ben de bu arada elimi bi attım amına amı vıcık vıcık olmuştu ve ayak üstü parmaklamaya başladım.ben daha fazla dayanamayacağımı söledim ve eve gidelim dedim o da azmıştı zaten hemen tamam dedi.ben eve doğru yola koyuldum o da beni arkamdan takip ediyordu ailesi anlamasın diye.eve girmeden önce içecek bişeyler aldım odada baklameye başladım hemen geldi.ben o kadar azmıştım ki kızı öperken soymaya başladım.vucudu yanmıştı ama amının etrafı ve göğüsleri bembeyazdı.ben boynunu göğüslerini deliler gibi yalıyodum ama biraz tuzlu olduğundan daha fazkla devam etmek istemedim buna ve duş alma teklifinde bulundum o da kabul etti.duş aldıktan sonra o çantasında hazır tuutuğu tangasını giymiş meğersem.bi çıktı ne göreyim aman allahım hatun çok seksi olmuştu.sonra yatağa uzandık ve deliler gibi öpüşmeye başladık boynunu kulak memelerini deliler gibi yaıyodum yavaş yavaş göğsüne doğru indim bembeyaz göğüslerini de iyi vakumladıktan sonra 69 pozisyonu aldık.deryanın amcığı kaymak gibiydi anlatamam.bu yüzden vajinasını deliler gibi rahatça vakumluyodum oda bu arada benim 20 santimlik aleti deliler gibi yalıyou tabi ben daha fazla dayanamadım ve boşalcağımı söledim o da apğzına boşalmamı söledi ben de kırmadım ve deliler gibi boşaldım ağzına o da tertemiz yaptı benim aleti.sonra yanına uzandım ve ufak ufak öpüşmelere başladık bu arada benim alet tekrar uyanmaya başladı.derya boşalamadığı için iyice azmıştı benim aleti tekrar yalamaya başladı ve iyice kaldırdıktan sonra ne olur sok artık diye yalvarmaya başladı.ben kızlığını bozamam dedim.derya da rahat ol önceden bozulmuştu zaten diye cevap verince ben iyice rahatladım.ama hemen sokmadım.önce kaymak gibi olan amını fırçalamaya başladım yatak su içinde kalmıştı adeta.bu iyice oooohhhhh ahaaaahhhhh sesleri çıkarmaya başladı ve zevkin dorğundayken içine girdim ve deliler gibi gidip geliyodum o da iyice çıldırmıştı.ve içine bıraktım tüm menilerimi. ama deliler gibi çığlık atıyodu.daha sonra bunu domalttım ve arkadan vajinasına girmeye başladım bu iyice çıldırdı ve üçüncü defa da öle patladımiçine.o gün tam 4 defaiçine boşaldım 1 defa da götüne boşaldım.o da tam 4 defa boşaldı.ama boşalırken deliler gibi sarsılıyodu.ertesi gün ben tatilime son verdim.ve bi daha da aramadım.hattımı kapattırdım.ama şu an onu çok arzuluyom fakat o da hattını kapatmış.arıyorum ama bulamıyom kızı.inanın bu anlattıklarımın hepsi doğru.

bu olay tamamen gerçektir. ben ve kardeşim gibi gördüğüm kız(pınar) lise2 den beri tanısırız pınarda bende 18 yasındayız. pınar cok güsel olmasada güsel bir kızdır.170 boylarında nrmal tenli bir kızdır.her zamn pınarı hayal ederek masturbasyon yapmışımdır. pınarla tanıştıktan 2.5 sene sonra yani bundan bir kaç ay once pınarla kavga ettik ve pınar bana soylenerk giderken dizini sıraya vurdu ve kapri giymişti.dizini sıraya vurduktan sonra sıranın üstüne oturup dizini ovalamaya başladı sonra beni cağırdı ve bana – sen nasıl kardeşsin sen ovalasana dedi o anda kendimden geçmiştim. tamam dedim ve ovalamaya başladım. sonra pınarın yüzüne baktım pınarda azmış gozlerle bana bakıyordu.o anda azdım we pınarın boynun altını yalamaya başladım.pınarda direk bana sarıldı.hemn dersaneden cıktık pınar gile gittik anneside babasıda calısıyor evleri boştu.eve girer girmez pantolanumu ve tisörtümü cıkardım pınarında kaprisinin ipi cözdüm.sonra bacaklarını yalamaya başladım o arada pınar üstündeki askılı tisörtü cıkardı. sonra pınarın odasına gittik ve yatağına uzandım ben pınarda boxerimi cıkardı ve sikimi ağzına aldı. sonra pınar bana doğru domaldı ve bana hadi çağdaş dedi bende pınara sokmaya başladım götten her sokusumda bende pınarda kendimizden geçiyorduk.çünkü oda bende ilk defa sex yapıyorduk.sonra pınarla (pazar günleri hariç) hergün evlerinde bulusup yeni yeni fantesiler demeye başladık. suan istanbulda olduğu için sex yapamıyoruz :::(
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Herkese selamlar. Ben marcus beni tanıyorsunuz zaten mesleğim gereği (denizciyim) hanımlarla aram oldum olası gayet iyi olmuştur. Size yaklaşık 1 yıl önce başımdan gecen bir olayı anlatacağım. Gemiden geldiğim zamanda bazen teyzemleri ziyarete gider gittiğim günde kalıyordum. Bir gün yine    gitmiştim teyzemde o gün arkadaşları ile gün yapıyordu. Kapı calindi .    bende mutfaktan cay almaya gitmiştim kapıyı ben açtım gelen aysu hanımdı. Aysu hanım 1. 80 civarında 40 yaşlarında olmasına rağmen düzgün fiğiyle dikkat çekiyordu. Oldukça uzun ve düzgün bacakları siyah    naylon çoraplarıyla inanılmaz seksi gözüküyordu. Daha önceden hiç dikkatimi çekmemişti ama o gün içimden “vay be ne hoş kadın” demiştim. Teyzemden bildiğim kadarıyla 30 lu yaşlarında esi ölmüştü benim yaşımda 2 oğlu vardı. Ancak sekse düşkün bir kadın olduğunu söylerdi.    Teyzem aysunun sevgilisi olduğu hakkında dedikodu yaparlardı. Hatta söylediklerine göre sürekli kendine aldığı vibratörü hakkında konuşuyormuş. Bizimkilerin bu davranışları epeyce yadırgıyordum kadın hakkında atıp tutuyorlardı bende bu konuşmaları duyduğum zamanlar “yahu ne insanlar ya amma dedikoducular” filan diye düşünürdüm. Neyse konumuza donelim aysu teyze salona geçti bende aklımdan eve gitmek geçiyordu dondum odada çayımı içmeye devam ettim. Evin banyosu benim odamın tam karsısındaydı aysu teyze bir ara banyoya girdi onu kapı aralagindan görmüştüm daha sonra banyodan çıktığında odanın kapısından içeri .    bakarak kolay gelsin filan diye geyik yaptı ,sonra tekrar içeri gitti.Biraz sonra ben yine cay almak için mutfağa doğru gittim o sırada salona da söyle bir baktimki o da ne aysu bacak bacak üstüne atmış o güzelim bacaklarını sergiliyor gerçekten    tahrik olmuştum kendi kendime oğlum saçmalama manyakmısın filan dedim. O .    sırada aysu hanimin sesini duydum beni çağırıyordu. Içeri girdim bana herkesin icinde nasıl gidiyor gemide hayat zormu günler nasıl geciyor gibi sorular soruyordu bende gayet iyi olduğunu 15-20 günde bir kara çıktığımızı eylenmek içinde sea mans clup’lere gittiğimiz falan anlattım cok bayan arkadaşın vardır gibisinden şakalaştı.Bende yok canim tek dertimiz .    seferin uzun sürmesi diye laflar ettim. O sırada teyzemde balkona çıkmış diğer arkadaşına çiçekleri gösteriyordu daha doğrusu çiçek muhabbeti yapıyordu. Aysu oh yine iyisin her ülkede kaç kadın atıyosun kamarana ama sende çok yakışıklı olmuşsun kimbilir kaç kadının gölünü yakmışsındır filan dedi bir taraftan da elini sutyenin içine sokup memelerini .    düzeltiyor bacaklarını kaşıyıp duruyordu. Içimden ulan nerdeyse kari bana yaziyo    filan diyordum. Benim birazdan cıkmam lazım filan dedim odaya dondum. Döndüm ama yok olmuyor konsantrasyon gitti. Bende odaya girdim odada sigara içmeye başladım, oda ne? Yine kapıda aysu hanım hınzır hınzır gülüyor “türkiyede gezdiğin bir kadın yokmu demez mi? Bende    cesaret alıp olsa ne olacak vermiyorlar ki hem de kadın gibi kadın değiller” dedim. O sırada teyzem geldi kurabiye filan getirmişti laf karıştı bunlar içeri girdiler. Benim sik kazık gibi olmuştu aysuyu düşünmekten ama yinede içimde bir cesaretsizliktir gidiyordu aklımdan çıkartmaya çalışıyordum. Yarim saat sonra yatak odalarını antreden ayiran kapının kapandığını duydum. Kapımın yanından kafasını uzatıp banyoya gelsene dedi. Içeri    girdim ki aysu klozete oturmuş gülerek beni bekliyor kapıyı kilitledim. Söyle bakalım peki ben kadın gibi kadinmiyim dedi sen tam kadınsın aysu teyze dedim. Neremi seviyorsun bakiyim dedi elimi eteğinin içinden sokup bacaklarını okşamaya başladım tabiki bacakalrin dedim hele bu .    çorapların yokmu aklimi başımdan aldı dedim.Aysu sırıtarak sen daha evdeki çoraplarımı gör o zaman karar ver dedi. Sonra birden    beni ayağa kaldırdı bakalım o zaman sen bana göre erkekmisin dedi ve fermuarımı indirdi donumu sıyırarak sikimi çıkarttı. Aysu eliyle sikimle oynadıkça sikim buyuyordu diliyle ucunu yalamaya başladı benimkinin artık damarları bile kalınlaşmıştı. Aysu yahu sen burada neler sakliyormussun böyle    dedi sen onu birde is başında gör dedim hınzırca güldü amma çok kalınmış seninki dedi. Ben zaten bu oral seksin    tadını çıkartırken bu lafida duyunca iyice azmıştım bırak artık agzinida başka taraflarında bu zevki tatsın dedim. Bunun üstüne birkaç öpücük    kondurdu sikime ve ayağa kalktı simdi olmaz dedi anlayacak sizinliker 1 saat sonra bana gel dedi ben yapma yahu cildiricam filan dedim ama iyi iste iyice azda öyle gel o zaman istediğin herseyi yaparız dedi ben elimde sik kala kaldım    banyoda. Mastürbasyon yapmayı da mecbur kalmadıkça sevmem yapacaksan gerçeğini yapacaksın derim. Soktuk siki dona kös kös odaya dondum. Biraz sonra    kadınlar kalktılar aysu çıkarken herkesin içinde beni yolda görürsen laf at filan gibi laflar etti sonra çıktı gitti. Teyzem aysunun    arkasında ya ne azgın kadın oğlum kendine dikkat et bu kari seni gözüne kestirmiş bana da habire seni sorup durdu .    içerde filan dedi. Teyzeme dışarı çıkıp eve gidiyorum deyip çıktım. 10 dakika sonra aysunun kapısını önündeydin aysu elinde şarap kadehi açtı kapıyı. Salona geçtik üstünde beyaz bir gömlek altında siyah bir etek ve yine siyah naylon çoraplar. Aysuyu koltuğa oturttum    yanına geçip fermuarımı açtım sikimi çıkarttım benimkisi anında dikildi eliyle oynamaya baslamistiki artık yemezler dedim kafasını tutup sikime ittim ağzına soktum artık tamamen kontrolü kaybetmiştim saçlarından tutup kafasını bir ileri bir geri çekiyordum nefes bile alamıyordu,bir taraftan gömleğinin düğmelerini çözmeye    başladım,gömleğini çıkartmadan sutyenini çözdüm bir anda o müthiş göğüsler karşımdaydı küçük birer kavun gibiydiler hemen tadına bakmak istiyordum kafasını saçlarından .    çekerek dik oturttum göğüslerine yumuldum bir elimle birini okşarken diğerinin dilimle yalıyordum aysu ise iyice kıvama gelmiş inlemeye başlamıştı birden elinin hala sikimde oldunu fark ettim küçük bir çocuğun oyuncağını bırakmak istememesi gibi hala sikimi bırakmamıştı. Baş parmağıyla şişmekten morarmış sikimin ucuna hafif hafif masaj yapıyordu. Kendinden geçmiş iniltiler çıkarırken .    iç güdüsel olarak iki bacağını bir ayirip bir kapıyordu. Açıp kapadıkça siyah naylon çorabın kapladığı güzellikleri seyretme fırsatım oluyordu. Aysunun deneyimi çok hoşuma gitmişti içimden oh ya sonunda gerçek bir    kadın diye geçirdim. Bir elimle bir göğsünü dilimle kabaran ucunu yalarken bir elimize eteğinin altından bacaklarını okşamaya başlamıştım. Aysunun bacakları .    rüya gibiydi uzun kalınca ve naylon çorabın hafifçe kavramasıyla daha da seksi gözüküyordu.Eteğini sıyırınca çorabın altında külot olmadığını gördüm o güzelim bal küpünün üstünde itinayla kesilmiş çok düzgün gözüken kılları gözüküyordu. Kulağına eğildim bir elim göğsünde bir elim bacaklarında kulağının arkasını minik minik dil darbeleriyle yalarken kilodunu giymeyi unutmuşsun dedim oda hafif iniltiler arasında zaman kaybetmeyelim diye düşündüm dedi. Bacaklarındaki    elimi aminin üstünde dolaştırmaya başladım çorabın ağ kısmı sırılsıklam olmuştu. Aysu artık dayanamıyorum dedi. Elini çorabını çıkartmak için eteğinin altına attı ama hemen elinden tuttum sakin ha dedim seni böyle becereceğim dedim. Aysuyu sırt ustu yatırdım bacaklarını araladın eteğini çıkarmadan    çorabının ağını parmaklarımla yırttım artık o güzel amcik karşımdaydı zevk sularından yapış yapış olmuştu. Aysunun gözleri kapalı ağzında hafif bir gülümseme ile dudaklarını ısırıp diliyle dudaklarını ıslatmaya çalıştığını gördüm. Artık zamanı gelmişti zaten iyice kalınlaşan sikimin başını yavaşça aysunun amina    soktum rahatça, tam köküne kadar çok yavaş bir hareketle soktum .    girip çıkmaları o kadar yavaş yapiyordumki bu aninin zevkinin saniye saniye tatmak istiyordum. Aysu bacaklarını belime doladı ve bacaklarıyla içine girerken kendini bana doğru çekip bırakıyordu gözlerini bir an bile    açmadan sürekli inliyordu. Gidip gelmelerimi hızlandırdım benim aletim öyle kalinlasmistiki tüm amini kavriyordu birde altımdaki bu güzeller güzeli kadını seyrettikçe bende kendimden geçmiştim artık iyice hızlandım aysu kaslarını çatmış ağzı açıktı rahat nefes bile alamıyordu gelmeye yakın olduğunu hissettim. Bir    anda sikimi hızlı bir şekilde çıkarttım. Belinden tutup doggy pozisyona getirdim aysuyu. Eteğini beline kadar sıyırıp arkasından sikimi amina sürtmeye başladım aysu sürekli hadi hadi diye yalvarıyordu yine yavaşça amina soktum. Iki elimi kalçalarının yanından tuttum hızlı hızlı çekip itmeye    başladım aysu artık iyice kudurmuştu bir elimle saçından tuttum kendime doğru çektim artık deli gibi bağırmaya başlamıştı.- Diğer elimle aysunun kiciyla oynamaya başladım ki kadın hala tas gibiydi. Aysu derin bir çığlık atıp boşaldı ama ben hala gelememiştim sikimi çıkartıp .    kicinin arasına sürtmeye başladım. Inanılmaz zevk veriyordu. Aysu ani bir hareketle vücudunu cevirdi. Artık mosmor olmuş sikimi iki eline alıp emmeye başladı gerçekten çok iyiydi. Yavaş yavaş gelmeye başladım ve birden ağzına boşaldım aysu şaşırmış gibiydi bellerim ağzından sızıyordu. Sanırım bir kısmını yuttu ama çoğu ağzının kenarından aktı.Daha sonra birer sigara yaktık ve kendimizi kanepeye attık sohbet arasında ilk defa bir erkeğin ağzına boşaldığını söyledi, hoşuna gitmişti. Her zaman bu durumdan iğrenmiştim ama düşündüğüm gibi değilmiş dedi. Bundan sonra her gemiden geldiğinde ne zaman canın beni çekerse saat kaç olursa olsun beni ara dedi,giyindik uzun bir öpüşme faslından sonra evime döndüm. Aysuyla ilişkimiz uzun bir sure devam etti. Sonraki son gemiden geldiğimde tatildeymiş anlasılan 2 ay aysu’suz kalıcaz. Gönderen: marcus
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

anlatacağım hikaye kesinlikle doğrudur ben 21 yaşında yakışıklı bir erkeğim babam her sene köye gider köyde amcamın karısı var bir tatlı 19 yaşında fıstık gibi ben her gittiğimde tabi azarım götü böyle bir sallanır genelde beyaz giyiyor içinede kırmızı sütyen beni acayip baştan çıkarıyor neyse bigün herkes bieyrlere dağıldı biz ikimiz kaldık yenge hadi bi çay koy içelim dedi tmm dedi çayı koydu içiyoz öyle sohbet ediyoz bana sen ne zaman evlencen dedi bende acelesi yok dur bakayım dedim yok ya senin zamanın gelmiş dedi öyle biraz sohbet etti öyle bi bluz giymişki azdırdı beni çay kamak için tam domaldı bende bunu kendime bir çektim fazla direnmedi dış kapıyı kilitledim götürdüm yatak odasına baya bi seviştik memelerini açtım yaladı yaladım bunu delittim amını açtım daha yeni traş etmiş off süper belliki amcam hakkını vermiyor kendide dedi amcan doyuramıyor doyur beni dedi bunu siktim 3-4 defa boşaldım biraz dinlendik bunun amını yalamaya başladım ohhhh diyo beni azdırıyor bubnun amına bidaha kökledim bunu ters yatırdım üstüne çıktım bi dayadım manyak azdı ondan sonra bonyoya girdik şampuanı amına sürdüm birazda orda siktim kendim koltuğa oturdum bunuda kucağıma aldım hem memelerini yalıyom hemde zıplatıyom ondan sonra bi somuruyor benim oğlan delirdi dinlenmek için bunu kucağıma aldım 15-20 dk seviştim memelerini yalayıp okşadım ondaan sonra çıktık faruk bunu sürekli isterim dedi bende istediğin zaman dedim şimdi zaten amcam evde pek olmuyor evlerine çıkıyom sürekli sikiiyom kendime geliyom ohhhhhh.

Yeni 1 ay önce yaşadığım yine gerçek olan bir anımı anlatacağım. (diğeri gibi tamamıyla doğru bu emekli öğretmen diğeri çalışan öğretmendi. ) yine internette başlayan bir arkadaşlık; onunla fazla mesajlaşmıyorduk, nickinde izmir yazılı olmasına rağmen ingiltere`ye tatile gittiği için oradaydı. Orada günlerinin iyi geçmediğini ve kendini yalnız hissettiğini söylüyordu. Ben .    yazdığım maillerimde her zaman bedenen onun yanında olamasam da kalben yanında olduğumu hissettiren ve moral veren mesajlar gönderiyordum. Türkiye`ye izmir`e döndüğünde buluşabiliriz diye konuşmuş anlaşmıştık. Türkiye`ye döndü ben sevinmiştim daha    çok konuşabiliriz görüşebiliriz diye düşünürken yazdığım msjlara cevap gelmiyordu msn`de sadece slm o kadar. 1-2 ay böyle geçti ben seni .    görmeye geliyorum dedim nadirde olsa telefondan görüşürdük. Gelebilirsin ama ben seni evimde misafir edemem dedi kabul ettim ben seni görmeye    gelecem dedim gerçektende öyleydi. Yine de onunla birlikte olmayı düşünüyor ve onu arzuluyordum. Izmir`e gittim pek de bilmiyorum açıkçası orayı dediği yere servis olduğu için beni götürdü orada indim alsancak .    ta ben indim telefon açtım. 10 dakika içinde geldi. Mini    etek giymiş sarı saçları ve güneş gözlüğü ile güzel bir endamı vardı. Tokalaştık öpüştük. Ne yapalım dedi sen ne dersen onu dedim. Izmir fuarı var oradaki parkta oturduk biraz konuştuk evine gitsek diye düşünüyordum öyle bir izlenim de almadım. Yarım .    saat geçti hadi eve gidelim dedi şaşırdım içimden sevinç çığlıkları atmak geliyordu. önceden belirttiği için eve alamam demişti. Evi yakın zaten ilk önce benim nasıl bir kişiliğe sahip olduğumu güven verip vermediğim konusunda sanırım ikna oldu ki bu kararı aldı.    çay içtik bir şeyler yedik. Uzun bir yolculuğun yorgunluğu üzerimde hiç yoktu (13 saatlik yol) havadan sudan konuşuyoruz üzerinde hala mini etek var gözlerim bacaklarına ara sıra gidiyor ama çaktırmadan bakıyorum. Sıfır kollu badi anlatmaya başlarken bile aklıma gelince yine istiyor ve arzuluyorum onu. Bilgisayarını açacağını söyledi yatak odasında oraya gitti bende onunla. Msn`de diğer arkadaşları da vardı onlarla konuşmaya başladı (onun şartı vardı ben onunla konuşurken de ona sahiplenmeyecektim ve hiç bir şekilde karışmayacaktım öyle de yaptım) ne yapmalıyım    diye kafamdan fikirler geçiriyordum o benim olmalıydı. Sandelyede oturuyor yazıştığı kişileri bana anlatıyordu. Bende onun arkasındayım ellerim omzunda sadece hareketsiz    duruyordu. Omuzları giydiği badiden dolayı açıktı ellerimin orada olmasından rahatsızlık duymadığını hissettiğim için yavaşça omuzlarını okşamaya başladım. O bir yandan da msnde yazışıyordu. Omuzlarını iyice okşamaya başladım sıcacık tenini ellerimde hissediyordum. Sırtına indim oraları da okşamaya başladım. Doğru yolda olduğumu ve benim olacağına inancım artmıştı. Dudaklarımı omuzlarına değdiriyordum sadece buse şeklinde kulak memelerini öpmeye başladım emiyordum sesi çıkmıyordu. Elimi yavaşça .    memelerine götürdüm üstünden okşamaya başladım yine tık yok. Içine sokmaya başlamıştım ki elimi tuttu yapma dedi. Of ya olur mu yapılır mı bu bana içimden geçirdim. Zorlama kesinlikle yapmam doğal olmalı ve onu da kıvama ister hale getirmeli ve çekincesini    ortadan kaldırmalıydım. Sol yanına geçtim o hala msnde yazıyor ayağını ellerimin arasına aldım okşamaya başladım öpüyorum yavaş yavaş ellerimle yukarı doğru çıkıyorum. Biraz bacaklarını okşadım. Sonra dudaklarını öpmeye başladım kafasını çekti yine yarım kaldı biraz çekingendi aslında bu kadar yapmışken    ve başlamışken insan neden diye soruyor kendi kendine. Arkasına geçtim omuz masajlarına devam ediyorum elimi üs kısmından memelerine götürdüm elimi .    tuttu ama bunda bırakmadım memesini elimin arasındaydı sıcak yumuşacıktı biraz okşadım kafamı eğdim ve dudaklarından öpmeye başladım bana kendini bırakmıştı    o da istiyordu hissediyordum. Tek elim sol memesini okşarken dudaklarımız birbirini öpüyor kilitlenmişti adeta. Yanımızda yatak vardı onu kucağıma aldım hafif 49 kg onu yatırdım, mini eteği her şeyi üstünde üzerine yattım aletim dimdikti amına dayamıştım mini eteğinin üstünden öpüşürken üzerindekileri çıkartalım kırışacak benim aklımdaki o sanki. Neyse yavaşça üzerindekileri çıkarttım ve benimkileri de. Yaşı 45 olmasına rağmen vücudu güzeldi hiç evlenmemiş ve amında da hiç mi hiç ne tüy ne kıl vardı. Tertemiz pembe ince dudakları olan bir muhteşem güzellikti. Sert ve dik aletim amının üstünde duruyor göğüslerim onun memelerine yapışık sıcaklığını bedenimde hissederken dudaklarını öpüyor emiyordum. Dilini çıkartmasını söyledim aldım ağzıma iyice emdim somurdum onu. Ben onun alt dudağını emerken o da benim üst dudağımı emiyor çılgınlar gibi    öpüşüyorduk. Sol elimle de küçük dik yumuşacık sağ memesini okşuyordum yavaşça boynuna geldim orayı emmeye somurmaya başladım. aletimin sertliğini ve sıcaklığını amının üstünde hissediyor olmalı ki alttan hareket halindeydi. Yavaşça amına indim. Amının dudaklarıyla öpüştüm dudaklarımı amının dudakları arasına sokarak dilimle orayı okşuyordum. Klitorisini ağzıma aldım emmeye başladım küçük olduğu için tamamı ağzımda somuruyorum ilginçtir amının tadı şekerli gibiydi (şeker    hastası olduğu için insülün alıyor iğne vururken gördüm ona sabır ve iyileşmesini istiyor ve diliyorum) amının deliğine dilimi sokmaya başladım    her dil darbem onu çıldırtıyordu, iyice amının içinin kenarlarını yalıyorum bu şekilde devam ederken titremeyle boşaldı. aletimi sadece başını yavaşça içine soktum biraz gerildi bana yavaş diyordu yarısını soktum ve tamamını yavaş dedi çok acıtıyor biber gibi yanıyor dedi. Bende    yarısını çıkardım yarısı içinde o şekilde girip çıkmaya başladım. Birkaç dakika öyle devam ettim. Yine de dayanamadı. Onun amı biraz dardı benim ki de kalın aslında kalın olduğunu düşünmüyordum onun söylemi üzerime kalın diyorum. Yine de normal ebatlarda 15,5 cm .    uzunlukta sanırım biraz da kalın.Acı çekmemesi için biraz daha rahatlaması gerektiğini düşündüm. Küçük dik uçları pempe memelerine doğru uzandım emmeye başladım. aletim hala dik ama içinde değil amının üstünde duruyor. Memelerini ağzımın içine alabildiğine alıyor emiyor meme uçlarını dilimle okşuyorum. Boynundan öpmeye başladım lütfen bayan arkadaşlar parfüm sıkmayın yalarken parfümün .    acılığı hoş olmuyor. Daha çok teninin kadınsı tadı duyumsamak isterim. Arkasını dönderdim ellerimle sırtını okşuyorum ve dilimle sırtını yalıyorum. Dilimle yalayarak sırtına kalp çizerek onun adının ve kendi ismimim baş    harfini yazdım bu onun çok hoşuna gitti çünkü dilimi sırtından hiç çekmiyordum ve tamamen hissediyordu. Aletim arkasında dik bir şekilde .    girmeye hazır amının üzerinde duruyor dilimle tüm sırtını yaladım değmediği nokta kalmamıştır. Sonra poposunu ellerimin arasına aldım orayı okşuyor sıktırıyordum. Poposunu öpmeye başladım dilimle yaladım içini değil yumuşak narin güzel poposunu. Arkasından amına aletimi tekrar dayadım yavaşça ittim üzerine yattım önce yine yarısını soktum bunda sadece zevkin seslerini duyuyordum. Tamamını içine gömdüm. Girip çıkıyordum her gidip gelişimde onun salıncak gibi    ileri geri gidip gelmesi benim daha çok hoşuma gitti. Amının dar olması tüm amını aletimde hissetmemi sağlamış zevkten dört köşe olmuştum. Benimde aletimin kalın olması ve yeterli uzunlukta olması ona tam doluluk hissi vermişti. Birkaç dakika daha devam ettikten sonra .    içine boşaldım. Onda bir gece kaldım. Gece çıplak ellerim memelerinde aletim amına yapışık bir şekilde uyuduk. sabah uyanır uyanmaz yine    ben onu öpmeye emmeye başladım daha sabahın ilk saatleri dün iki kez yapmıştık. Hala çok istiyor ve onu arzuluyordum. Hemen amının üstüne eğildim tekrar emmeye başladım dudaklarımla kılsız pembe amının dudaklarının arasına sokarak öperek dilimle dondurma yalar gibi amını doyumsuz bir şekilde yalamaya başladım. Elimle de yumuşacak bir elin arasına sığacak kadar küçük dik uçları pembe ve çok güzel memelerini    okşama başladım. Klitorisini ağzıma aldım ve emmeye başladım dilimle ucunu yalıyordum dikleşti. Daha çok daha çok emiyor ve kendime çektiriyordum.Amı .    iyice sulanmıştı aletimi amının ağzına getirdim o eliyle tutarak içine girmemi sağladı. Yine yarım girdim biraz öyle devam ettim sonra    tamamını. O da bacaklarını arkamdan dolayarak beni kendine çektiriyor içine tamamen girmemi girip çıkmamı sağlıyordu. Yüzünde ise acı ve zevk    karışık ifade vardı. Sonra benim her gidip gelişim ve aletimin .    sertliğini ve sıcaklığını içinde hissetmesi yüzünde acı ifadeyi sadece zevke dönüştürmüştü. Her gidip gelmemle memeleri adeta dans ediyordu ara sıra duruyor aletimi içinde bekleterek memelerini öpüyor emiyordum. Ağırlığımı üzerine vermemek için yatağın üstüne ellerimi koymuş destek alıyor ve ben büyük hızla dar pembe amnın içine girip çıkıyordum. O da bana .    dolanmış ayaklarıyla ritmimi korumamı sağlıyordu. Daha da hızlanarak ben onun amının derinliklerine o da benim aletimin üzerine boşaldı. Akşam kayseri’ye otobüsle tekrar döndüm. Geçenlerde yine söyledim gelmek istediğimi o eylül’de gelebileceğimi söyledi artık ne yapalım eylül’ü bekleyeceğim. Tanışmak isteyen bayan    arkadaşlar varsa maillerini beklerim. Görünüm sınırı yok yalnız yaşayan ve .    olgun bayanlar tercihimdir. [email protected] Com Gönderen: Greatfire
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66