kuzenimle tuvalette sikiştiğimiz o anlar

Merhaba Mobil Porno Hikayeleri seks okurları.ben 19 yasın kumral 180 boylarında genc delıkanlıyım.her gencın arzuları ısteklerı vardır dogal olarak benm de bı gun teyzemın kızıyla evde oturuoz butun aıle ıcerdeyken bız salonda dertlesıoduk cocuklugumuz anlatıyoduk gecmıste yasadımız olayları (kucukken evcılık faln oynardık)nese ben zıpladım ayse dedım geldedım avcılık oynuyalım guldu nasıl olcak dedı kucuk dıılz herkes evde dedı olsun dedım hem macera olur bızım ıcın hemde ıkımızde zevk alırız ama dedım sana cok iş dusuo ne dıye sordu dedım ben dedım 20 liği götune daydım da bagırmıcaksın söz veremm dedi güldk hadi nereye gıtcez dedı dedım yatak odasına gırdk kapıyı kılıtledık bızımkılerde oda damac ızlıolar bız hemen ıs koylduk sevısıoduk ben basladım yalamaya boynunu emıodum kulak memesını emıodum hosuna gıdıo du samet cıldırtıyosun benı cabuk bıtır sık artık sık artık dıye sezsızce kulagıma soyelnıodu ben bu ısrarını kıramdım ustundekı yapısk taytını yavsca ındırdım ve altın kırmızı tanga vardı cok hosuma gıttı etkıledı gercekten beni vay dedımm tamm hayl ettım gıbı sozler kullandımm ve amını parmaklamaya basladım yavas yavas hareket edıodum delı oluyodu samet samet dıye inlıodu tamm dedım gelıo cıkardım ben 20 aletı ve agzına verdım okadar ıstahlı yalıyodu ki aklıma hiç yemek yemedın mı dıye soru geldı aklım fıkrım makarada gulmekten boguluodu azdaha dedım dur sıkmeden olemezsın samet dedı senle sıkısmek ıskence allh karına sabır versın ıctn aminn cektımm nese ıkımızkıde kıvama gelmıstı ve kopek pozısyonuna aldım teyze kızını hafıf bı yukarı bı asgı surterken zevke getırıdm samet sok artık dıye ısyan etmeye basladı veee sen ıstedın deım bı soktm o sıra ıcerdekler bagırıodu(gol olmus )bızmkıde bagırdı allhtn kımse farketmedı bısı:Dcok setrı bı sıklde gıdıp gelıodumm amı okadar sulnamıstıkı vıcık vıck edıodu samet dedı ben gelıom dedı sasırdım nerden gelıon dedım:) ya bosalıom dedı he dedımmdur benm kıde yolda az kaldı dedım oda gelır bırazdan ole dıyınce ıkımızıde gulme tuttu gelenlerde gıttı zatenn tekrar basa aldık busefr konusmucam dedım yoksa sabha kadar bosalamıcaz pozısyon degıstırdık ustume cıktı zıpklıyodu memesı tam kıvamdaydı elerımle onlarla oynuyodum ucları sıkıodum hosuna gıdıodu ve aynı anda bosaldık ıkımızde mutluyduk cunku hıc konusmamıstm bu sefer:):):) ensest sex hikayeleri
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

kuzenimle sex hikayem

Selam sex hikayeleri okuyucuları.ben hiç lafı uzatmadan konuya giriş yapmak istiyorum.kuzenlerim bizimle aynı apartmanda oturuyorlar. bundan 1 ay önce bizim çok yakın bir akrabanın düğünü olduğu için bizmkiler ve kuzenlerimin ailesi düğün için izmir’e gittiler. ben çalıştığım için düğüne gidemedim.her neyse bizimkiler gittikten sonra bende işten çıktım eve geldim ama anahtarım olmadığı için eve giremedim. ama bizimkilerin anahtarı kuzenlerime bıraktığını düşündüm ve onların bulunduğu kata çıktım.kapıyı çaldım 1 dakika falan vurdum ama açan olmadı. tam ben vazgeçip dönecekken birden kuzenim kapıya açtı. (bu arada kuzenim 18 yaşında süper bir kızdır)OOO kuzen sen miydin diye söylendi ve içeri davet etti.ben yok bizim evin anahtarı burda mı diye sordum ama kendisi bilmediğini söyledi.bunun üzerine benimde gidecek başka bir yerim olmadığı için bende teklifini kabul edip içeri girdim.sonra aç olup olmadığı mı sordu bende tok olduğumu söyledim.biraz oturduktan sonra kuzenim ben duş alıcam sen oturmaya devam et dedi ve gitti.bende dediğini yapıp uzanıp tv izlemeye başladım. 20 dakika falan sonra kuzende duştan çıktı ve benim bulunduğum odaya geldi. o kadar dar bir t-short ve giymişti ki nerdeyse memeleri dışarı fırlayacak gibi duruyordu ve altınada çok dar bir eşofman giymişti. o an kendimden geçtim diye bilirim.her neyse sonra o da yanı oturup hadi güzel bir film açta seyredelim dedi.bende tvden rastgele bir film açtım.bir yandan film seyrederken diğer yandan da sohbet ediyorduk. ben çaktırmadan memelerine bakıyordum.boyle beş on dakika memelerini izlerken o da farkına varır. ve bana tokat atar. napıyon şerefsiz ben senin kuzeninim dedi.bende o takattan sonra sinirlendim ve o tokatın acısını çıkartmalıyım diye düşündüm. kuzenim ise o sırada hala küfür ediyordu. arkasına döndu tam çıkacakken ben arkasından yapıştım ve öyle bir sıkı kavradım ki kaçmasın diye.kuzenim ise o sırada direniyor ve kaçmaya çalışıyordu ama benim bırakmaya niyetim yoktu.sonra ben onu yere yatırdım ve üsütünü çıkartmaya çalışıyordum o direndiği için zorlanıyordum. her neyse çırpılmaları sonunda elbiseleri çıkarttım ve çırıl çplak karşımda duruyordu.bende soyundum ve üstüne çkmaya çalışıyordum ama direniyordu.bende pratik olarak daha kolay sikmek için onun çıplak bir fotoğrafını çektim ve benle sex yapmasa fotoğrafları internete atacağımı söyledim. oda kabul etmek zorunda kaldı ama bir şartı vardı bu olayın ikimizden başkasının öğrenmesini istemiyorum dedi ve bende kabul ettim. hemen ben azgın biri olduğum içn direk amına girmek istedim.ama unuttuğum bişey vardı kuzen bakireydi. her neyse ben birden amına girince kuzen ağlamaya başladı acıdan.ve o sırada amından kan gelmeye başladı.ben hiç aldırış etmeden öyle bir hızlı gel gitler yapmaya bşladım.yaklaşık 20 dakika boyunca amından gel gitler yaptım ve amının içine yanlışlıkla boşaldım.ama ben aldırış etmedim devam ettim.2 saaat boyunca sadece amından sikitim ve yaklaşık 3 kere amına boşaldım.ben yorulduğumu söyledim ve bıraktım.oda zaten kabul etmekten başka şansı yoktu.benim hikayem böyle. kuzenimi sikersem eğer yine sizinle paylaşırım….good boy KUZENİMLE SEX HİKAYEM, Yaşanmış Sex Hikayeleri, Gerçek Sex Hikayesi, Sex Hikaye, Sex Hikayeleri, kuzenle sex, kuzenimle sex
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

kuzenimle çılgınlar gibi sevişip sikiştik

Merhaba Mobil Porno Hikayeleri seks okurları, sizlere porno hikayeleri konulu bir sex hikaye mi anlatacagım.  ben 1.76 boyunda esmer biriyim neyse konuya geçeyim amcamın kızı vardı 18 yaşında sexi ve çok güzeldi hep onu hayal ediyordum sürekli o götü iri göğüsleri gözümün önündeydi ne yapıp ne edip onu sikmem gerekti birgün amcamlar bir akrabalarını ziyarete gittiler evde benimkiyle abisi tek kaldı babam akşam onları bizim eve çağırdı çok sevinmiştim neyse herkes ytağına yattı amcakızı tek odada yattı ben ve abisi benim odada yatıyorduk saatgece 2 de kalktım millete baktım hepsi uyuyordu gizlice onun odsına girdim uyuyordu yanına sokuldum battaniyeyi hafifçe üstünden kaldırdım sadece üstünde gecelik vardı altta külodu yoktu hafifçe geceliğini kaldırdım bembeyaz bir götü vardı hemen soyundum çkardım benimaleti neyseki onun uykusu ağırdı bende rahat davranıyordum iyice sertleştikten sonra yavalça üzerine uzandım bacak arasına soktum biraz git gel yaptım birden uyandı beni öyle görünce şok oldu hemen yapıştım dudağına biraz çırpındı ama yavaş yavaş zevk almaya başladı verdim aleti ağzına kız yalamıyordu adeta yiyiyordu bende eğildim amını yalamaya başladım o ise inliyordu inledik çe daha çok zevk alıyordum yatağa uzandı ben hemen bacağını açtım amına girmeye başladım acı içinde kıvranıyordu bir yandanda daha hızlı ol aşkım diyordu ve ben onu sken ilk kişiydim sabaha kadar devam ettik ben 4-5 defa boşaldım oda defalarca boşaldı ve bundan sonra hemen her fırsatta sevişiyoruz sizede bol sikişler
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

kuzenimle öğrenci evinde

Merhaba arkadaşlar. Ben esra. 20 yaşında kumral saçlı biriyim. İstanbul’da oturmaktayım. Küçüklüğümden beri kuzenim cenk ile çok samimiyizdir. O kadar samimiyizki yattığı 1-2 kız vardı,onları dahi anlattı bana. Zaten herşey onları bana anlatması ile başladı.Nerdeyse her gece onunla faceten konuşurdum. Ben üni sınavını ilk senemde kazanamadım yoksa beraber gidicektik zaten. Ben evde sabahlara kadar oturup cenk ile konuşurdum. Cenk bana yattığı kızları anlattıkça cenke karşı ilgim arttı. Aslında eskiden beri hiç bu gözle bakmamıştım ama kızların çok zevk aldığını,çığlıklar attığını duyunca cenkte baya bi cevher olduğunu farkettim.Birgün bana ilk yattığı kızla çekilmiş fotoğrafını yolladı. Üzerinde sadece boxerı vardı ve siki acayip belli oluyordu. Rahat 20cm vardı. Kızda çırılçıplaktı amı falan heryeri meydandaydı. Hemen resmi farklı kaydet yapıp bilgisayarda gizli bi klasöre kaydettim. Artık hergün o fotoya bakıyor, cenk ilede daha derin konulara girmeye çalışıyordum.Birgün yine gece yarısı konuşurken, vizelerinin bittiğini, İstanbul’a dönmek istemediğini, ankara’da 1 hafta yalnız kalacağını ve benim gelmemi söyledi. Bunu gerçekten çok istiyordum. Sabahında annemlere söyledim. Biraz şaşırmış olsalarda sonuçta kuzenım olduğundan kabul ettiler.Bu güzel haberi hemen cenk’e sms ile bildirdim. Oda çok sevindi. Gece yine muhabbete başladık. Sabah otobusum olmasına rağmen uyumuyordum. Sohbet ederken,bana evde rahat davranırsa yanlış anlayıp anlamıcağımı sordu. Bende ne açıdan dediğimde, sürekli öğrenci evinde olduğundan çok rahat takıldığını yanı pek eşofman falan giymediğini söyledi. Bende nasıl olsa kuzenız sıkıntı yok canım dedim..Artık ankaraya varmıştım. Cenk beni otogardan aldı ve eve gittik. Bütün günümüz bize aitti. Okulada gitmicekti. Berabr kahvaltı yaptıktan sonra üstüme rahat birşeyler giyip yanına balkona gittim. Rahattan kastım,en açık saçık şeylerimi getirmiştim. Altıma kısa bir şort giyip üstümede body giydim ama içimde südyen yoktu. Balkona girer girmez gözleri direk göğüslerime gitti ama hemen düzeltti kendini. Günümüz beraber sohbet ede ede geze geze geçti. Artık saat gece 1 olmuştu eve gitmeliydik. Kafamızda hafif çakırdı ama sözü vardı, ilk gece kusana kadar içicez demiştik. Evede içkileri alıp gittik.Hemen küçük masayı öekyatın önüne alıp cipslerimizide koyup oturduk. Ama bişey eksikti. Televizyonu açmamıştık. Cenk tam kalkarken dur canım ben açarım derken elimle onu durdurcaktım ama elim tam sikine geldi sert bi şekilde. O an gözgöze geldik. Kalkıp televizyonu açtım, tamda televizyonun aşşağısında çantam vardı,çantamdanda şortumu vs çıkarttım. Tam gözünün önünde soyundum ve giyindim. Südyenimide arkamı dönerek çıkartmıştım. Koltuğa oturduğum an farkettimki cenk sikini kaldırmıştı. 4-5 saniye gözgöze kaldıktan sonra deli gibi öpüşmeye başladık. Aşk ile değil delice sevişiyorduk ve bu beni dahada azdırıyordu.10dk içinde çırılçıplak kalmıştık. Hemen dizlerimin önüne çöküp günlerce fotoda gördüğüm cenkin sikini yalamaya başladım. Profesyonel orospular gibi yalıyordum. Cenkte eliyle saçlarımı toplayıp tuttu daha rahat ediyim diye sanırım. Boşalmasına yakındı sanırım, kalktı ve beni koltuğa oturdup bacaklarımı omzuna attı. Vıcık vıcık olmuş vajinamı köpek gibi yalıyordu. Bende saçlarından tutup dahada bastırıyordum ama bakire olduğumdan korkuyordum. Bi 5dk da bu şekilde kaldıktan sonra cenk yanıma oturup beni kucağına aldı. Tam bakireliğimi bozucaktıki izin vermedim ve durumu anlattım.Oda vajinamdan akan sularla arka deliğimi gevşetip sokmaya çalışıyordu. Aklımda vazenlin vardı ama söyleyemedim. En sonunda birayı açtı biraz içti ve elinede döküp arka deliğimede sürdü. Çok ilginçti. Sonra beni kucağından indirip koltuğa yatırdı ve deliğime biraz daha biraz döküp yalamaya başladı. Acayip zevk alıyordum havalarda uçuyordum resmen. Sonra üstüme çıkıp delicesine sokmaya başladı. Koltukları, cenkin bacaklarını tırmalıyordum acıdan. Çok geçmeden alışmıştım ve zevk çıplıkları ile gecemizi bitirdik  Kuzenimle öğrenci evinde, kuzen sex,kuzenimle sex hikayesi, kuzen fantezi,kuzenimle başbaşa
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

kuzenimle ilk deneyimimiz

Merhaba değerli sex hikaye okurları size başımdan geçen bir olayı anlatacağım bu olay daha 2 gün önce gerçekleştiöncelikle kendimden bahsedeyeim bn batuhan 1.78 boyunda 15 yaşında yakışıklı bir erkeğim nese hiç uzatmadan hikayeme geçeyim kuzenim fatma 19 yaşında 1.69 boylarında güzel bir kızdır nerdeyse hergün onu düşünerek 31 çekmişimdir birgün halamgil bize gelmişti o gün aklımdan bile geçmiyordu onunla birlikte olacağım halamgil ve annemgil anneannemgile oturmaya gitmişkerdi evde ben fatma birde onun küçük kardeşi eda kalmıştık fatma bnim odama edayı uyutmaya gitmişti ben de pc de porno izliyordum 1 dk sonra dayanamadım ve 31 çekmeye başladım tam boşalacakken fatma odaya daldı napıyon sen kuzen dedi ben utancımdan onun yüzüne bile bakamıyordum bana seni dayıma dicem diye bni tehdit ediyordu 1 2 sonra halamgil gelmişti neyse ki fatma hiçbişi dememişdi daha sonra herkez yatmak için yataklarına gittiler bn ve fatma aynı odada kalıyorduk bn fatmaya teşşekür ettim sölemediği için oda bir daha görürsem affetmem yakrım demişdi neyse kuzen ben uyucam dedi ve yattı bnde ondan sonra hemen yattım 2 3 saat sonra su içmek için kalkmıştı saat 3:25 idi tam yatağıma girerken fatmanın yatağında bir hareketler vardı bende fatmanın yatağına doğru gittim ve çarçafı üzerinden çektim birde ne görüm o tüysüz amcığını parmaklıyordu bnde napıyon sen dedim oda susss gel yat yanıma dedi ilk başta korkmuştum halam felan duyar diye daha sonra cesaretlenip yanına yattım üzerinde sütyen den başka bişi yok hemen bni soymaya başladı baksırımı indirdi ve bnim 16 lık yarramı ağzına aldı çok güzel yalıyordu 5 6 dk yaladıktan sonra yatırdım yatağa ve köpek pozisyonuna geçtik ilk götüne girdim 3 4 dk götünden siktikten sonra sordum sen bakiremisin faişe dedim oda hayır deilim dedi birde önden yapıyımmı dedim olur dedi 62 pozisyonuna geçtik biraz amaını yaladım ve amına yavaş yavaş girdim kökledikten sonra biraz hızlanmaya başladım fatmada ‘ahhhhh uuuhhh ohhh! sesleri geliyordu bu beni dahada azdırıyordu 3 4 dk da amından siktikten sonra boşalacaktım heme kafaını yarrağımın önüne koydum ve kafasına ve ağzına bütün döllerimi akıttım daha sonra yataklarımıza geçtik halamgil markete gittiklerin de beraber duşa girdik bir posta da orda attık artık canm faişe kuzenimi ne zaman gelseler sikiyorum… kuzenimle ilk deneyimimiz, ensest hikayeler, ensest hikaye, aile içi sex
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

kuzenimle harika vakit

Merhaba ben ahmet istanbulda yaşıyorum 15 yaşındayım pek yakışıklı biri değilim ama tatlı olduğumu söylüyolar neyse benim merve diye bir kuzenim var 17 yaşında ama biraz küçük duruyor zaten sınıf olarakda düşük sınıfta kaldığı için merve benim halamın kızı eniştem öldü şimdi halamlar bize geldi işte oturdular felan merve anneme yenge burda kalabilirmiyim ben haftasonu ödevim var internet kafelerde uğraşamam sizde yaparım dedi annemde ben karşıya gitcem ama istiyorsan kalabilirsin ahmetle dedi bende ilk başta hiç sevinmedim bu işte bu mallamı uğraşcam dedim sonra merve ödevi yapmaya başladı bende bari arkaşlarla gezeyim dedim çıktım dışarı işte 2 saat sonra felan geldim baktım merve ödevini bitirmiş dedim lan hayret bu harbiden ödev yapmış sonra o ben tv izlicem canım dedi tamam dedim tam giderken fark ettim terliydi ve odada çok sıcak değildi dedim bi geçmişe bakıyım silmişmi felan geçmişe girdim bi baktım merve porno izlemiş heraldede çekmişti bende fırsat bu fırsat ilk sexs deneyimimi yaşayım dedim ve hemen tv odasına gittim ne izliyon dedim oda hiç bişey yok ya gel tv izleyelim dedim oda sen oyun oynamıcakmıydın dedi bende senin canın sıkılırken içimden gelmedi dedim oda oy bitanem benim ya dedi sonra ne izlicez dedi bende amerikan pastası dedim oda olmaz o terbiyesiz dedi bende nerden biliyosun izledinmi dedim oda hayır sınıftaki erkekler söyledi dedi ama merve kız lisesinde okuyordu bende sen kız lisesinde okumuyormusun dedim oda tamam ya izledim dedi bende merve bişey dicem kızma ama dedim tamam dedi bende ben geçmişe baktım sen porno izlemişin dedim oda utandı ağladı birine sölemiceksin dimi dedi bende ne sölicem salak ben izlemiyomummu sanki dedim oda sağol dedi bende hiç sexs yaptınmı dedim o da hayır sen dedi bende hayır dedim sonra beraber izleyiliimmi lan dedim olurmuki dedi bende olur dedim tamam dedi ama sadace izlicez tamam dedim altımda eşofman vardı ve benimki kalkınca hemen belli oldu merve oo seninkide hemen havalandı dedi bende napayım dedim baktım merve gözünü alamıyor benimknden gel karşılıklı gösterelim dedim ya git sapık dedi bu kadar şey yaptık ne olcak be dedim tamam olur dedi ama ilk sen tamam dedi ben gsöterdim çok büyük değilmiş ama iyi dedi bende sıra sende dedim oda indirdi o indirince ben hemen elimi attım kızdı ama olmaz dedi ben dokunuyum ya ne olur gel birbirimzde azgınlımızı atalım hem başka erkeklere gitceğine kuzeninde dene ne deniceksen tamam dedi merve yalıyımmı dedim tamma lan yala dedi ve been yaladım onunkini çok güzeldi uzun süre yaladım ama boşalmadı niyeyse sonra merve yala dedim merve yaladı kısa sürede boşaldım ben sonra çok azdım lan sikcem dedim tamam artık bunuda yapsak ne olcakki dedi amdan olmaz dedi bakireyim bende zaten eninde sonunda gitcek bari ben alıyım bekeratini dedim tamam dedi sikmeye başladım ama çok güzeldi 15-20 dakika siktikten sonra tam boşalırken içinden zor çekebildim az daha amına boşalcaktım işte o akşam babam gelene kadar sikiştik çok güzeldi artık 2-3 haftada 1 sikişmeye çalışıyoruz kuzenimi çok seviyom   Kuzenimle harika vakit 18 Hikaye, 18 hikayeler, 18 Seks Hikaye, 18 Seks Hikayeleri, 18 Sex Hikaye, 18 Sex Hikayeleri, Adult Hikaye, Adult hikayeler, Adult Hikayeleri oku, aile içi sex, aile içi sex hikayeleri, aile içi sex hikayesi, aileiçi sex, aileiçi sex hikayeleri, aileiçi sex hikayesi, Aldatma Hikayeleri, Anal Sex, Anal Sex Hikayeleri, Anal Sex Hikayesi, bakire hikayeleri, Bakire Seks Hikayeler, Bakire Seks Hikayeleri, Bakire Seks Hikayeleri Oku, Bakire Sex Hikayeler, bakire sex hikayeleri, Bakire Sex Hikayeleri Oku, e-sex hikayeleri, e-sex hikayelerim, erotik hikayeler, Erotik Seks hikayeleri, Erotik Seks Hikayeleri Oku, Erotik Sex hikayeleri, Erotik Sex Hikayeleri Oku, fantazi hikayeleri, Fantazi Seks Hikayeleri, Fantazi Sex Hikayeleri, fantezi hikayeleri, genç sex, Genç Sex Hikayeleri, gerçek seks hikayeleri, Gerçek Seks Hikayesi, Gerçek Sex Hikayeleri, Gerçek Sex Hikayesi, Greçek Sex Hikayesi, ilk Deneyim, ilk deneyimim, İlk Seks Deneyimim, İlk Sex Deneyimim, Karışık Mobil Seks Hikayeleri, Karışık Mobil Sex Hikayeleri, Karışık Seks Hikayeleri, Karışık Seks Hikayesi, Karışık Sex Hikayeleri, Karışık Sex Hikayesi, kızlık bozma hikayeleri, kızlık bozma hikayesi, Komşunun Kızını Siktim, Lisede Kızlık Bozma Hikayesi, Liseli Kızlık Bozma Hikayeleri, Liseli Seks Hikayeleri, Liseli Seks Hikayeleri Oku, Liseli Sex Hikayeleri, Liseli Sex Hikayeleri Oku, Mobil Adult Hikayeleri, mobil hikaye, mobil hikayeler, Mobil Porno Hikayeleri, mobil seks hikaye, Mobil Seks Hikayeleri, Mobil Seks Hikayeleri Oku, Mobil Seks Hikayesi, mobil sex hikaye, mobil sex hikayeleri, Mobil Sex Hikayeleri Oku, Mobil Sex Hikayesi, porn hikayesi, porno hikaye, porno hikayeleri, Seks Hikaye, seks hikayeleri, Seks Hikayeleri Oku, Seks Hikayelerim, Seks Hikayesi, seks hikayesi oku, Sex, Sex Hikaye, Sex hikayeleri, Sex Hikayeleri Oku, sex hikayem, sex hikayesi, Yaşanmış Seks Hikayeleri, Yaşanmış Seks Hikayesi, Yaşanmış Sex Hikayeleri, Yaşanmış Sex Hikayesi, yeni çılgın sexs hikayeleri Bakire Sex Hikayeleri
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

ilk kuzenimle

size başımdan geçen bir olayı anlatacağım bu olay daha 2 gün önce gerçekleştiöncelikle kendimden bahsedeyeim bn batuhan 1.78 boyunda 15 yaşında yakışıklı bir erkeğim nese hiç uzatmadan hikayeme geçeyim kuzenim fatma 19 yaşında 1.69 boylarında güzel bir kızdır nerdeyse hergün onu düşünerek 31 çekmişimdir birgün halamgil bize gelmişti o gün aklımdan bile geçmiyordu onunla birlikte olacağım halamgil ve annemgil anneannemgile oturmaya gitmişkerdi evde ben fatma birde onun küçük kardeşi eda kalmıştık fatma bnim odama edayı uyutmaya gitmişti ben de pc de porno izliyordum 1 dk sonra dayanamadım ve 31 çekmeye başladım tam boşalacakken fatma odaya daldı napıyon sen kuzen dedi ben utancımdan onun yüzüne bile bakamıyordum bana seni dayıma dicem diye bni tehdit ediyordu 1 2 sonra halamgil gelmişti neyse ki fatma hiçbişi dememişdi daha sonra herkez yatmak için yataklarına gittiler bn ve fatma aynı odada kalıyorduk bn fatmaya teşşekür ettim sölemediği için oda bir daha görürsem affetmem yakrım demişdi neyse kuzen ben uyucam dedi ve yattı bnde ondan sonra hemen yattım 2 3 saat sonra su içmek için kalkmıştı saat 3:25 idi tam yatağıma girerken fatmanın yatağında bir hareketler vardı bende fatmanın yatağına doğru gittim ve çarçafı üzerinden çektim birde ne görüm o tüysüz amcığını parmaklıyordu bnde napıyon sen dedim oda susss gel yat yanıma dedi ilk başta korkmuştum halam felan duyar diye daha sonra cesaretlenip yanına yattım üzerinde sütyen den başka bişi yok hemen bni soymaya başladı baksırımı indirdi ve bnim 16 lık yarramı ağzına aldı çok güzel yalıyordu 5 6 dk yaladıktan sonra yatırdım yatağa ve köpek pozisyonuna geçtik ilk götüne girdim 3 4 dk götünden siktikten sonra sordum sen bakiremisin faişe dedim oda hayır deilim dedi birde önden yapıyımmı dedim olur dedi 62 pozisyonuna geçtik biraz amaını yaladım ve amına yavaş yavaş girdim kökledikten sonra biraz hızlanmaya başladım fatmada ‘ahhhhh uuuhhh ohhh! sesleri geliyordu bu beni dahada azdırıyordu 3 4 dk da amından siktikten sonra boşalacaktım heme kafaını yarrağımın önüne koydum ve kafasına ve ağzına bütün döllerimi akıttım daha sonra yataklarımıza geçtik halamgil markete gittiklerin de beraber duşa girdik bir posta da orda attık artık canm faişe kuzenimi ne zaman gelseler sikiyorum…

kuzenimle ilk tecrübm

ismimi vermek istemeyen bir okurunuz.size 2 yıl önce başımdan geçen bir olayı anlatacağım.size kuzenimle sikişimi anlatacağım.Fazla uzatmadan meseleye geleyim.Birgün halam giler ve annemler hepsi gezmeye gitti biz kuzenimle ewde ders çalışmak için kaldık.Ben hep onu düşünüp 31 çekiyordum.Yaz olduğu için açık kıyafet giymişti.Ders çalışırken ara sıra elledim oda istiyor gibi birşey demedi bir ara mutfağa gidince beni çağırdı boyunun yetmediği yerden birşey almamı istedi bn tamam dedim ve arkasına geçip dayanıp almaya çalıştım aldıktan sonra ben geri döndüm oda arkamdan geldi birşeyler içtikten sonra ben yine ellemeye başladım o bir şey demeyince ben dudağına yapıştım 5 dakika öpüştükten sonra memelerine çıkarıp emmeye başladım sonra benim aleti çıkarıp ağzına aldı.Yalama başladı ben bu sırada ağzına boşaldım yaladıktan sonra ben eteğini kaldırıp külodunu çıkarıp onunkunu yalamaya başladım yalvarmaya başladı gir artık içime diye ben dayanamadım ve içine girdim ilk amına girip çıkmaya başladım 5dk siktkten sonra içine boşaldıktan sonra götüne sokmaya başladım götünede boşaldım.O gün5 posta attım bizimkiler geleceği zaman bıraktık artık her fırsat sikişiyoruz.

Kuzenimle ilk sikişimiz

Kuzenim ailesel sebepten dolayı bizde kalıyo 1.75 boylarında fiziği mükemmel mini etek felan kısa şeyleri çok sever külötlu çorap giyer aynı evde olduğumuz içinde beni bunlar çok azdırıyo sabahları okul eteğiyle küvete eğilip saçını yıkıyo am göt ortada oluyo tamamen arkadan bakıyorum sikimle oynuyorum görüyo gülümsüyo görmemezlikten geliyo sonra bi gün sabah kalktım banyoya tam giricektim kapı aralıktı gizliceiçeri baktım bide ne göriyim klozetin üstüne oturmuş eteği sıyırmış altındaki külötla külotlu çorapı indirmş amını okşuyo ve parmaklıyo bende o köşeden gizlice 31 çekiyodum sol kolumu duvara vurunca bu baktı beni gördü 31 çekerkennoldu niye orda bekliyon işin varsa gir dedi ben girdim ama sikim dışarda çişim var kalkarmısın dedim ama aslında çişim felan yoktu ondan sonra klozetin kapağını daha kaldırmadan oturdum elime biraz tükürdüm sikimi ıslattım sonra gel devam et otur dedim yani kucağıma otur dedim bu eteği indirmiş düzeltmiş ama külotla külotlu çorap hala aşağıda altında bişey yok etekde liseli etekleri bol olanlar sonra kalk hadi dedi ben kalktım elimi yıkadım sikimi yıkadım bu yine oturdu bu sefer ahhh ahhhh sesleri çıkardı ben dayanamıyodum en sonunda gittim gözünün dibinde 31 çektim sonra sikimi kavradığı gibi ağzına götürdü 2 dakika yaladı amına doğru sürte sürte götürdü sikim 18 cm bu olayda 1 hafta önce oldu neyse götürdü sürte sürte ama amı ıslanmıştı amına sokunca çok bağırdıbende hızlandım 4 dakika sonra sikimi çıkardım göbeğinin üstüne boşaldım sonra sikimi 10 dakika yaladı tatmin olamamıştı servisim gelicekti ama bundan önemli değildi ben kafamı amını yalamak için hafifçe götürüyodum bu tuttuğu gibi saçımdan bastıra bastıra yalattı amını çok ıslanıyodu sonudnda rahatlamıştı ama ikimizde okula gidememiştik sonra ikimizde aynı yatağa yatmıştık bunun üstünde sütyen altında etek külot felan yok içinde ben tamamen çıplağım ben bunu bacakalarına sürtüyodum sikimi bu ikide bir kendi meme uçalrını sıkıyo amını sürtüyo sikime böyle değişik fantazilerle 3 saat boyunca devam ettik sonra eline tükürdü sikime getirdi bana 31 çekti sonrada amına soktu tüm kuvvet ondaydı bu sefer yavaş yavaşa siktim tam amının üstüne boşaldım beraber duşa girdik o ben, yıkıyo ben onu ben şey dmiştim amını yalayarak temizliyimmi buda olur demişti hiç bıkamadan pozisyon değiştire değiştire 30 dakika yaladım parmakladım amını ama ikimizde bıkmıyoruz o beni kuruladı ben onu sonra odalarmımza gittik odalar ayrıydı ama artık 31 çekicek olduğumda söylüyorum o bana çekiyo pornoları beraber izliyoruz onun eli benimkinde benim elim onunkinde çek seksi bi şekilde ve daha fazla zevk alarak izliyoruz artık her dışarı çıkarken pantolandan sikimi kavrıyo 10 saniye tutuyo bırakıyo bende bunu görünce götünü sıkıyorum geçiyorumİsim : Tolga

istanbul rus escort
Adalar escort
Mecidiyeköy escort

kuzenimle kaplıcada ilk

merhaba arkadaşlar sizlerle yıllar evvel yaşadığım gerçek bir olayı paylaşmak istiyorum,burada yaşadığım olayda adımı selin olarak değiştiriyorum (aslında selim)kuzenim Murat ile yaşadığımız şehirde hemen hemen her anımız birlikte geçiyordu Murat benden 2 yaş büyük 18 yaşlarında ve daha tecrübeli idi bana göre herşeyi o bilir herşeyin en güzelini o yapar vs tabi benden daha yapılı tam bir erkek ben daha ergenliğe yeni girmiş ancak vucudum pürüzsüz kız gibi tabi Murat bana herşeyi öğreten kızları nasıl siktiğini ballandırarak anlatan tam bir öğretmendi evlerinde odasında yanlız kalınca zuladan bira ve porno dergiler çıkarıp bana gösterip ve yanımda 31 nasıl çekildiğini dahi gösterir ben onu izlerdim ancak onun yanında hiç soyunmazdım aklımdan kız gibi vucudumu görse kimbilir ne yapar diyordum o gün onlarda kalacak ve sabah erkenden kaplıcalara gidecektik akşam yemek vs den sonra Muratın odasına geçtik bana teyzem yerde bir yatak yaptı murat kendi karyolasında yatacaktı murat rahat bir şekilde soyundu ve sade baksırla kaldı ben hala soyunmadan bekliyordum bana hadi yatmayacakmısın soyun yat sabah 5 te kalkacağız tamam deyip lambayı kapatıp soyunmaya başladım pijama sordum lan ne gerek var bu sıcakta donla yat istiyorsan onuda çıkar diye takıldı ve ben karanlıkta soyundum sade beyaz çok hoşlandığım ince silip kilot kalmıştı tam yatağa giriyordumki Murat lambayı yaktı ben ayakta bembeyaz vucudumla duruyordum şaşkın bir ifadeyle ışığı niye yaktın dedim beni öyle bir süzdüki bir anda önü kabarmıştı bana yeni porno dergi aldım birlikte bakarız dedi çok titriyordum beni çıplak ilk kez görüyordu ve yapacak birşey yoktu olur dedim ve yer yatağına uzandım yüzüstü üzerimi dahi örtmeyi akıl edemedim Murat dergiyi alıp yere yanıma benim gibi uzandı sayfalarını karıştırmaya başladı arada sırada kıllı vucudu tenime değiyor tuhaf oluyordum birden bana doğru yan döndü yarrağını çıkardı dergiye bakıp arada bir beni süzüp sıvazlıyordu bana hadi sende indir 31 birlikte çekelim dedi ben titrek bir sesle ben böyle yaparım diyince elini kalçalarıma atıp resmen götümün arasına giren kilodumu sıyırdı bunu yaparken çok nazik ve yavaş yapması içimi ürpertti ve elini organıma doğru uzatıp yoksa kalkmadımı lan dedi ben Murat daha ufak birazdan kalkar dedim Murat koca yarrağını tükürükleyip yavaş yavaş sıvazlamaya başladı ve birden öyle boşaldıki dölleri çıplak kalçalarıma baldırlarıma geldi hiç ses etmedim Murat oh harika biraz üzerine geldi diyince ben birşey olmaz diyip elimle kalçalarımı sıvazlayarak sildim içim bir tuhaftı kendimi kız gibi hissediyordum sikim biraz sertleşmisti yatağa sürtünerek boşalırmış gibi yaptım sonra murata sen benden 2 yaş büyüksün normal demekki 2 sene sonra benimkide seninki gibi olur dedim Murat kalktı ışıkları kapattı bana dikkat et 2 seneye kadar seni sikmesinler kimsenin yanında soyunma çok harika kız gibi vucudun var diyince ben ilk kez senin yanında çıplak soyundum sende üzerime akıttın ne farkı var sikmekten diyince Murat yanıma tekrar uzandı farkını sana göstermemi istermisin dedi kilodum dizlerime kadar inikti murat ise çıplaktı arkamı ona döndüm hadi canım boşaldın bitti yat artık dedim tam kalçalarımın arasında kalın sıcak yarrağını hissettim çok tatlı bir duygu idi tam götüme dayamış yavaş yavaş sürtüyordu kulağıma sen uyumana bak farkı olursa söylersin canım dedi çıldıracaktım çok zevkliydi kalçalarımın arasında boydan boya yukarı aşşağı inip çıkıyordu arasıra bacak arama sokuyor çok harikaydı kulağıma nasıl farkı varmı diyince ince bir fısıltı ile böyle daha güzel hoş diyince deliğime yarrağını bastırmaya başladı elleri ile tüm vucudumu sarmıştı bastırıyordu canım yanıyor deminki gibi devam et dedim sanırım beni ürkütmemek için tamam aşkım dedi ve beni yüzükoyun yatırıp üzerime çıktı yarrağı heryerimde dolaşıyordu ve birden kalçalarımın arasına boşaldı siki hala dimdikti dölleri götümde vıcık vıcık idi kayganlıktan istifade deliğimi tekrar zorladı yarrağının başı girdi çok canım yanmamıştı ancak yapma neolur diyebildim ve birden üzerime yüklendi yarrağının yarısı içimdeydi yavaş yavaş gidip gelmeye başladı alışıyordum inlemeye başladım birden belimden tutup kalçalarımı kaldırıp beni tam domalttı oh harika böyle güzel diyince yarrağını köküne kadar birden soktu ve yavaş yavaş beni okşaya okşaya sikmeye devam etti en az yarım saat böyle verdim bu defa içime boşaldı saat epey geç olmuştu 5 gibi kapımız vuruldu teyzem hadi kalkın kaplıcalara gitmiyormusunuz diyince ikimizde uyandık Murat bana arkadan sarılmış vaziyette idi kalktı dudaklarımdan bir öptü hadi sevgilim hazırlan kaplıcalarda saatlerce sikecem seni dedi artık tam bir oruspu gibiydim hemen Muratın yarrağını ağzıma aldım emmeye başladım bu çok huşuna gitmişti sabah sabah ağzıma döllerini boşalttı hazırlanıp yola çıktık kaplıcada nasıl verdiğimi daha sonra anlatacağım selin