Üvey Annemi Çikolata Sosuyla Siktim 1

Merhaba arkadaşlar sizlere Üvey annemin ateşli amından bahsetmek istiyorum. Dikkatlice okumanızı öneririm, Herkese keyifli dakikalar.

Biz 2 kardeşiz benim birde benden 4 yaş küçük ufak bir erkek kardeşim var o babamla annem boşanınca onla kalmaya karar verdi bense rahat bir hayat yaşıyabilmek için babamın evini tercih ettim. Bu evde üvey annemde vardı ama şu herkesin söylediği kadar kötü bir anne değildi hatta bana çok yakındı her zaman ilgisini tam tutuyor, sürekli benimle ilgileniyordu . Yaşım 22 Okul bitince çalışmaya başladım. Kendime bakan biriyim üvey annem en çok bu yönümü seviyor. Bakımlı bir erkek işte budur diyor benim için, Meğerse kendisinden küçük erkeklerden hoşlanıyormuş ve bu hoşlandığı kişi ise benmişim. Biraz geç oldu ama sıonunda anladım. İş yerinde ufak bir kaç sıkıntı olduğu için ayrılmak zorunda kaldım. Evde takılmaya başladım bir kaç gün çıkmıyordum dışarı kısacası babam sabahları işe gidip akşam 7 gibi felan geliyordu. Evde üvey annemle ben sürekli tektik yani.
Bir gün yanıma gelip eee iş hayatında başarısız olan aşka kazanıyormuş senin kalbinde kim var biri varmı ? dedi.
Bende yok be ne olsun uğraşamam ben sevgiliyle felan böyle iyi dedim saçımı tuttu ve niyeki çok yakışıklısın tatlısında senden iyisini mı bulacaklar şahsen o kızların yerinde ben oolsam ne yapar eder seni kaçırmazdım dedi. Bende Mesela ne yapardın dedim. O da gerekirse senin olurdum herşeyimi verirdim diyince oltayı attı ama kaçırmadım tuttum yani. Bende şakasına sevgilim olsana dedim. Baya bir güldü. Meğerse ciddiye almış tamam olur babanın haberi olmaz dedi. bende devam ettirdim ama ben kolay kolay olmam hadi ne gerekiyosa yap beni elde et dedim. Peki tamam o zaman diyerek elimden tutup beni odasına götürdü. Yatağa oturttu ve içeri gitti ben anlamamıştım niye geri gitmişti. Bi geri geldiki of diyorum yani elinde çikolata sosu üstünde fantezi bir geceliği. Daha önce kimsede yaşaadığın ilkleri bende yaşıycaksın dedi anlamamıştım ne anlama geliyordu o sos. meğerse üstüne felan dökecek anladınız işte. Yanıma oturdu pantolonumu çıkardı ve penisine sosu dökerek yalamaya başladdı öyle bir zevk yoktu yani anlatamam size yaşamanız lazım. Daha sonra sosu elinden alıp Göğüslerinin üstüne dökerek yalamaya başladım her tarafımız çikolata sosuydu çok iyiydik Yatağa yatırıp Üstüne çıktım Çikolata sosunu Vajinasına döküp bir kaç dakika yaladıktan sonra. bu sefer Penisime döküp Vajinasına köküne kadar soktum. Zevkten ikimizde deliriyorduk Çok müthiş bir ortam ve seks hayatımız olmuştu ve bana dediki ilk değil vbence bu sen çok deneyimlisin dedi.
Birlitke ikimizde Seksimizi yaşadıktan sonra buna geçirerek banyoya geçtik. Sevişmeler felan ordada bir süre devam ettikten sonra. Hiç bir şey olmamış gibi ev düzenini geri kurduk.  Akşam babam geri döndükten sonra Hiç bir şey olmamış gibi masada yemek yemeler felan masa altından üvey annem bacağını bacağıma sürüyordu . O an bile o masada onu sikesim geliyordu. Çok güzel hareketleri vardı sanki 40 yıllık deneyimli biriydi. Bu işi çok iyi biliyordu. Şimdilerde ise ne zaman isterse seks hayatına giriyoruzki nerdeyse hergün ister durumda. Bu 1. Hikayemiz geliştikçe anlatmaya devam edecem beni dinlediiğiniz için teşekkür ederim herkese keyifli dakikalar.